{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommercielt salg
  • #1   10. maj 2008 Kære brugere det er tilladt at komme med sin mening smiley

• #2   10. maj 2008 Christel .
    Ja præcis smiley

• #4   10. maj 2008 hvis det er de t-shirts med HG's logo på så er det da klart de får lov..
    Hmm underligt noget..

• #5   10. maj 2008 Der er også personer der må sælge egne malerier her på HG selv om haérne har fået besked om annoncen det undre mig at det er tilladt.

• #6   10. maj 2008 Nu er det jo frivilligt at købe den.... hvis ingen køber den, falder det jo til jorden sååå.....

Iøvrigt har jeg lavet en prøve på den sweatshirt med HG-LOGO'et.... den er faktisk ret flot.... ( når jeg selv skal sige det ).... hi hi..... og jeg er sikker på man vil ELSKE at gå med den , og vise den frem.... *LOOOOL*
    Man kan se min prøve her

(link fjernet)

• #7   10. maj 2008 Lige det med t-shirts, har jo intet med at reglerne er blevet bøjet pga de personer der står for t-shirtsene, men derimod at t-shirtsene er reklame for HG selv.
    Bare lige for at få det på det rene!

• #8   10. maj 2008 Fordi der er forskel på hvad folk må herinde.

• #9   10. maj 2008 Christel:
    Og jeg er en af dem der ville gå rundt med en t-shirt!!!!
    Ikke fordi det reklamere for HG, men fordi jeg selv kan vælge hvad der skal stå foran... dvs. jeg f.eks. kan få mit brugernavn på foran. Så ved folk hvem jeg er på Hg, man kan læse om min hund der, se billeder osv.
    Det er da også smart for opdrættere her på Hg, så kan man få sit kennel navn på, og man ved derved hvem man er til udstillinger osv.

Synes det er et godt initiativ!

(Vil også bruge dem på træf, så ved folk hvem der er hvem fra HG)

• #10   10. maj 2008 Sanne, Sille og Foxy smiley
    Nu er det her så IKKE off topic. da det netop er til general debat.

• #11   10. maj 2008 Vi har stadigvæk fået tilladelse af Admin til at gøre det, hvis det var JER der kom med forslaget havde i også fået lov til det...

Desudne er der mange der "sælger" ufødte hvalpe, som egentlig også er bestillingsarbejde hvis de sætter dem til salg før forældrene er sat sammen, og hvalpene er dermed noget der kan skaffes..

• #12   10. maj 2008 karina *HG-addict* !
    Bare lige for at få det på det rene så er det jo netop at der er tale om kommercielt salg uanset reklame eller ej.

• #13   10. maj 2008 T.J .
    Du fatter stadig ikke buskabet ser jeg smiley

• #14   10. maj 2008 Christel .

Som skrevet før....... det er FRIVILLIGT at købe den.....:O)......og nu er det jo heller ikke sikkert det bliver det LOGO....... der er forhåbentlig mange , der vil være med i konkurrencen.... med hver deres bud på et LOGO......:O)

• #15   10. maj 2008 * Bartok The hacker * - Jo jeg forstå i har ondt i bagdelen over at jeg har fået lov til noget i ikke har fået lov til, bare fordi i ikke selv er kommet med forslaget til en trøje.. Det er klart når Admin giver lov, er det IKKE mod reglerne..

Hvis du vil lave noget der har med kommicielt slag at gøre så må du jo spørge admin af..

Desudne er t-shirtsne slet ikke til salg endnu, så i har slet ikke noget at have ond i nummerne over endnu..

Jeg kan virkelig ikek se hvorfor der skal gøres sådan et stort nummer ud af det herinde, når det er gået problemfrit inde på hestegalleriet, hvor aldersgruppen er betydelig lavere..

• #17   10. maj 2008 *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *
    Det drejer sig jo ikke om hvorvidt det er frivilligt at købe eller ej.
    Det drejer sig om at reglerne for kommercielt salg må brydes bare fordi der er reklame for gallerierne

• #18   10. maj 2008 Sanne, Sille og Foxy smiley
    Som der står er det en general diskution og sjovt nok så er det her jo netop noget der omhandler HG.

• #20   10. maj 2008 Der er ALTID nogen , der kan finde ud af at brokke sig over alverdens ting....... hmmm....
    Jamen for pokker da....lad dog folk gøre det de har lyst til....hvis man ikke kan lide det man ser... så luk øjnene.

Hvis der er EEN eneste der kan sige sig fri for nogensinde at have gjort noget " forkert ".... helleduseda..... så pudser jeg jeres glorie ....GRATIS... *GG*

• #21   10. maj 2008 Christel . - hvorfor ellers brokke sig om noget, som vi (eller jeg) rent faktisk har fået tilladelse af Admin, som er den der bestemmer til at lave?

