{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer med uønskede katte i haven
  • #1   21. apr 2008 den var lækker men kattene er ikke uønskede her lige indtil jeg får sandkasse uden låg =), men den er da sikkert super til dagplejer

• #2   21. apr 2008 Har selv 2 katte der vandrer ude som de har lyst, så den er heller ikke tiltænkt mig selv..
    Synes da bare at den ser smart ud og ved at der er mange der er på kanten til at begå kattemord *G*

• #3   21. apr 2008 Her står jeg parat med vandgevær, hehe...
    Ville blive noget rod det andet dér - tænk, hvis Sakki blev bange for haven.

• #5   21. apr 2008 stine ok mine er inde eller i kattegård der er mange der slår katte ihjel i denne by en er blevet mældt 20 gange for at stå og kaste kælne katte ind i en mur til de fik indre blødninger så jeg tør ikke nej nej =)
    men jeg syntes hvis den virker at det er en god mulighed

• #6   21. apr 2008 Vandgeværet er iøvrigt ikke tiltænkt naboen kat, som er sød og omgængelig.
    Nææ.. tiltænkt de katte, der har overtaget haven mens jeg var væk med Sakki nogle dage - de virker sq noget aggressive og snupper Sakkis mad !

• #7   21. apr 2008 Ditte - smiley ... Nej hvor frygteligt !
    Nej så ville jeg heller ikke lukke mine ud hvis jeg boede sådan et sted !!!
    Her hvor vi bor er der mange katte, men det er tilladt at lade dem rende ude sålænge de er vacinerede og neutraliserede..
    Men ville stadig synes at det var irriterende hvis fremmede katte rendte og sked og strintede i min have *G*

Sus - Nej det går ikke.. Stakkels Sakki da *Ss*

• #8   21. apr 2008 Ja, det er jo lige dét Connie, men kan ikke være rigtigt at jeg ikke kan lægge spor i haven eller for den sags skyld ha et vindue stående åben !

• #9   21. apr 2008 stine nej og jeg har jo også main coon med tavle han er nok også lidt dyr at have rendene ude =)
    jep de er meget meget kattefjenske her i denne by dem der ikke har katte her kan ikke lide katte den er sten sikker.
    og ja hvor ville jeg ønske det også var sådan her at de skulle neutraliseres for at må rende ud for der er alt alt alt for mange uønskede killinger her

• #10   21. apr 2008 Ditte -
    Ja ok, hvis jeg havde en Maine Coon, ville jeg måske også overveje lidt.. Men her i området er her store langhårede katte og de bliver ikke stjålet, så tror måske ikke at det er så slemt her..
    Her er også kun en enkelt hankat der er RIGTIG hankat *G* ... Kan man se på hans "tykke kæber" ...
    Han nåede da også lige at få parret min hunkat som var stukket af da hun var i løbetid, sidste sommer....
    Så afsted med hende til dyrlægen og blive neutraliseret...

Men ja, det er supergodt at det er en regel i boligforeningen for med SÅ mange katte som her er her, så ville det være kønt med alt det skrigeri der følger med ikke-neutraliserede katte :-S

• #11   21. apr 2008 Gad vide hvorfor husmåren skal ha lydstyrke som en stort dyr, den er vel på størrelse med en kat *GG*

• #13   21. apr 2008 Jeg synes personligt at det er en god idé hvis altså det virker smiley

( også selvom at jeg er katteejer *G* )

• #14   21. apr 2008 hehe ude ved mine forældrene er det nico der bliver brugt til at jagte katten over hegnet hehe.
    shelly gør det heldigvis ikke, også meget godt da hun jo skal hjem til mig igen og jeg har kat smiley

Kommentér på:
Til jer med uønskede katte i haven

Annonce