{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

hundegitter / hundenet??. {{forumTopicSubject}}

Kører nu rundt med et stort dobbeltbur. ( fra da jeg havde 2 hunde). Synes det måske er lidt unødvendigt med det tunge bur. Så bruger den lille bil jo mere brændstof.
Overvejer at skifte det ud, med enten net eller gitter. Så Tezza kan være der med åbne vinduer, når jeg er inde på besøg. I hjemmeplejen.
Har I nogle erfaringer med det ene og det andet. Fordele og ulemper ved dem.??

Net koster 49 kr. og gitter 198 kr. Så prisen er uvedkommende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundegitter / hundenet??.
  • #1   25. apr 2008 jeg har haft både net og gitter, de var begge to dårlige, kommer så lige an på om det er det samme vi snakker om smiley men jeg købte bur til sidst.

  • #2   25. apr 2008 Hvorfor køber du ikke bare Sikkerhedsseler.
    Mine er også vilde,med at kigge ud af vinduet,så derfor,har mine hunde,de seler,som klikkes ned,som i vores sikkerhedsseler.
    Og får i lyst til at gå tur-ja-så er selen jo på.
    Og samtidig,er de jo også på den måde sikret.
    Bare lige en ide,fra os.
    Hilsen Tjalfe og co.


  • #3   25. apr 2008 Hvordan dårlige. Med hensyn til hvad?

  • #4   25. apr 2008 Har sikkerheds sele. Men det er ikke forsvarligt at forlade bilen med en hund i den. Og jeg skal ud og ind af bilen 40 gange på en dag.

  • #5   25. apr 2008 nettet var ikke godt at sætte op og det holdt ikke til en pind og gitteret ville ikke spænde ordentlig i bunden, mine skulle bare skubbe så røg det ned og havde ellers spændt det alt det, det kunne med ekstra forstærkning smiley men var nu osse købt i t hansen gg

Kommentér på:
hundegitter / hundenet??.

Annonce