• #22   10. maj 2008 T.J .
    Nej jeg har ikke ondt nogen steder over din tilladelse til at sælge noget tøj FAT DET DOG SNART.
    Jeg har ondt i røven over at nogen må sælge KOMMERCIELT og andre ikke må.
    Jeg vil da blæse på hvad der sælges det er sgu princippet i det.

• #23   10. maj 2008 TJ - jeg tror det handler mere om, at grunden til du får lov er fordi det er reklame for HG selv smiley ikk så meget at du har fået lov eller har fået en faktisk god ide

• #24   10. maj 2008 Helt enig med Bartok her....
    Jeg fik en advarsel da jeg satte mine hundesenge til salgs her inde......det var komercielt salg fordi jeg selv havde syet dem.....
    Så er det måske i orden at jeg sælger dem herinde hvis jeg klistrer en HG logo på så......
    Enten må man ellers må man ikke....så nemt er det vil jeg sige

• #26   10. maj 2008 Christel det ville jeg sørme heller ikke ;o))))

• #27   10. maj 2008 * Bartok The hacker * - fordi NOGEN har spurgt ADmin om lov, mens andre IKKE har, det er forskellen..

*loca mit hjertebarn* .
    - grunden er vel vi har åbnet munden og spurgt, det er jo god og gratis reklame for admin

• #28   10. maj 2008 Christel . - jeg er ikke sur, undre mig bare over man kan have ondt i nummeren jeg rent faktisk har fået lov af admin.. Som er den der bestemmer over siden..

• #29   10. maj 2008 Sanne, Sille og Foxy smiley
    Ja men tænk det omhandler præcis hunde-galleri Doooooh

• #30   10. maj 2008 Er det mig du kalder A. J. ?

• #31   10. maj 2008 Jamen Christel da...... så lader du da bare vær'.....nemmere kan det da ikke være... :O)

• #32   10. maj 2008 T.J .
    Konklusion DU FATTER HAT AF HVAD JEG VIL FREM TIL

• #33   10. maj 2008 T.J................
    Reglerne burde jo som Bartok siger være ens for alle uanset hvad man ønsker lave.

• #34   10. maj 2008
    * Bartok The hacker * - Du kan bare åbne munden og spørge admin om lov.. Admin laver reglenerne og kan se gennemfingrene med det hvis hun lyster, fordi det er HENDES side..

** Frk Græshovede ** - Ja, men forskellen på mig og andre er at jeg rent faktisk har spugt admin ad..

• #35   10. maj 2008 Christel .- nej du brokker dig ikke direkte, men du er jo enig i * Bartok The hacker *'s brokken..

• #36   10. maj 2008 Havde nær sagt Og ??

Derfor burde reglerne på HENDES side, da gælde alle.

• #38   10. maj 2008 Er det ikke ret trættende hele tiden at finde noget at brokke sig over...... kæft hvor kan folk være negative.....
    Hvis man ikke har større problemer i sit liv end end gå op i hvad andre gør...så må man da nærmest være lykkelig....;O)

• #39   10. maj 2008 ** Frk Græshovede ** - Det gør de skam også, jeg må ikke sælge andre ting kommicielt.. Men nu har hun givet tilladelse til disse trøjer..

Og ja, de vil blvie lavet senere uanset hvor meget i brokker jer, der er heldigvis en masse tilmeldt i gruppen, som gerne vil bestille en trøje..

Jeg har fået lov af admin, derfor er det ikke mod reglerne..

• #40   10. maj 2008 tj det har du ret i, men det er stadig at gøre forskel på fisk, og bryde EGNE opsatte regler for egen vindingsskyld, og det er måske lidt dumt

• #41   10. maj 2008 T.J .
    Smut dog fra min tråd når du alligevel ikke fatter hvad jeg mener.

Jeg har stadig ikke noget imod at du har fået lov til at sælge noget tøj FORSTÅ det dog.

Jeg har noget imod at bare fordi der er reklame for gallerierne så er det helt ok at sælge kommercielt.

• #42   10. maj 2008 Christel . - Ja hvorfor skulle du ellers bakke om omkring hende hvis du ikke var enig, desuden behøver du ikke bande, vi er vel voksne mennesker, der kan snakke til hinanden udne brug af bandeord smiley

• #43   10. maj 2008 *loca mit hjertebarn* .- Det har ikke noget med at gøre foreskel, hvis du havde fået idéen havde du fået lov, hvis en anden eller tredje eller hvem som helt havde spurgt, havde de også fået lov.. Hvis du har lyst til at lave ting med HG's logo på, får du sikkert også lov..

* Bartok The hacker * - Så klag dog til admin istedet, det er HENDE der har givet lov.. Jeg kan virkelig ikek se problemet i det.. Og jeg har ligeså meget ret til at skrive i den her tråd, som du har til at skrive i min tråd

• #45   10. maj 2008 Christel . - Det var til dem der brokkede sig at jeg skrev I, så du må jo ha brokket dig, hvorfor skulel du ellers føle dig truffen?

ndskyldning modtaget smiley

• #46   10. maj 2008 Hvorfor er det HENDE skal skrives sådan ????

