verdens dummeste ejer.. verdens dummeste ejer..
Åh ja.. det er mig. . gav vide hvor dum Bamse egentlig kan få mig til at føle.. tror ikke det over skuer i dag..
Jeg var på besøg hos min far.. Efter som jeg har erfaret Bamse stikker af fra hans have.. tog en en snor på.. jah ikke særlig lang men nok til at han kunne tøfle lidt rundt.. men lige akkurat lang nok til at kunne komme ud på græsset, også lige møve han lille numse ind i min nabos have og skide.. (jaja , jeg ville også blive sur hvis min nabos hund gjorde det).. Min far nabo kommer ud og ser surt på mig.. og siger så.. ej det der synes jeg ikke er særligt fedt (lad mig lige understrege jeg havde IKKE set det, men var lige gået ud for at hente bamse på det tidspunkt).. jeg står og ved ikke hvad jeg skal gøre.. så tilbyder at jeg selv fjerne det.. ( det da det mindste).. heldigvis er vi gode venner med Naboen så han tog det ikke så tungt og sagde bare, når man har små børn kravlende rundt i haven er sådan noget ikke godt.. jeg rødmede og har aldrig været så flov før..
da vi kommer hjem.. giver vi ham igen snor på.. (stikker meget af lige pt). lige pludeselig hører jeg min naboer råbe gå hjem.. så jeg går ud.. ser Bamse er gået igennem hegnet for at gå ind og skælde min nabo ud.. jeg trækker snoren og hunden tilbage.. og undskylder meget..
Så nu føler jeg mig bare mega dum . specielt pga af Bamses opførelses idag.. han har så fået stuarrest..
puha
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 619 Svar: 3.616
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 3.831
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 120
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.588
Så er det med at få fat i "kamphunden" og slæbe ham hjem igen