{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

hader min bank {{forumTopicSubject}}

specielt når de ikke kan forstå en .. har lige solgt hus, og der har været nogle ting som har gjort at mine penge er gået til ny leglighed, så jeg lever på at vende 25 øren... men samtidige med det har de fjernet min kassekredit så nu kan jeg ikke betale mine regninger.. forsikringer og dem der kommer på en gang og sluger pengene... for helvede jeg kan blive gal på dem.. jamen vi kan forhøje dit lån hvis du betaler 600 kr mere i mdr.. hallo forstå det nu jeg har ikke penge til at undvære 600 kr mere om mdr.. ..arggg. jeg bliver tosset af dem.. skal vist bare skifte bank.. de driver mig til vanvid.. gør hvad de lige finder passende uden at spørge først...

ved det ikke lige er så meget hund over dette, men skulle bare lige ud med det..




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hader min bank
  • #1   22. apr 2008 hvilken bank har du??

  • #2   22. apr 2008 velkommen i klubben

  • #3   22. apr 2008 jeg bøvlede også meget med min gamle bank- så skiftede jeg og der vil de hellere end gerne låne en penge! Eller lave en kassekredit!

  • #4   22. apr 2008 Malene P hvilken bank har du?

  • #5   22. apr 2008 dk bank

  • #6   22. apr 2008 .::HundeBanden::.. * nej det menet jeg jo heller ikke de måtte, men væk er den..

  • #7   22. apr 2008 Damn hvor træls.. Vores bank dame fik også den ide at hun lige pludselig ikk ville betale vores normale regninger.. Så sku hun heldigvis flyttes til en anden afdeling, fordi hun har hygget sig med bankdirektøren, så vi fik en ny og hun er da bare super og forstår os meget bedre smiley

  • #8   22. apr 2008 lene b - ok ja kæresten og jeg har også snakket om at skifte filial. men jeg er efter hånden ved at være så trætte af dem at jeg egentlig hellere vl skifte til en anden bank...

  • #9   22. apr 2008 Ja det tror jeg også jeg ville gøre hvis jeg var jer. Vi sidder bare lidt fast i den bank for kærestens forældre kautionere får et lån...

  • #10   22. apr 2008 ok ja så er det jo lidt skidt... det har vi heldivis ikke noget af.. nu hvor huset er solgt er der faktisk ikke noget der hlder på os, så tror bare lige jeg skal snakke med kæresten når han kommer hjem, og så skal der ske noget...

  • #12   22. apr 2008 Har også Danske Bank, havde jordens mest forståelige bankrådgiver som selvfølgelig fik andet job og fik en lorte bankrådgiver, som ingenting fatter og som lige pludselig slettede alle vores indbetalinger, ikke bare afviste dem for en måned NEJ slettede dem fuldstændig !?!...

    Så mine erfaringer med Danske Bank er desværre gået hen og blevet røv og nøgler (undskyld sproget!)... og jeg skifter simpelthen bank, jeg vil slet slet ikke finde mig i sådan en behandling og var jeg i dine sko ville jeg gøre det samme !...

    En ny bank, vil kunne forstå, hvis det tager noget tid inden at pengene er inde igen for huset, indtil det hele er gået i orden og sådanne sager kan tage tid, det burde Danske Bank også kunne forstå, men det har de åbenbart ikke fattet i din situation :o(


  • #13   22. apr 2008 Bodil D jeg er godt klar over at det ikke er en selvfølge at jeg kan få kasse kredit, problemmet ligger i at jeg havde en som de har slettet uden at indføre mig i planen..
    jeg betaler mit lån hver mdr.. 2400 kr ryger til det, men jeg kan sku ikke klare yderlige 600.. det er en budget konto jeg snakker om det er ikke til fis og balade.. jeg står bare ikke i guld til halsen så jeg kan sætte en sæk peneg ind som jeg kan starte på det har jeg ikke.. derfor har jeg haft kassekreditten og betaler fast ind på kontoen så de får penegen igen jeg betaler bare løende og ikke på en gang... undskyld jeg bliver lidt stødt, men jeg er ikke en som bare forventer at banken skal betale mine ting.. det gør jeg selv..


  • #14   22. apr 2008 Karina S vores startede også ud som en vi var rigtig glade for, men hun er bare blevet en strigle nu.. og det havle af tiden er hun der ikke så man kan aldrig få fat på hende..


  • #15   22. apr 2008 Lise B

    Det er bare så uholdbart !....... I har jo også muligheden for, at få en anden bankrådgiver, man kan til hver en tid bede om, at få en anden, hvis man ikke føler, at der er kemi imellem den man har og en selv...

