510 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
10. maj 2007 Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.823
ua den er god....sang {{forumTopicSubject}}
alderspræsident med Rasmus Nøhr...kan høre den igen og igen:-D
nov 2007
Følger: 75 Følgere: 110 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 3.881
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.823
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.208
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.823
nov 2007
Følger: 75 Følgere: 110 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 3.881
Tros nok han er på lige efter Magtens.....Regner osse med vi skal der ud, så har aftalt med din søster at vi lige skal mødes og ha en øl sammen :O)
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.823
Og ja vi skal da ha en øl...eller to*gg*
ua den er god....sang