760 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Jeg er så vred... Jeg er så vred...

I dag var skulle jeg hente et barn på skolen . Jeg havde som altid en klapvon med en lille dreng og begge hunde med. Den ene hun er højløbsk og derfor er hendes snor lidt kort for tiden. På vejen mødte vi en stor løs hund , og da vi kom nærmere kunne jeg se det var en han. Derfor tark jeg Fie , den løbske tæve , helt ind til mig , men hanhunden , der var en amstaff ligende hund kom helt hen til os, derfor fik jeg begge mine hune ind imellem klapvognen og jeg. Jeg fik øje på en mand og spurgte om det var hans hund. Jamen det var det da . Jeg bad ham så kalde den hen til sig og forklarede at den ene af mine var højløbsk. Imens prøvede hanhunden på alle måde at komme tæt til Fie. ... Ham manden grinede bare af mig , og kunne så nogle meget grimme ord om kællinger med små pishunde .... Og drak sin bejer vidre...Jeg kunne ikke komme nogen vegne for hunden der for rundt ,om os for at komme til Fie. Jeg bad ham mange gange om ikke han ville kalde sin hund til sig , og fortalte at jeg nu havde lidt travlt fordi jeg skulle hente et barn. Han overhørte mig bare totalt. Flere der kom forbi prøvede at få ham til at kalde sin hund til sig , nogle fik en reaktion ... De fik fingren af ham... Til sidst mistede jeg besindelsen og fik fortalt ham , hvad jeg mente om hundeejere af hans slags... Han gloede bare og vendte sig væk... Endelig kom der en der ikke var bange for hans hund. Hun tog fat i halsbåndet og simpelthen trak den væk , og hen til ham , med besked om at nu holdt han ***** den hund hos sig for ellers skulle hun nok... osv...Hans svar til hende var at jeg kunne jo bare lade min møgkøter blive hjemme , og at det var min egen skyld.
Hold da op jeg rystede af raseri , nu var jeg blevet så forsinket at barnet jeg skulle hente havde fri og jeg var mindst 10 min. væk fra skolen . Så nu måtte jeg ringe til sfoen og bede dem få fat i barnet , Hun er 7 år og vidste at jeg skulle hente hende.

Magen til hensynsløshed og ligegyldighed har jeg dog aldig mødt nogen steder før.

Undskyld men jeg er stadig gal og skulle lige ud med det...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er så vred...
Kommentér på:
Jeg er så vred...

Annonce