    Jeg er bare selv personligt blevet så gal, at jeg bare slet ikke vil have dem længere, det er sgu os små de tjener de fede renter på, ikke de velhavende !..... (og så gør det det jo ikke bedre, at man gang høre folk med dårlige erfaringer fra Danske Bank)


  • #16   22. apr 2008 karina s - jeg giver dig fuldstændig ret.. sytes faktisk tit man høre triste ting om dem.. den afdeling jeg er i nu var bg-bank før, og ved ikke om det var bedere den gang, men jeg bøvlede i hvertfald ikke så meget med dem dengang.. tror de er blevet for store...

    man høre jo tit at de små lokale banker er meget bedere, både rente mæssigt men også service mæssigt.. så skifter sku nok helt væk fra dem..


  • #17   22. apr 2008 Jeg har hørt rigtig meget godt om Roskilde Bank, så den overvejer jeg, men jeg har nu flere i tankerne, så går lige og vejer for og imod ;o)

  • #18   22. apr 2008 ok.. ja det burde jo være muligt at ha bank i den modsatte ende af landet.. der er jo mange ting der kan klares over tlf.en.. kan ikke helt huske hvad den edder den vi havde hørt om, mender det vra Brørup sparekasse.. men det er jo en jungel at finde rundt i.. suk...

  • #20   22. apr 2008 Daisie L ja det er nemlig oget af det jeg savner.. de giver et forslag og hvis det ikke kan lade sig gøre så er det bare øv øv..




  • #21   22. apr 2008 puha danske bank skal man prøve at undgå. De går efter de større kunder. Og de mindre kunder får ingen hjælp.

    Er selv efter laaang kamp kommet ud af deres system og har skiftet over til en anden bank.
    Når vi bad og hjælp. Bare hjælp til at få styr på vores økonomi fik vi altid at vide at de kunne ikke hjælpe os. Hmm det jo netop dem der burde ku hjælpe.

    + at når vores regninger var betalt og hvis der ikk var dækning på kontoen trak de ALTID vores husleje ud. Nøj hvor har vi været ved at stå uden lejl. mange gange. De ku ha trukket SÅ meget andet ud. fx tlf. regninger osv.

    men ja det er os en lang historie.
    Prøv om du ikke kan skifte bank- for hos danske er der ikk meget at komme efter.


  • #22   22. apr 2008 vi skiftede forresten til arbejdernes landsbank. De er super søde smiley

    Hos danske havde vi en rente på 12% så når vi havde betalt af på vores lån i 1år stod vi hvor vi startede. Hos arbejdernes landsbank kan de tilbyde os en på 8%. Det er bare lækkert.


  • #23   22. apr 2008 Danske Bank har jeg personligt, selv mange dårlige erfaringer med.

    Vil aldrig sætte min fod i den bank mere.


  • #24   22. apr 2008 Jeg har haft DB hele mit liv og er meget tilfreds...

    En anden ting - prøv lige at tjek betingelserne for den kassekredit du har. Så ved du præcis, hvilke rettigheder, du har og du kan dokumentere dem.


  • #25   22. apr 2008 hvor er jeg glad for at høre jeg ikke er den eneste der har det syn på danske..

    det værste af det heler er at min bedste veninde arbejder som rådgiver i danske..
    men så er det godt at vi begge kan adskille arbejde og fritid..


  • #26   22. apr 2008 Jeg har DB og er ganske tilfreds.. vi har den dejligste rådgiver i verden, og var det ikke for hande havde vi forlængst skiftet bank smiley

    Kedelig situation du står i nu, men det er altså ikke bankens ansvar at du kan betale dine regninger hver måned... det er dit eget ansvar.

    Man skal huske at en bank er en forretning som alle andre, og i øjeblikket er udlån rigtig rigtig dyre for bankerne så de er naturligvis mere påpasselige med udlån til os kunder.


  • #27   22. apr 2008 tanja - jeg ved godt det er mit eget ansvar, men det er svært at følge med dem når de fra den ene dag til en anden fjerner en kassekredit man har haft i flere år... det er jo ikke nemt... det jeg egentlig bare forlanger det er at de ville prøve at se på tingene fra min side og ikke bankens.. de tjener sku penge på mig..

  • #28   22. apr 2008 Lise B

    *GG*; jeg har en rigtig god kammerat, som har en kæreste i Danske Bank, heldigvis fortalte hun ret sent ved første møde (hende og jeg imellem), at hun var rådgiver hos Danske Bank, ellers tror jeg, at jeg ville have et helt andet syn på hende *GG*.....



  • #29   22. apr 2008 Kald mig bare dum. ELLER?? < - tak..

Kommentér på:
hader min bank

Annonce