{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

flyve med Sterling {{forumTopicSubject}}

sidder lige og læser deres hjemmeside igennem, hvd angår man skal betale for bagage og sådan.. meget specielt... hmmm. har aldrig fløjet med dem.

nogen som har erfaring? Jeg vil jo gerne have Lupe med i håndbagagen, men dermed bliver det til to håndbagage og der står man kun må have en. Ved I hvor strikse de er med det? Jeg har en lille rygsæk med laptop og kamera udstyr i og det vil jeg jo helst ikke tjekke ind..
all andre fly selsaber har ikke sagt noget til jeg har to håndbagage med. Men i og med man betaler pr indtjekkede bagage kunne jeg bare forestille mig de er ldt mere strikse...

Jer der flyvr med Sterling fortæl fortæl... smiley Pft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  flyve med Sterling
  • #2   28. maj 2008 Mette, kan jeg desværre ikke, men tak smiley Var det store tasker du havde?

  • #4   28. maj 2008 har os fløjet med sterling, men har kun fløjet med en håndbagage, men ja de går meget op i vægt osv..
    - men er reglerne ikke også anderledes når det er en hund?


  • #5   28. maj 2008 nej der står at hunden/tasken skal udgøre håndbagagen...



  • #6   28. maj 2008 jeg fløj med King som håndbagage til Spanien i December med Sterling og han var min ene håndbagage og så havde jeg en mindre taske også. Det var med Sterling. Du betaler pr. indtjekket SToR bagage *smil* de tjekker jo ikk hvor meget håndbagage du har, eller spørger om det..Gjorde de ihvertfald ikk med mig. Jeg havde pakket min computer osv i kufferten af samme årsager som du skriver , men ku sagtens ha haft den med i håndbagagen også, der var mange der havde mere med end mig smiley

  • #7   28. maj 2008 Har fløjet med sterling flere gange og vi har bare haft en ryksæk hver , så der kan jeg ikke hjælpe........men jeg mener da e skal vide på forhånd at du har hund med.....der kan jo være nogen i flyet der ikke kan tåle det

  • #8   28. maj 2008 Jeg har floejet mange gange med hunde OG haandbageage det har aldrig vaeret noget problem MEN du skal nok ikke tage en kaempe taske med, jeg havde kun hunden og saa min baerbar i taske med, det var ok.

    Som smilende Sussi siger saa SKAL hunden bookes manule (ved at ringe til dem) umiddelbart efter billetten er koebt, det kan sagtens vaere at der er en eller anden aarsag til at hunden netop ikke maa komme med paa den straekning og efter 24 timer kan billetten jo ikke aftbestilles mere.

    Derudover saa haaber jeg i faar en god tur, jeg har aldrig haft problemer med sterling og hunde, tror jeg har rejst en 6-7 gange med dem og vuffere smiley


  • #9   28. maj 2008 Da vi var i Spanien rejste vi med Sterling og jeg havde Kelbi som håndbage og så en lillle håndtaske til pas, billet, penge, osv. noget skal man jo have med, så tror ikke de siger noget hvis den er lille. Men hvis den er størrer ved jeg selvfølgelig ikke...
    Der står jo også at selvom hunden er som håndbagage så betaler man for den. På vej derned betalte vi ikke, men på vej hjem var de godt nok noget strengere og der måtte vi betale.

    Men vær også lige obs på de store bagager, man betaler for hver kuffert, også selvom den kun vejer 3 kilo :o( synes det er åndsvagt !


Kommentér på:
flyve med Sterling

Annonce