• #47   10. maj 2008 ** Frk Græshovede ** - fordi jeg ikke aner hvordan man understreger ord..

• #48   10. maj 2008 Sanne, Sille og Foxy smiley
    Øhh. Nej folk er velkomne med deres meninger så længe de fatter buskabet. Igen handler det om at læse og forstå.

• #49   10. maj 2008 det er det jeg mener, - det er fordi det er med HG´s logo..

hvis jeg spørger admin nu, om jeg må lave trøjer og sælge dem herinde, med min tæves navn eller mit eget er det et nej, for det får hun IKKE nget ud af, ergo bryder hun stadig sin egen opsatte regl, uanset om hun har givet lov eller ej, for egen vindings skyld - det ER at gøre forskel

• #50   10. maj 2008 *loca mit hjertebarn* . - Det er klart hun gerne vil have reklame for sin side, og så helt uden at løfte en finger.. Det ville jeg da klart også give tilladelse til hvis det var min side smiley

• #51   10. maj 2008 Christel . - ja vi er mig og gruppens admin, som er os der har fået idéen, men det er mig der (på gruppens vejne) har skrevet til admin og fået lov, det er mig der kommer til at bestille trøjerne og sende dem ud til folk.. (eller aflevere dem til folk, hvis de heller evil hente den :))

• #52   10. maj 2008 mit navn er FRK GRÆSHOVEDE fremover Christel, husk lige DET

• #53   10. maj 2008 tj - helt sikkert smiley men det er stadig at gøre forskel, det er ALT jeg vil frem til

• #54   10. maj 2008 *loca mit hjertebarn* . - Jeps, men nu er det trodsalt admin der har lavet reglerne, og som skrevet før, hende der kan ophæve dem ved "særlige lejliheder"

• #55   10. maj 2008 T.J .
    Helt ærligt er din far og mor også fætter og kusine ?

• #57   10. maj 2008 Christel . - Okay smiley og tak

* Bartok The hacker * - Øh nej, selvfølgelig var de ikke det :S Behøver jeg virkelig gentage at vi er voksne mennesker der godt kan finde ud af at snakke ordneligt til hinanden?

• #58   10. maj 2008 Sanne, Sille og Foxy smiley
    Nej seriøs er du da bestemt ikke det vil jeg give dig ret i.

Men kan vi ikke blive enige om at der ingen grund er til at svare på noget som indlægget ikke drejer sig ?

Indlægget handler jo netop ikke om at der er nogen der har fået LOV til at sælge kommercielt.

Derimod at nogen får lov når bare der er REKLAME for GALLERIERNE

• #59   10. maj 2008 tj . det kan hun, men det er stadig at gøre forskel,, og det er måske et lidt dumt statement at sende, på en side som der ellers ikke er meget kontrol med i forvejen smiley

• #60   10. maj 2008 T.J .
    Ja åbenbart for de evner har du da ikke.

• #61   10. maj 2008 Skal vi nu ikke allesammen blive personlige og opføre os dårligt..... så får vi det jo RIGTIG godt med os selv..... øhhh...

• #62   10. maj 2008 * Bartok The hacker * - hvorfor er det helt præsist du er så negativ over at vi (altså gruppen) har fået lov til at reklamere for Hundegalleriet?

*loca mit hjertebarn* . - Nu ved jeg ikek selv hvor meget kontrol der er i markedet, men normalt syntes jeg det er fint smiley Syntes det er fitn hvis man får lov at lave kommicielt salg at man så gør det, men hvis man ikke har fået lov, skal man selvfølgelig ikke gøre det.. Man tager jo heller ikke andres ting udne at spørge om lov først *g*

• #63   10. maj 2008 T.J .
    Hold nu op for faen. Jeg er IKKE negativ over at du/ i har fået lov til at sælge nogle tøjstumper. Jeg er negativ over at der er forskelsbehandling.
    Da det jo ser ud til at så længe der er reklame for sitet er det ok at sælge kommercielt, hvis ikke der er reklame for sitet er det IKKE ok at sælge kommercielt.

HELT ÆRLIGT HVAD ER DET LIGE DU IKKE FATTER.

• #64   10. maj 2008 * Bartok The hacker * - Har jeg ikke snakket ordenligt til dig og de andre? Jeg har hverken brugt bandeord, eller lavet indavls "jokes" :S (SOm jeg iøvrigt ikke kan se hvad har med denne tråd at gøre) Ærligtalt, så kan jeg heller ikke se grunden tl at blive personlig bare fordi jeg ikke gider rette mig efter dig..

Og grunden til jeg ikke gør det er ganske enkelt fordi du bare er en anden bruger, og ikke admin.. Du får mig ikke til at stoppe planerne om t-shirts, trøjer og måske jakker, om du så prøver nok så meget på det.. Det VIL blive sat i værk...

