565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvordan slipper man for reklamer? Hvordan slipper man for reklamer?

Her i huset ønsker vi hverken at modtage reklamer eller gratisaviser, og har derfor både et nej tak til reklamer klistermærke, og et nej tak til gratisaviser klistermærke på vores postkasse, men alligevel får vi både reklamer om gratisaviser.

Det er godtnok ikke længere reklamebuddet der afleverer reklamerne, næ nej - reklamerne er bare "pakket ind" i en postdanmark side, med vores adresse på.

Jeg ved godt at gratisaviserne har ret til at ignorere nej tak klistermærket og at reklamerne gerne må afleveres til os, hvis det er postbudet der aflerever reklamerne fra bilka, aldi, superbest osv, men kan det virkelig passe at der ikke findes en måde at slippe HELT for at modtage reklamer?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan slipper man for reklamer?
  • Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
    #1   22. apr 2008 Fra 2009 kan du slippe for reklamerne fra post danmark. Desværre ikke før. Men du kan jo gøre som mange andre og putte dem i en af PostDK's egne postkasser. Så kan det være de lærer det smiley

• #2   22. apr 2008 Så skal du havde fat i din post. Så er det nok fordi du skal havde bestilt et nyt skilt med. Nej tak til reklamer.... Jeg er selv post. Så når du får den nye, så skal den udfyldes og sendes ind..... Gratis aviserne ved jeg ikke lige helt med....

• #3   22. apr 2008 Det hjælper jo ikke så meget, at stoppe reklamerne i en af postdanmarks postkasser?

• #4   22. apr 2008 Der er mange der tror de bare kan sætte klistermærket på, men den skal sendes ind og registres i systemet før det virker.

• #5   22. apr 2008 Der er håb forude ifølge postdanmark´s sidste udmelding, men det bliver først omkring nytår

http://ekstrabladet.dk/nationen/article994060.ece

• #6   22. apr 2008 Da jeg boede i Søborg, udfyldte jeg en formular på posthuset om at jeg ikke ville have reklamer. Derefter fik jeg kun ugeaviserne.

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
    #7   22. apr 2008 Lise: Nej men flere har opfordret til det gennem medierne som en aktion eller protest mod at man ikke kan undsige sig de reklamer. Det har så resulteret i at PostDK fra 2009 indfører et nyt "reklamer nej tak" skilt der også gælder for de reklamer i PostDK's omslag.

• #8   22. apr 2008 TEAM FIGO .

Mit nejtak til reklamer-klistermærke er skam helt nyt, og skulle da både vise kørekort og alt muligt, for at få klistermærket. Problemet er jo, at postdanmark er pengegriske, de får de forskellige annoncører til at betale for at få deres reklamer lagt i et adresseret postdanmark-omslag.

• #9   22. apr 2008 Jamen så har jeg da en hel stak reklamer, som postdanmark gerne må tage retur, for det vælter ind med reklamer i postdanmark-omslag 3-4 gange om ugen, det er smadder træls.

• #10   22. apr 2008 Du tager bare dine reklamer og smider den i den nærmeste postDanmrks postkasse, så få de reklamerne retur.

De fylder jo ret meget i en kostkasse.

• #11   22. apr 2008 Kan kun give dig ret. Vi gør jo bare som vi får besked på. Nu siger til dig som alle de andre utilfredse (0; jeg møder på mine ture. Ring til kundeservice, det er næsten det eneste der hjælper..... Tro mig jeg ved at Post Danmark har tabt deres værdier og gode kundeservice. Desværre. Det er jo os som postbude der tager skraldet med kunderne. Ikke dem der sidder trykt på deres kontor stole og laver deres....

Kommentér på:
Hvordan slipper man for reklamer?

Annonce