Et sørgmodigt HuG.... {{forumTopicSubject}}
Hold da op hvor er der mange der er i sorg på markedet...
Hvis man kigger annoncerne igennem starter mange af dem "Det er med sorg i sindet" eller lign.
Men jeg undrer mig stadig over hvor mange unge mennesker der anskaffer sig amstaff o.lign. og afskaffer sig dem igen efter et par måneder...
Bliver teenagere ikke opdraget nu om dage ? Får de ik afvide at de skal tænke sig om inden de anskaffer sig et dyr? Det er sguda et levende væsen!!
Jeg bliver så forarget over alle de stakkels dyr der bliver smidt til højre og venstre så snart de bliver ½ års tid...
Og så er det de grummeste undskyldninger...
"Det er synd og have den i lejlighed"
"jeg har ikke tid nok"
"den keder sig"
JØSSES!!!!!
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 1.150
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 563
Som Simone skriver er det desværre ikke KUN teenagere :o( Mht. tid, så mener jeg personligt at det er noget man allerede skulle have taget stilling til FØR man har anskaffet sig en hund.
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 479
Jeg tror simpelthen folk forelsker sig hovedkulds i et sødt lille blødt væsen, men glemmer at det tager tid og hvad så med dyrelægeregninger og ferier... ?
ud til højre...
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758
Det er alle aldersgrupper der er pisse uansvarlige når de indkøber og afskaffer sig en hund.
sep 2006
Følger: 13 Følgere: 17 Emner: 52 Svar: 1.023
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 85 Svar: 1.807
Selvfølgelig er der også voksne mennesker der skal af med deres hund...
Men mange af de annoncer herinde er virkelig dårlige undskyldninger så det batter!!
Altså hvorfor køber man en hund når man ikke må ha den i sin lejlighed?
Det står vel i lejekontrakten?
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 563
En af min svigermors nabo har anskaffet sig en rottweiler i en 2-rums lejlighed. De går aldrig med den og selvom han kun er knap et år kan de slet ikke styre ham fordi han er så ivrig når han ENDELIG kommer ud.
Og man kan ikke gøre noget som helst :o(
jan 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Emner: 238 Svar: 1.727
Et sørgmodigt HuG....