Lære børn ikke at snakke med fremmede? {{forumTopicSubject}}
Jeg opholder mig tit på boligforeningens legeplads med vores søn..
Og jeg er tit ude på de grønne arealer og kaste bold med Laura ( hunden
)
Og efter at vejret er bedre og flere og flere børn er ude får jeg altså ikke så få navne,adresser og livshistorier endda....
"Jeg hedder Sofie og bor på Abelsvej 210"
"Jeg hedder Patrick og bor lige derovre ved hækken"
Hvis jeg var børnelokker havde jeg i hvert fald tonsvis af "materiale" at gå ud efter for ungerne her er godtnok meget snakkesalige...
Er det bare sådan generelt ?
Er det umuligt for børn at holde deres naturlige nysgerrighed for fremmede i bero ?
Jeg ved godt at jeg umiddelbart ikke udstråler skummel mand ( Håber jeg da ikke *Gg* ) men stadigvæk. Børn overfalder mig bare med informationer jeg egentlig er totalt ligeglad med....
Måske er det bare fordi at vores område er et lille smørhul hvor børn og forældre generelt bare føler sig trygge !? ( Parcelhus og rækkehusområde 5 min ude for Ringsted By )
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.366
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
Men tror det er meget blandet om børn siger noget eller ej.. Men tror faktisk de er meget åbne..... For åbne, som du siger
feb 2007
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.777
Brian - Har overvejet en Tazer
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
Er genrelt en af de mennesker der tiltrækker tosser og børn, og får hele deres livshistorie... Måske føler børn sig generelt tryggere ved nogle mennesker, og ævler løs??? - Min kæreste er komplet modsat - børn tør ikke snakke med ham (og han ser nu ikke uhyggelig ud på nogen måde:-))
jun 2007
Rie - Arh ja sådan een er jeg også... Har en evne til at børn virkelig skal snakke og tit også følger efter mig når jeg går...
Det samme med underlige mennesker. Men jeg er nok for overbærende og ikke for afvisende..
Men med børn tager jeg det normalt stille og roligt, og pipper bare lidt tilbage til dem engang imellem.. Bare nogen gange jeg ikke er i humør til at være ufrivillig babysitter for fremmede børn *G*
feb 2007
Stine, selvføldig gjorde jeg hvad min mor sagde:O)
jun 2007
Lære børn ikke at snakke med fremmede?