• #65   10. maj 2008 tj- helt rigtigt,, nu tænker jeg generalt, fx at der bliver oprettet profiler KUN for at sælge hunde, dvs ingen hunde oprettet, ingen der deltager i debatter osv,, kun en eller flere hunde til salg..

derudover hvis der skal laves særtilladelse til nogen, burde admin og hjælpe admin kigge profiler igennem for at se sådan en som (pis har glemt hendes navn vicky s måske? der har rottweileren scargo , HUN laver halsbånd, og HUN er skide dygtig og kvalitet osv er nok 10x bedre end dem du kan købe,, - og det er da noget der burde blive fremhævet..

det da uretfærdig hvis hun skal placere et HG mærke midt på halsbåndet for at få lov

• #67   10. maj 2008 * Bartok The hacker * - Hvorfor så brokke sig hvis man ikke er negativ over det?

Du kan jo brokke dig til admin over det..

Hvad er det du ikek fatter i jeg rent faktisk har fået lov, og det derfor IKKE er imod reglerne :S

• #69   10. maj 2008 T.J .
    Igen er jeg da pisse ligeglad med de forbandede tøjgenstande.

Det jeg ikke er ligeglad med er at nogen får lov til at sælge kommercielt og andre får ikke lov.

NØGLEORDET HER ER ALTSÅ KOMMERCIELT-SALG ikke om du har lov eller ej FAT DET DOG

• #70   10. maj 2008 TJ nu vil jeg ikke lyde sur eller noget, men det er jo ikke en plan om at få dig stoppet for alt i verden..

blot en pegefinger om at der er nogen der synes det latterligt at man må bryde regler - ELLER som du selv siger, man kan få lov til det , så længe det for HGs bedste

• #71   10. maj 2008 *loca mit hjertebarn* . - Jeg tror heller ikke det er mod reglerne bare at være herinde for at sælge hunde, så vidt jeg har forstået er det ikke et krav i at man skal deltage i forummet, men selvfølgelig hvis samme person igen og igen på mystikvis får en hund som h*n sælger videre, igen og igen, så ville jeg nok lige sende et til til HA'erne om det smiley

Ja det er det, men nu ved jeg ikek om hun har spurgt, eller om hun bare er begyndt at lave halsbånd.. (personligt syntes jeg det ville være fedt med et HG mærke på halsbånd også *g*)

• #72   10. maj 2008 Sanne, Sille og Foxy smiley

Ok en det var en skrivefejl smiley

Indlægget handler jo netop om at nogen her fået lov til at handle kommercielt.
    Men det er da i høj grad noget der vedrører HG og derfor også lagt i denne kategori smiley

• #73   10. maj 2008 T.J .
    Men du kan da være helt rolig for jeg har skam skrevet til admin smiley

• #74   10. maj 2008 * Bartok The hacker * - Du forstår jo åbenbart ikke at foreskellen på at jeg GERNE må lave kommicielt salg og andre IKKE må ER netop at jeg har SPURGT, og at admin har sagt JA til det..

DET er forskellen.. hvis man ikke spørger får man heller ikke lov.. SÅ jo det har noget at gøre med at få lov, jeg forklare dig hvordan det er, og du kan ikke acceptere det, og bliver ved med at vilel have svar på hvorfor nogle kan og andre ikek kan..

*loca mit hjertebarn* . - Ja det er latterligt at bryde reglerne, men i det her tilfælde bryder jeg ikke reglerne, da jeg har fået lov af admin..

• #75   10. maj 2008 T.J .
    Bare rolig jeg har givet op for at forklare dig hvad jeg mener.
    Du vil bare ikke forstå.

• #76   10. maj 2008 * Bartok The hacker *
    - Det var godt..

DK Fæhunden *Aut. Annonce-marodør* ! - Tror du jeg ser Hættemågen som en negativ ting eller?

Kan hvalpe ikke skaffes? øhm, så tror jeg du skal kigge på pga osv, så kan man nemt købe hvalpe hjem..

Så vidt jeg ved har du ikke set teksten jeg har sendt til admin, så du kan slet ikke udtale dig om hvad vi har og hvad vi ikke har fået lov til..

Og JO admin ved godt hvordan det foregår, da det er blevet gjort via Hestegalleriet..

Plus hun har fået et link til gruppen med i min forespørgsel..

• #77   10. maj 2008 * Bartok The hacker * - Det er dig der ikke kan forstå at admin kan lave reglerne om for nogle der rent faktisk har spurgt, mens folk der ikke har spurgt selvfølgelig skal overholde reglerne

• #78   10. maj 2008 T.J .
    Problemet er jo netop at reglerne ikke overholdes da det er kommercielt.

