{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Godaften danmark i fredags.. {{forumTopicSubject}}

Var der nogen af jer der så godaften danmark i fredags om hende moren med den lille baby og en stor, fin blandingshund?

Hunden havde "advaret" moren og opført sig underligt og var gået hen til babyens værelsesdør (hun lå og sov til middag) og da moren kommer derind finder hun en livløs blå baby....
Jeg var helt færdig...

Er det ikke utroligt hvad vores dyr kan mærke ind imellem??

Der var også en adfærdsterapeut derinde og hun var overbevist om at det var telepati....

Og forresten så fik moren liv i den lille igen ved lidt rusken og niven...
Lægerne på sygehuset kunne via blodprøver fortælle at hun rent faktisk havde været død (noget med iltningen i hendes blod) men at hun ellers intet fejlede....

Havde ingen egentlig mening med dette indlæg ... synes bare den historie var god... Heldigt for familien de havde hunden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godaften danmark i fredags..
  • #1   4. maj 2008 Ja jeg læste det på ekstrabladets (eller var det BT's?) hjemmeside

Det er ret fascinerende. Babyen havde været et par minutter fra hjernedød, så ja det var dejligt at hunden reagerede.

• #2   4. maj 2008 Ja det er en srækkelig historie med en lykkelig ende....

Men stakkels den mor - hun må ikke ha et roligt øjeblik nu.... Det ved jeg ihvertfald at jeg ikk ville ha...

• #3   4. maj 2008 Så det og må indrømme hende adfærdsbehandleren var en smule for alternativ til min stil. Så synes jeg bedre om Lone greves udlæg på Tv2 østjylland efterfølgende. Hun mente det var hørelsen hunden reagerede på, mens hende på go aften mente det var telepati...

Kommentér på:
Godaften danmark i fredags..

Annonce