{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

lucky og politiet {{forumTopicSubject}}

ADVARSEL DETTE ER ET BLÆRE INDLÆG!!!!!!!

jeg var nødt til at tage ind på politi stationene i slagelse i dag for indgive en anmeldelse som nogen af jer har hørt noget om.
Jeg havde lucky med fordi jeg synes dte var lidt syndt at hun skulle være alene hjemme i så lang tid.
Men da jeg kom frem synes jeg det ville være lidt syndt bare at stille hende udenfor når det er så varmt.
Så jeg gik ind og præsenterede og spurgte om det var iorden at jeg tog min hund med ind.
Politi manden svarede ja hvis hun opførte sig ordenligt.
årh tænkte jeg lidt, hun er jo bare hvalp og forstår jo ikke at hun skal være stille og ikke ødelægge. men jeg tog hende ind aligevel.
Da vi havde skrevet hele raporten og manden havde fortalt mig at dette var en meget alvorlig sag jo.
Havde lucky bare siddet helt stille ved siden af mig og kigget på ham.
Så han gik hen og nussede hende lidt. og spurgte mig om det var iorden at han lige vidste hende til de andre på stationen.. det gav jeg ham lov til.
Og lucky tog alle hjerte med storm, og da vi vidste hvilkene nogle tricks vi kunne var de helt solgt til hende..
Jeg fik at vide at hun var en megte smuk og dygtig hund og det var sådan nogle dygtige hunde de havde brug for.
Og hun var bare så flot trænnet.
De havde aldrig mødt en så ung og lærenem hund som hende.

Kan love jer for at jeg blev 20 cm højere i dag og fik lige 50% mere selvtillid.
Intet kan pille mig ned fra min pedistale.
Tænk en gang når politiet står og roser ens på den måde.
håber i andre også har haft en god dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lucky og politiet
Kommentér på:
lucky og politiet

Annonce