• #79   10. maj 2008 * Bartok The hacker *
    - Du har stadig ikke forstået at jeg har fået lov, og det derfor ikke er imod reglerne.. Admin ved skam godt hvad der foregår

• #81   10. maj 2008 tj - det er nok fordi jeg personligt synes det er klamt at HG er forvandlet til en salgsside, - og jeg synes det er suspekt kun at ha en profil herinde fra for at sælge,,, det er jo ikke en salgsside på linie med DBA - eller det var det i hvert fald ikke..

det er imod reglerne at at sælge på den måde,.. regler er lavet så man ikke er i tvivl om hvad man må og ikke må, = ikke i tvivl(regler) ingen grund til at spørge..
    jeg ved dog ikke om hun har.

men det er da ikke fedt for hende, at bruge timer på at lave HÅNDLAVEDE læder halsbånd, for så at smadre(som jeg synes det er :)) eget design med HGs logo. og det kan da heller ikke passe at man skal det??

som jeg skrev i mit andet indlæg, - nej du bryder ikke regler for du har fået lov.. men som det står længere oppe, er regler til for at der ingen tvivl skal være om hvad man må og ikke må, - derved burde man heller ikk stille spørgsmålstegn ved hvorvidt man kan få lov eller ej

• #83   10. maj 2008 *loca mit hjertebarn* . - Ja jeg kan godt se det fra den side af, nej det er selvfølge lig ikek meningen den kun skal være en salgsside, men (jeg tror) den er ment som et std hvor hundevenner mødes og har det sjovt og hyggelig tsammen, og kan vise deres hund frem smiley

Jeg ved ikke om de salgsprofiler du nævner evt. går under kommicielt salg, det må de jo på sin vis gøre, medmindre personen har et redninscenter, og derfor naturligt vil komme til at have flere forskellige hunde til salg på kort tid..

Nej det burde ikke være nødvendig at sprøge, men nu syntes jeg det her er et "særligt" tilfælde i og med det er reklame for siden..

Ikke mange kan sige nej til gratis reklame smiley

• #84   10. maj 2008 sanne sille og foxy, det handler vel om at fremhæve sig selv,

jeg syns omtalte med halsbåndene burde fremhæves da hun er rigtig dygtig, og mange faktisk gerne vil købe halsbåndene af hende,, folk der høre/ser om det hun laver, vil automatisk gå på HG(hvis de er interesseret i at se mere til hende) = vil også give flere brugere hvis man måtte fremhæve hende og hendes halsbånd

• #86   10. maj 2008 Christel . - Som skrevet har jeg fået lov, og det er derfor ikke mod reglerne.. Desudne misbruger jeg heller ikke min profil, i og med jeg ikke kun bruger den til kommicielt salg..

• #87   10. maj 2008 tj - igen har du ret i at ikke mange vil sige nej til gratis reklame, men her ligger fejlen også lidt for mig,,, regler er regler og burde vel være lige for alle?? ved godt der ingen regler er uden undtagelser, men det er bare for dumt på en side med så mange brugere

• #88   10. maj 2008 Sanne, Sille og Foxy smiley - Jeg tjener ikke noget på at lave trøjerne, de penge jeg kommer til at indkræve er hvad trøjen plus porto koster.. Dem der selv henter skal selvfølgelig betale mindre, da de sparer portoen..

Gad vide om det overhovedet kan kaldes et salg, når pengnee ikke går til mig, men til post DK og trykkeriet (hvis det hedder det)

Det kan vel mere kaldes "samfundsarbejde" for HG *g*

• #90   10. maj 2008 *LOooooooooooOL*

Christel din tosse ;o)))

• #92   10. maj 2008 DK Fæhunden *Aut. Annonce-marodør* ! - Trøjerne bliver skam heller ikke bestilt enkeltvis, det bliver i 2 (måske 3 hvis jakken også kommer med) leveringer, og så ikke mere..

Der er ingen bortset fra os der står for det der ved hvilke trykkeri det kommer fra, og trøjerne ligner nogle der kan købes i den lokale tøj/sports-butik, så an kan ikke se på den hvor de er lavet smiley

Jeg har ikke forhindret andre trykkerier, jeg har bare fået oplysningerne fra dem der har lavet det på heste-galleriet, hvis der er nogle andre trykkerier, der kan komme med et godt tilbud, nå de da hjertens gerne det..

*loca mit hjertebarn* . - Ja som skrevet er det kun HG trøjer osv jeg har fået lov til at sælge.. jeg må selvfølgelig ikke gå igang med at sælge hjemmelavede seler osv herinde, så vil annoncen blive slettet..

