464 visninger
|
Oprettet:
Hvilke mærker? {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at lægge planer om at blive selvstændig, åbne egen butik, hundesvømmehal mv. og har derfor brug for at høre jeres meninger..
Hvilke mærker lægger i vægt på når i køber:
Foder
Halsbånd/liner
Shampoo og andet pleje
Hvilket legetøj foretrækker i?
Pivedyr - Vinyl eller plastik?
Er i til bling eller læder?
Når i køber halsbånd, liner etc., lægger i så vægt på mærket eller prisen?
Jeg håber der er en masse der har lyst til at svare, da det vil være en rigtig stor hjælp for mig og evt. også jer selv næste gang i skal købe ind til hunden :o)
dec 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 43
Svar på dine spørgsmål:
Foder - Jeg køber Hill´s til mine hunde, tror også det er begyndt at være meget populært med økologisk hundefoder
Halsbånd/liner - Gerne stor variation og altid i størrelser fra XS til XXL
Shampoo og andet pleje - Meget gerne noget økologisk, eller i hvert fald naturprodukter uden en masse konserveringsmiddler!
Hvilket legetøj foretrækker i? Pivedyr - Vinyl eller plastik? - Mine hunde foretrækker bamser og andre bløde dyr som larmer på forskellige måder;) Lige pt er børnelegetøj fra IKEA en hit!!!
Er i til bling eller læder? - Absolut IKKE bling, er så utrolig træt af at alle forhandelere, i hvert fald i København, kun har en masse blingbling og lyserødt dit og lyseblåt dat. Jeg har været nød til at tage til Sverige for at købe tynde, klassiske og neutrale læderliner til mine hunde...
Når i køber halsbånd, liner etc., lægger i så vægt på mærket eller prisen? - Jeg lægger mærke til kvalitet og udseende, hvis det behager har prisen ikke så stor betydning;)
Håber det kan være til nogen hjælp! Held og lykke!!!
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 107
Foder bruger vi royal canin, fordi vores dyrlæge har anbefalet det, ellers ved jeg ikke...
Halsbånd/liner; gerne noget der virker robust og behageligt, ikke bling. Seler er også vigtige for mig, det skal være noget der sidder ordentligt.
Shampoo/pleje; bruger vi ikke endnu, men ville nok også sige økologisk og lækkert!
Legetøj; Ingen piv, og gerne noget robust gummi-noget som ikke er i stykker efter 5 min. Synes gode bolde er svære at finde
Bling/læder; som tidligere skrevet læder eller blød nylon
apr 2007
Følger: 101 Følgere: 100 Hunde: 3 Emner: 846 Svar: 3.538
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Halsbånd/liner...................Fra Kenjan www.kenjan.dk
Shampoo og andet pleje ........ Bruger ikke noget
Hvilket legetøj foretrækker i?....Bidepølser og bolde fra kenjan.
Pivedyr - Vinyl eller plastik?....Ingen ting
Er i til bling eller læder?......... Både og
Når i køber halsbånd, liner etc., lægger i så vægt på mærket eller prisen? .........Prisen nej... men på måden det er lavet på og kvaliteten.
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.886
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.809
Halsbånd og liner > god kvalitet, funktion og udseende
Shampoo > bruger det ikke
Legetøj > holdbart og sjovt
Vinyl ell. plasik > Bare det er godkendt til børn er det også godt nok yil min hund
Bling ell. læder > læder
Mærke ell. pris > ligeglad med mærket, det er kvaliteten jeg går efter, det samme gælder prisen, om det koster 150 eller 550 er ligemeget hvis kvaliteten er i orden.
Hvilke mærker?