{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjovt nok
  • #1   26. maj 2008 Nå ja, for man ser ALDRIG danskere køre galt..

• #2   26. maj 2008 Christel: jamen blir så vred det er altså ikke banan ekspressen når man kører i kbh... ved gode deres færdselsregler er stort set ikke eksisterende i de lande, men det behøver de da ikke praktisere her også... og ja ved godt mange danskere også kører råddent... i går luftede jeg hunden nede på det grønne areal vi har herude, og så kommer en af dem der bor her, skummel dansk type, tror de sælger stoffer el. noget, og da de så har sat ham af, hans indvandrervenner, så tonser de bare ind over græsset og ud på vejen mens aslan løber løs rundt... blev bare så indestængt vred og havde lyst til at gå op til ham naboen og sige at hans venner fanmer sku tage sig sammen...

• #3   26. maj 2008 Synes are det var sjovt at alle dem de stoppede var af anden etnisk baggrund.. og de kørte fanme sygt, ham den ene havde slet ikke kørekort og overhalede i venstresvingsspor i et lyskryds hvor der ikke var grønt... hva sker der...

• #4   26. maj 2008 Christel

Sidder du og påstår at samtlige bimmere på bilgalleri ejes af indvandrere?

• #5   26. maj 2008 Det her indlæg skal slet ikke opfattes racistisk, bare lige inden folk flejner helt vildt, synes bare det var lidt skørt

• #6   26. maj 2008 Jamen tror da også at største delen er af anden etnisk herkomst.... og det har intet med racisme at gøre, men realiteten smiley

• #7   26. maj 2008 søster mcfluff: nej de er vist også begyndt at være glade for audi ;))))

• #8   26. maj 2008 Tror bare deres færdselstraditioner er lidt anderledes, det ved man jo også når man er på en eller anden bustur i tyrkiet hvor man tror man skal dø inden man kommer hjem igen smiley b

• #9   26. maj 2008 Har en marrokansk kammerat og tør fanmer ik køre med ham længere... men han siger også at AUDI er ved at overgå bmw i den verden... lidt ærgeligt de ødelægger endnu en dejli bils rygte :)))

• #10   26. maj 2008 Så kom endelig til Skive og mød de krid-hvide-dødskørsels-white-trash-unge mænd i deres golf´er med dobbelt udstødningsrør og hækspoilere

• #11   26. maj 2008 "Der er selvfølgelig også danskere der laver det samme !

De har bare ikke de samme biler !! "

Der står at danskerne ikke har de samme biler. Præcist hvad du mener med det skriver du jo ikke, så må jeg jo gætte. Og når nu vi taler om indvandrere i store biler er det mest naturlige for mig at udlede at du ikke mener at danskerne har store biler. Men fortæl endelig hvad du mente med din udtalelse, for jeg må være helt gal på den siden du spørger.

• #12   26. maj 2008 kører skam også selv Audi når jeg er hjemme hos kæresten i jylland smiley dejli bil

• #13   26. maj 2008 Jamen tror da også at største delen er af anden etnisk herkomst.... og det har intet med racisme at gøre, men realiteten smiley

muligvis ikke racisme, men en fordom eftersom det er noget du tror.....

• #14   26. maj 2008 Rie J: LLLOOOOLLLLLLL griner kommentar... kommer selv fra Esbjerg så kender dem alt for godt, ser man bare ikke så ofte her i kbh

• #15   26. maj 2008 Det har ikke noget at gøre med hvordan de kører bil i deres hjemland - de fleste af dem er født og opvokset her i DK - men det er vel bare smart og moderne smiley Ligesom det for så mange unge mennesker er smart med muskelhunde smiley

• #16   26. maj 2008 Bliver bare så galt når folk udsætter andre for fare på den måde...

• #17   26. maj 2008 Charlotte H - jeg er selv af anden etnisk herkomst og kender til det store udbredte problem, har været ansat ved politiet i en del år - så det er faktisk realiteten smiley

• #18   26. maj 2008 C&C; tak fordi du understøtter min opfattelse, hvilket også var baggrunden for tråden

• #19   26. maj 2008 Charlotte;

Var lige ved at skrive det samme:-))

• #20   26. maj 2008 Chrstel - Præcis de deler nemlig biler i mange tilfælde smiley

• #21   26. maj 2008 Hehe smiley

• #22   26. maj 2008 Christel

Det er da i det mindste både økonomisk og bedre for miljøet at dele bil. Men hvad har det med folks kørsel at gøre? Det jeg opponerer imod er at mærke folk med "kører som en brækket arm" alene på etnisk baggrund. Alt det andet må i selv ligge og rode med.

• #23   26. maj 2008 Søster: Det er min bare min erfaring at det som oftest er sådan... og ved godt man ikke må generalisere, meeeennn synes bare jeg ser en tendens som peger i den retning ud fra mine egne personlige oplevelser... og bare dejligt at andre ikke har de samme oplevelser for så tyder det da på at det ikke står helt galt til

• #24   26. maj 2008 må indrømme, at det er mere normalitet end en afvigelse, at se unge mennesker af anden etnisk herkomst i en BMW, Mercedes eller Audi, der kører fuldstændig sindsygt.
    Jeg har boet i Taastrupgård, (der hvor der blev skudt i Dec 07), og jeg må sige de leger på vejen, både med deres eget men også med andres liv. Jeg kan godt forstå hvorfor der er så mange der kører galt. Bare min erfaring og mening.

• #25   26. maj 2008 Jeg har også boet på lundtoftegade i kbh n - også pænt belastet område, hvor der også blev skudt mod en hash klub mens jeg boede der... og det var akkurat samme tendens jeg så...
    Det må være fordi det er det eneste sted hvor de virkelig selv styrer deres liv, i deres bil. Ellers så bor de skod steder, sammen med kæmpe familie, ikke noget job osv... i dont know

• #26   27. maj 2008 i min by er det kun pastasalatdanskere der kører med hovedet oppe i røven.. de gør det til gengæld også med bravour !

Kommentér på:
Sjovt nok

Annonce