{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Så blev Sille kåret *KANIN* {{forumTopicSubject}}

Sille var bare så sød, og hun gjorde bare alt som en kanin skal til sådan en udstiling smiley
Den ene dommer er borgmesteren smiley Super kommentare vi fik fra hende smiley Hun havde længe gået og ventet på, at se en helt sort løvehoved "Med stil og go fodre stand."
Min veninde som også var oppe og udstille klarede det også rigtig godt (hendes første gang + kaninens!)

Sille kom på 10 pladsen ud af 237 tilmeldte x'D Sejt.. troede hun ville lægge ned mellem 50-100 xD Men nej hun kom på 10 plads..<3 med præmier og medaljer osv....
Hehe.. min veninde kom på 5 pladsen, og hun var så lykkelig og stolt smiley Vi vandt begge et gavekort (50 kr) til pølsemanden xD Så her i aften har vi aftalt at vi går over og spiser der x) Kaninerne var bare så søde smiley
Rigtig glad smiley hehe!!!

p.s Skal jo lige siges de 3 sidste år har jeg vundet med min anden kanin sisse ;p<3 Så min nye Sille klarede sig godt.. og mange mëner hun ville blive meget bedre, hvis jeg øver lidt mere med hende smiley

Vores gaver/præmier :
1.medalje
1.diplom
1.gave kort på 50 kr, til pølsemanden
1.gave kort til hobbyfoder af 59 kr.
1.et foto som kom i avisen * de første 10 deltager kommer i avisen*
1. En tur på kanin hop banen * kun de første 15. som måtte*
1. En hyggelig tur!

Hehe.. det startede kl.10 om morgen i går, og vi kom først hjem klokken 21.00 XD Så Sille var bare helt træt!

Er bare så glad, så måtte skrive det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev Sille kåret *KANIN*
Kommentér på:
Så blev Sille kåret *KANIN*

Annonce