{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

Et sørgmodigt HuG.... {{forumTopicSubject}}

Hold da op hvor er der mange der er i sorg på markedet...

Hvis man kigger annoncerne igennem starter mange af dem "Det er med sorg i sindet" eller lign.

Men jeg undrer mig stadig over hvor mange unge mennesker der anskaffer sig amstaff o.lign. og afskaffer sig dem igen efter et par måneder...

Bliver teenagere ikke opdraget nu om dage ? Får de ik afvide at de skal tænke sig om inden de anskaffer sig et dyr? Det er sguda et levende væsen!!

Jeg bliver så forarget over alle de stakkels dyr der bliver smidt til højre og venstre så snart de bliver ½ års tid...

Og så er det de grummeste undskyldninger...
"Det er synd og have den i lejlighed"
"jeg har ikke tid nok"
"den keder sig"

JØSSES!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et sørgmodigt HuG....
  • #1   16. maj 2008 Helt enig.. Godt skrevet.......

• #3   16. maj 2008 Majse: Jeg kan udemærket følge dig i din udtalelse.
    Som Simone skriver er det desværre ikke KUN teenagere :o( Mht. tid, så mener jeg personligt at det er noget man allerede skulle have taget stilling til FØR man har anskaffet sig en hund.

• #4   16. maj 2008 Der er nok flere fatorer der spiller ind. En af de rigtig store i øjbelikket er, at folk der i efteråret/foråret har købt hund opdager, at der altså kommer noget der hedder: Sommerferie... Og hvad gør man så lige med hunden, når man skal 14 dage til thailand. Hundepensioner de er jo dyre og mor og far gider ikke passe hunden, fordi de selv skal på ferie... Aflivning, narrhh... Vi prøver lige at sælge den først eller sende den på internat.

Jeg tror simpelthen folk forelsker sig hovedkulds i et sødt lille blødt væsen, men glemmer at det tager tid og hvad så med dyrelægeregninger og ferier... ?
    ud til højre...

• #5   16. maj 2008 Jeg var teenager da jeg fik min egen hund (19) og sørme om jeg ikke har hende endnu.
    Det er alle aldersgrupper der er pisse uansvarlige når de indkøber og afskaffer sig en hund.

• #6   16. maj 2008 Folk tænker sig ikke om... *Jeg bliver skilt eller jeg er gået fra min kæreste.. jeg får et barn*... Det er ting man skal tage med i overvejelserne INDEN man køber hund. KAN jeg stadig beholde den hvis jeg går fra kæresten eller kan jeg både klare hund og evt. et barn .. hvis svaret er nej skal man sgu ikke anskaffe sig en

• #7   16. maj 2008 Nej måske er det ikke kun teenagere og jeg generaliserer skam ikke - Det er bare OFTE unge mennesker der har anskaffet sig en lille bomuldskugle og så bliver den pludselig i vejen på de underligste måder !

Selvfølgelig er der også voksne mennesker der skal af med deres hund...

Men mange af de annoncer herinde er virkelig dårlige undskyldninger så det batter!!
    Altså hvorfor køber man en hund når man ikke må ha den i sin lejlighed?
    Det står vel i lejekontrakten?

• #8   16. maj 2008 Majsa: Det står i kontrakten - og de får en kort periode til at afskaffe dyret ellers bliver de hentet af boligselskabet. Det gør vi ihvertfald.

En af min svigermors nabo har anskaffet sig en rottweiler i en 2-rums lejlighed. De går aldrig med den og selvom han kun er knap et år kan de slet ikke styre ham fordi han er så ivrig når han ENDELIG kommer ud.
    Og man kan ikke gøre noget som helst :o(

• #9   16. maj 2008 Jeg skal have en schæferhund og den SKAL jeg beholde om jeg så er på falittens rand..;-)

Kommentér på:
Et sørgmodigt HuG....

Annonce