{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Argh...naboer. {{forumTopicSubject}}

Havde virkelig glædet mig til at kunne sove længe, nu hvor jeg endelig har fri. Har haft weekend vagt i sidste weekend, og været på arbejde hele ugen = meget tidligt op.
Men nææ nej....vores arbejdsomme nabo, som er ved at bygge hus, synes da åbenbart hele byen (15 huse) skal stå op ved solopgang, så den bedste måde at vække dem på er da at begynde at hamre fuldstændig vanvitttigt på et eller andet...
Gab...her troede jeg lige jeg skulle sove længe og nyde min fridag.

Nå men vejret er dejligt til en strandtur med Luna, så det nytter vel ikke at være sur.

Håber i alle får en rigtig dejlig dag. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Argh...naboer.
  • #1   18. apr 2008 jamen god morgen.. gggg sikken dejligt "vækkeur" du har dig.. ggg

    ja, vejret er skønt... håber jeg når en masse i dag... smiler


  • #2   18. apr 2008 Godmorgen......ja jeg havde også håbet på at sove lidt længe idag. Men en hund i et af de nærliggende huse fik lige lov til, vække hele nabolaget med 15 min uafbrudt gøen....arrrrhhhh..........kan man sku ikke tillade sig ......bare fordi de er oppe behøver vi andre da ikke komme det :o(

    Der er nu super vejr idag.....vi skal til konfirmation så dagen må nydes indendøre :o/


  • #3   18. apr 2008 Er der ikke regler om hvornår der må larmes i jeres by/grundejerforening???
    Det er der nemlig de fleste steder. Her må vi først larme efter kl. 10 i weekender og helligdage. På hverdage er det efter kl. 8.


Kommentér på:
Argh...naboer.

Annonce