• #93   10. maj 2008 sanne sille og foxy, i princippet er det jo det samme, - omtale og øjne på HG..

jeg synes det en fin ide og har på intet tidspunkt sagt den ikk skal gennemføres, synes blot det er dybt at man kan lave smuthuller i reglerne på denne måde..

jeg kan se hvad du mener med "åbner op for sådan salg" men det vil jeg nu mene at dette også gør:)

• #94   10. maj 2008 Christel . - jeps smiley

Sanne, Sille og Foxy smiley - Ja jeg har ikke noget imod at gøre andre glade, for det er jo tydeligt der er mange der gerne vil have sådan en trøje smiley og skal da også selv have en, selvom jeg har en fra hestegalleriet, men mit avlernavn (Ratster Zoo ) på smiley

• #95   10. maj 2008 Christel du får snart lange løg OG tasker af det der klapperi *Fnis*

• #96   10. maj 2008 principielt er det altså det samme, om du laver det selv, eller får det lavet til dig

• #97   10. maj 2008 *loca mit hjertebarn* .
    - jeps, men jeg er blevet lidt i tvivl om det kan kaldes salg, når jeg ikke tjener på det..

Ja jeg indkræver penge, men de skal jo alle sammen sendes videre i systemet

• #98   10. maj 2008 DK Fæhunden *Aut. Annonce-marodør* ! - Jeg forhindre ikke andre trykkerier, i og med jeg ikke har sagt nej til dem, som sagt hvis nogle kan give mig et godt tilbud må de gerne det, så kan det være vi bruger dem næste gang hvis de er billigere

Jeg læser skam det hele, hvordan kunne jeg ellers svare på det?

• #99   10. maj 2008 Det er sgu heldigt det dejlige sommervejr er kommet til landet.......

så kan man da tage de bitte små sko af.... uden at fryse om fødderne. :O)

• #100   10. maj 2008 Desudne hvis du kigger oppe i toppen er der rent faktisk reklamer, der kan firmaer jo betale for at indsætte en annonce, som andre firmaer har gjort.. Så jeg vil ikek beskyldes for at forhindre andre trykkerier at kunne sælge herinde via mig, for det er langt fra tilfældet

Og nej, jeg har ikke spurgt andre, men derfor har jeg ikke forhindret dem i at komme til mig og sige "hør her" og vi så har lavet en aftale..

Og jo jeg har læst dem, men folk læser openbart ikke hvad jeg skriver, derfor må jeg skrive det igne og igne.. pænt træls..

• #101   10. maj 2008 TJ den måde du forhindre andre trykkerrier på at blive brugt er fordi at du har ENE RET til at gøre det du gør her på HG,..

at du ikke selv får penge er jo ligegyldigt, du sælger alligevel et produkt.

• #102   10. maj 2008 *loca mit hjertebarn* . - Teknisk set sælger jeg ikke trøjerne, jeg bestiller dem hjem i store mængder for folk, og sender dem så til dem..

Men ja gruppen har fået lov, og andre trykkerier er velkommen tl at komme og spørge ad om de må lave det.. hvis vi kan få det billiger esiger jeg ikke nej tak..

• #103   10. maj 2008 dk fæhunden har svaret ..

• #104   10. maj 2008 DK Fæhunden *Aut. Annonce-marodør* ! - nej men deres navn bliver tilgengæld heller ikke nævnt.. Og jeg er sikker på hvis et firma havde lyst, kunne de lave en speical aftale med Admin om at få lov til at trykke trøjer til folk hvis folk vil købe dem senere hen.,.

En mellemmand tager penge for sit arbejde, det gør jeg ikke.. Det er derfor det oftes er dyre at bruge en mellemmand

• #105   10. maj 2008
    Connie Renard B - hvis folk spørger om de må få fri på en arbejdsplads, får de som regl også lov..

• #106   10. maj 2008 T.J .
    En mellemmand tager penge for sit arbejde, det gør jeg ikke.. Det er derfor det oftes er dyre at bruge en mellemmand
    Hmm. hvilken garanti er der for det ?

Men ligemeget hvad så er det stadig kommercielt at levere en bestillingsvare

• #107   10. maj 2008 det er nemlig det der er blevt sagt hele tiden smiley

• #108   10. maj 2008 DK Fæhunden *Aut. Annonce-marodør* ! - Nævn nogle mellemmænd, der er gratis.. hvor de ikke sætter prisen højere end indkøbsprisen og gør det gratis ude i den virkelige verden..

• #109   10. maj 2008 * Bartok The hacker * - sidder du og påstår at jeg lyver?

• #110   10. maj 2008 OG nu hænger mine tasker...............!!!! ;o)))) Ikke spor nice

• #111   10. maj 2008 T.J .
    Nej da :.-) på ingen måde

• #112   10. maj 2008 DK Fæhunden *Aut. Annonce-marodør* ! - Tja det har det jo så alligevel, når mellemmænd tager penge for det de laver, hvilket jeg ikke gør..

Connie Renard B
    - jo jeg har godt opdaget hvad der foregår omkring mig smiley

* Bartok The hacker *
    - Det bedes du lade være med, for jeg ser absolut ingen grund til jeg skulle sidde og lyde, jeg hveken gør eller gider tjene penge på det, der er noget jeg GRATIS ligger en masse timer i.. Jeg skal endda selv betale for trøjen også, så på den måde er der heller ingen frynsegode for mig på det område.. Og nu har du jo selv kontaktet admin, så kan d jo spørge om det passer at jeg har fået lov...

