{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Laser operation engang senere ØV! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo lidt af det hudlægen nok så fint kalder ekstrem tørhuds eksem. Det har jeg haft i 11 år før man har fundet ud af at henvise mig- endda pga. en helt anden hudsygdom! Jeg har jo så fået noget medicin salve halløj som har bivirkninger- specielt ved længere tids brug. Jeg har brugt det i lidt over et år for at komme dertil hvor vi er nu og jeg snart skal stoppe. Fair nok. Jeg vidste bare ikk før jeg spurgte til det i dag at de nok så fine røde små årer i huden der rigtigt har udvidet sig så jeg er helt rød på hele næsen og under øjnene samt ud på kinden IKKE kan gå væk af sig selv! De bivirkninger man oftest ser er skægvækst og så at de årer udvider sig så meget at man ser helt underlig ud i hovedet af dem. ENGANG når min hud har haft ro i et godt stykke tid skal de fjernes med laser. Værsgod at hoste op. Pt. har jeg det lidt sådan- nåh ja men det får jeg da aldrig råd til. Jeg er osse lidt- okay hvor ondt gør det bagefter og hvor lang tid tager helingen. Jeg har hørt og set folk der har fået laser i ansigtet og AV. Øv hvor er jeg abre ked af at få den besked i dag.

Skulle bare lige ud med det...

Fortsat god dag til jer alle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laser operation engang senere ØV!
  • #1   7. maj 2008 puha det lyder bestemt ikke godt :-s men held og lykke

  • #2   7. maj 2008 Jo tak. Nu må vi se. Der skal jo være råd. Og huden skal ha ro i nogen tid først.

  • #4   7. maj 2008 Nej jeg er ikk medlem af danmark. Det kæver at man har et alm helbred når man melder sig ind. Og det kan jeg jo ikk skrive under på (er i arbejdsprøvning pt)- Så ja det skal jeg selv betale for det falder jo under betegnelsen "skønheds indgreb" el hvordan man nu siger det. Så er det jo penge op af egen lomme.

  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #6   7. maj 2008 Din læge kan da henvise dig. Du har jo et problem som skal løses. Det betales af det offentlige

    Nøjagtigt som folk med andre "mindreværdsproblemer" bliver henvist til speciallæge (stor næse, udstående ører, hængebarm osv)


  • #7   7. maj 2008 Susanne N: der er ikk tale om fejl medicinering- der er tale om en bivirkning ved den ellers nødvendige medicin der skulle til at komme af med "sygdommen".

    Anne R: Jeg er nu ikk helt så sikker. Bryserne får man jo kun dækket ind hvis det er fordi det ligefrem skader en pga. deres vægt mv. i henhold til nakke, ryg og skuldre. Jeg har aldrig hørt om nogen der har fået lavet næsen på det offentliges regning. Ørene det har jeg dog hørt om- men kun mht. børn og opga. forebyggelse ved evt. mobning.


  • Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #8   7. maj 2008 Jeg kender nu et par stykker som har fået ordnet hængebabser og store næser, da de psykologisk ødelagde personernes hverdag

  • #9   7. maj 2008 Ok- jamen jeg tror da på det når du siger det;-) Jeg har bare aldrig hørt det i den henledning andet end hvis babsenutterne har tæret på helbredet. Jeg kan jo prøve ad så når jeg ahr gået noget tid og der er kommet ro på huden.

Kommentér på:
Laser operation engang senere ØV!

Annonce