{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan skifter man det første billede
  • #1   28. apr 2008 Du går ind på din konto ... i bunden kan du indsætte / ændre billed .. og så gør du bare ligesom når du indsætter billed...

• #2   28. apr 2008 Jeg kan sagtens indsætte flere billeder, men jeg vil skifte det første ud med et andet og kan ikke finde det sted, hvor man gør det. Da jeg oprindeligt uploadede billederne, synes jeg at kunne huske en mulighed hvor jeg kunne vælge et billede til at være det første, men her da jeg uploadede nye billeder forleden dag, kunne jeg ikke finde den mulighed og kan stadigvæk ikke.

Det er meget muligt, at jeg ikke kan se skoven for bare træer.

• #3   28. apr 2008 Ved mine første billeder står der : Skifte / Indsætte billede , det burde der også stå ved dig ?? smiley

• #4   28. apr 2008 Jamen der står Indsæt/ ændre billed ved siden af billederne... det er det du skal gøre... Jeg har lige sat et par nye ind i aften, og det virkede da for mig

• #5   28. apr 2008 hundens profil - skift/tilføj billede

Så ud for hvert billede du har uploadet står der skift/tilføj billede.. det er den du skal trykke på..

• #6   28. apr 2008 Okay, så under billede 1, så skifter jeg det bare. Troede man kunne vælge et andet billede uden at skulle uploade igen. Må prøve i morgen, når jeg ikke er på 12 timers nattevagt 126 km hjemmefra (suk).

Tak smiley

Kommentér på:
Hvordan skifter man det første billede

Annonce