• #113   10. maj 2008 T.J .
    Kan du ikke sætte de bluser op et andet sted.....jeg tænker på et sted , hvor der ikke er nogen der får så ondt i R**** som her på HG....;O)...

Derfor er det jo ikke forbudt at bruge de LOGO'er der bliver lavet til dig her..... bare de ligger i et fotoalbum...:O)

• #114   10. maj 2008 T.J .
    Hmm.. men igen så nej.

• #115   10. maj 2008 Er helt enig med bartok - noget fis at reglerne bliver bukket og drejer alt efter hvem og hvad det handler om ..

og T.J Denne kommentar "* Bartok The hacker * - Jo jeg forstå i har ondt i bagdelen over at jeg har fået lov til noget i ikke har fået lov til, bare fordi i ikke selv er kommet med forslaget til en trøje.." <- den var virkelig som at høre på en 5 årig .. (du misundelig fordi jeg må nget du ikke mååå.. )

• #116   10. maj 2008 TJ - folk er ligeglad med hvorvidt det er rigtig du har fået lov eller ej, det handle rom at der kan laves huller i reglerne på den måde, så det gavner HG, og at andre, der måske har mere at give, ikke kan få lov fordi de ikke "giver" noget til HG..

du kommer ikke til at bruge en masser timer på det her, lets face it, du skal bare ha fundet trøjerne, og sendt dem til trykkeriet, og sende dem når folk beder om det... det er ikke en masse timer, - derudover hvem ligger ud for trøjerne?

• #117   10. maj 2008 DK Fæhunden *Aut. Annonce-marodør* !
    Ja nemlig *Gggg*

• #118   10. maj 2008 Jamen så må jeg jo egentlig også gerne gøre jeg det jeg vil, lave kurve på bestilling!

• #119   10. maj 2008 * M&J - MIN Kamprullepølse *
    Alt er tilladt smiley
    Kommercielt salg er fuldt lovligt smiley

• #120   10. maj 2008 jDet gør jeg så når jeg har spist smiley

• #121   10. maj 2008 hva' ska' vi lege.... spør' vi hinanden...&#9834;&#9834;....tra la la la &#9834;&#9834;....la la la &#9834;&#9834; la la la &#9834;&#9834;......

Hvor barnligt det her !!!!!!!!!!!!!!

• #122   10. maj 2008 Der findes altså nogen her i verden , der ser det som sin fornemmeste opgave at ødelægge noget for andre........I guder.. hvor er det latterligt ..:O(

• #123   10. maj 2008 *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *
    Skal det forståes sådan at du heller ikke lige fatter hvad det er der rent faktisk bliver skrevet ?

Meld dig i klub med TJ så *Looooool*

• #124   10. maj 2008 * Bartok The hacker *

Jow.... jeg ved sgu godt hvad du mener.... men jeg kan samtidig ikke se der er nogen grund til , at man går fuldstændig amok over det.....
    For dælen da.... tag det for hvad det er og kom videre....
    Jeg synes ikke det er nødvendigt at sidde og lave fake annoncer , bare for at være morsom.... og vente på at blive klappet på ryggen......

Men ok.....så kan du jo sidde og hygge dig med at sige til dig selv resten af livet......SEEE venner ... jeg fik rigtig skovlen under HG...... bla...bla...bla

• #125   10. maj 2008 *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *
    Det er så ganske tydeligt at du IKKE forstår det jeg vil frem til.

Det handler sgu ikke om at jeg har fået skovlen under nogen, nej det er bare princippet i at nogen får lov til at sælge en bestillingsvare mens andre ikke får lov

• #126   10. maj 2008 Connie Renard B
    Sådan smiley

• #127   10. maj 2008 DK Fæhunden *Aut. Annonce-marodør* !

Hvis du kan sige dig fri for nogensinde at have lavet noget forkert.... såsom noget..... selvangivelse.....sort arbejde.....glemme at sige du har fået 5...10...20...50 kr for meget tilbage i supermarkedet... ( eller bare 25 øre.)....jaaa... der er jo meget man kan " komme til "....kan ikke nævne det hele her....
    Men hvis du er det mest ærlige menneske i landet... og ALT du har foretaget dig er LOVLIGT....så klap dig selv på ryggen.... og fortsæt med dine fake annoncer......suk

• #128   10. maj 2008 T.J .
    Men fint nok hvis du har så rent mel i posen så kom dog med tilbudet så andre Evt. kan komme med bedre.

• #129   10. maj 2008 *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *
    Den fik du hurtigt drejet hva ???

• #130   10. maj 2008 Natascha F
    Ja det er helt ok bare der lige står HG på smiley

• #131   10. maj 2008 Opgav så lige at læse hele tråden, men kan kun sige at reglerne BØR være ens for alle. Udover hvalpe er det så vidt jeg har forstået reglerne, kun tilladt at sælge brugte eller fejlkøbte ting, og ikke noget der skal laves på bestilling eller masseproduceres. Gratis fotografering er det heller ikke tilladt at tilbyde, da det er i konkurrence til betalende annoncører på siden.

Mener Admin det er sådan en god ide, så må hun sponser en reel raklameplads.

• #132   10. maj 2008 * Bartok The hacker *

Jeg har ikke drejet en skid...... det var ikke MIG der startede det med.... ( ifølge dansk lov ).... vel.?

• #133   10. maj 2008 *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *
    Godt så smiley
    Læs lige indlægget igen så smiley

• #134   10. maj 2008 DK Fæhunden *Aut. Annonce-marodør* !

Tillykke med du er totalt ærlig......( tænker bare )

Og jeg HAR fattet hvad det hele drejer sig om..... men for dælen da....kom dog videre i livet folk...

• #135   10. maj 2008 *NITTIB* * MOPS & CAVALIER* fan *
    Og jeg HAR fattet hvad det hele drejer sig om..... men for dælen da....kom dog videre i livet folk...
    Nah jeg synes da nok det er noget der skal rodes lidt i smiley

• #136   10. maj 2008 Og så lige til ....JT... til sidst.....
    Sæt dog for pokker de skide bluser til salg i kramboden et eller andet sted.... og glem alt det her fis.... og lad dem der har onde i pølleudgangen finde et andet offer..
    Jeg kan garantere for... der går ikke 2 dage... så er der en anden der får på puklen... sådan plejer det at være her på HG...:O)

• #137   10. maj 2008 Connie Renard B

Jeg er i realiteten skide ligeglad med den trøje..... jeg synes bare at uanset hvad der siges eller gøres her på HG.... så er der ALTID nogen der brokker sig.... og er der ikke sådan nogen liige åbentlyst... så finder de sgu selv på noget....

• #138   10. maj 2008 Sikke det påstyr over en trøje ;o))))

• #139   10. maj 2008 * Bartok The hacker *

Nah jeg synes da nok det er noget der skal rodes lidt i smiley

Jamen mens du roder videre i sandkassen..... så laver jeg lige maden færdig....:O)...... go' fornøjelse.

• #140   10. maj 2008 Nu er det jo ikke bare en trøje det hele drejer sig om smiley
    Men om det lille punkt i brugerbetingelserne der beskriver emnet KOMMERCIELT salg.

• #141   10. maj 2008 Var den til mig ??

Fordi så kan du ikke læse, det kommenterede jeg længere oppe ;o)))

Det var ment som ironi det med trøjen...

• #142   10. maj 2008 Bartok hvorfor sender du ikke bar et link i stedet for at brokke dig - som vanligt????

Jeg roder altså ikke rundt dagen efter kommercielle annoncer - ej heller for jeg en tusindklat i banken hvis jeg "overser" annoncer til galleriernes fordel.. Og beklager da mange gange på mine medsøstres vegne hvis en besked om det tidligere er gået tabt i forvirringen.. Den pågældende HA'er har nok været ude med sin hund...

• #143   10. maj 2008 * Fru B Y *
    Du er da et hit at høre på smiley
    En af grundene kunne jo være at du som et eks. aldrig gider beskæftige dig med at besvarre pøbelen når de skriver til dig.

Et andet er at jeg mener at dette kommer alle brugere ved da der i høj grad er tale om forskelsbehandling.

• #144   10. maj 2008 Jamen så må du da hellere sende en lille klage afsted. Man kan kontakte administrator via kontaktfeltet oppe til højre....!

• #145   10. maj 2008 * Fru B Y *
    Det er da en sætning du tit bruger kan jeg se smiley
    Men nej mit indlæg bryder ingen regler smiley

• #146   10. maj 2008 * Fru B Y *
    Men hvis du ellers har noget kreativt at fortælle kan du jo gøre det via PB. smiley

• #147   10. maj 2008 Connie Renard B
    Bare rolig ingen regler er brudt i tråden.
    Så det er IKKE lovligt at slette tråden eller fryse nogen smiley

• #148   10. maj 2008 * Fru B Y *
    Glemte at fortælle at jeg har skrevet til Admin smiley
    Men hov ups glemte lige at bruge din henvisning så jeg skrev direkte i stedet håber det er ok med dig smiley

• #149   10. maj 2008 Fede reklamer med .... T-shirts med tryk her nederst på siden.... *GG*.....
    weeeee.... ku' være man skulle købe een af dem.... og så få trykt sin mening om hvad man mener om legestuen her.... *GG*

• #150   10. maj 2008 Nå men det ser da ikke ud til at man blev meget klogere af det.

• #151   10. maj 2008 Tja, nogle må, andre må ikke.
    På KG er der en der sælger illustrationer, og jeg kom på køl dengang jeg oprettede et emne om det samme.
    Samme tilfælde her på HG... nogle må, andre ikke.

Kommentér på:
Kommercielt salg

Annonce