1.955 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Fuc**** Solsort !!!!!!!!! Fuc**** Solsort !!!!!!!!!

Siden igår har der siddet en eller anden fordømt solsort med paranoia og skræppet på hustagene lige omkring os...........

Lortedyr !!! Der går ikke engang nogen mennesker eller dyr ude på dette tidspunkt så der er ingen grund til at sidde og skrige "DIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDIDDIDI" døgnet rundt !!!

Gid jeg havde et jagtgevær så jeg kunne pløkke den ned !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuc**** Solsort !!!!!!!!!
  • #1   2. jun 2008 godt så!!!!! god morgen til dig så he he

• #2   2. jun 2008 haha hjemme hos mine forældre er der en der gør som min fars pappillon =)

• #4   2. jun 2008 Elin - *Gg* Det VAR en god morgen indtil at det infame dyr sad i min højre øresnegl smiley

Lucy - Du skulle bare ha' givet hækkeklipperen en tand mere smiley .....
    Ej vi har også en rede i vores hæk og den får lov at blive.. MEDMINDRE at jeg finder ud af at det er den besatte solsort der er ejermanden *Gg*

• #5   2. jun 2008 *loooooooooool*

• #6   2. jun 2008 Skyd lortet.......fanme en dårlig opdraget fugl *GG*

Vi har også panik i vores have nogle gange om dagen......der er en solsorterede i hækken og de dumme skader har kig på den.
    Kan da ellers nok være, at hr og fru sort går fuldstændig i selvsving......men hr skade er sej....han er ikke sådan at skræmme........lige indtil jeg kommer ud :o)

• #8   2. jun 2008 :-)) vi har også en solsort, han, han har fra tidlig forår besat vores nabo's tag, hver aften fra kl omkring 19, løber han fra den ene ende til den anden, og fløjter så smukt, vi morer os over den hver aften, for gud nåde trøste hvis den bliver forstyrret af en anden han, så går han totalt amok:-))

synes det er dejligt at blive vækket kl. 3.30 med fuglesang, og bare kan vende sig om, og vide at der kommer endnu en solskins dag:-))

• #9   2. jun 2008 Sussi - LOOL ! Det har du ret i... Dårlig opdragelse !!

ÅÅÅH SKADER er ENDNU værre !!!!
    HELDIGVIS har hr og fru skade ikke bygget rede i år i træet ude på den anden side af hækken...
    Sidste år fulgte de een rundt om buskadset og klikkeskræppede når man gik med hunden. Og ellers bare generelt udnyttede de deres stemmebånd lige en tand for meget..
    Og da deres helvedesyngel så begyndte at løbe rundt på græsplænen så skreg forældrene jo endnu mere, bare man tænke på at kigge ud...

Heldigvis tror jeg at ungerne blev taget af kattene/hundene/rævene...

Og i år er der dejligt stille på skadesiden !

• #10   2. jun 2008 Susie... du er sgi da også pænt uhyggelig... selv jeg ville pakke mig sammen *ss*

• #11   2. jun 2008 Karin - Synes da også at det lyder fantastisk dejligt når de synger !! Men ku' de så ikke bare holde sig til det ?! smiley

• #13   2. jun 2008 stine....jamen jeg fatter slet ikke hvad en fuglerede laver i min have........jeg er panisk angst for fugle. Men nu er krapylet jo igang med familieforøgelsen og så må jeg jo bare håbe at deres yngel ikke forvilder sig ind i stuen.......det sker ALTID for mig.

• #14   2. jun 2008 stine prøv med hundemetoden, træning, træning, træning:-)

• #15   2. jun 2008 Tanja.....ja jeg ligner "brøleren" når de går igang :o)

• #16   2. jun 2008 Lucy - Ooh møgdyr. totalt tarveligt at den ikke bare kan spare dig for besværet og kravle i saksen selv *G*
    Har forresten hørt at når man har fanget en så skal man ligge '
    liget' tilbage i gangen og lukke hullet, for så ligger den og stinker til skræk og advarsel for andre mulvarper der overvejer at "flytte ind"

• #17   2. jun 2008 Karin - Det fungerer ikke engang med min egen hund så tvivler på mine 'solsorte-hvisker-evner' .... smiley

Sussi - *LoL* , har bare et billede af en skræmt Sussi der står og "AAAAAAAAAAAAAARH" i terassedøren af en lille storøjet solsort smiley

• #19   2. jun 2008 stine...virker det også med fugle ?
    Tror jeg vil skyde en og hænge den ude på tørrestativet.......så slipper jeg for fugle i haven :o)

• #20   2. jun 2008 Sussi - Du kan da prøve....
    Noget af et ry du ville få dig med forskellige dyrelig rundt omkring i haven.... smiley :-D

• #21   2. jun 2008 Stine........det billede må du lige lave om.
    Jeg står IKKE i terassedøren hvis der sidder en unge udenfor.......de er ikke til at stole på og løber gerne hen imod en........gyyyyys

• #22   2. jun 2008 Sussi - Undskyld så..

Prøver lige igen..

Kan lige forstille mig dig sidde bag sofaen, rystende af skræk og hvine som en tøs af den store grumme menneskeædende satans-yngel-Solsort.....

• #23   2. jun 2008 se det var meget mere dækkende for, hvad der sker *GG*

• #24   2. jun 2008 smiley smiley :-D

• #25   2. jun 2008 aha siger den siger du?? *LOL*

• #26   2. jun 2008 Nina...ja siger de ikke det der hvor du bor ? *G*

• #28   2. jun 2008 Vi er så ramt af verdens mest arige solsortepar i vores have. Og stakkels os hvis vi nærmer os vores hæk, hvor de har rede. De går simpelt hen til angreb på alt og alle.
    Katten bliver jaget ind af dem og hunden har også fået bank af dem..
    Det er sku faktisk lidt pinligt at blive jagtet af en solsort.

• #29   2. jun 2008 Hehe... Vores solsorte er sgu dejlige og ikke bange for noget. De gider dårlig nok flytte sig, når man slår græs :oD

Men skader og krager har vi mange af... LORTE DYR! De larmer bare og er generelt bare ulækre!

• #30   2. jun 2008 Sikke mange dyre-elskere der er herinde.........hmmm
    Jeg elsker alle mine fugle i haven... uanset hvilker næb de " synger " med..... :O)
    Jeg har selv kanarier , som jeg har sat ud i haven........der SKAL være fugle i naturen...( uanset art )..... vi kan jo ikke undvære hyggen alligevel... :O)

• #31   2. jun 2008 Jeg kan nu godt undvære det fugle skrigeri... er lykkelig for at der kun kommer et par skader og stjæler lidt foder fra græsset ind imellem... kan det flyve skal det pakke sig fra min have... færdig... endnu en af grundene til at vi ryddede haven for div underlige buske, træer osv da vi flyttede ind.

Nu skal vi bare have lukket af for de infame gråspurve der har bygget rede under værksteds taget.. de larmer, sviner og så er det ikke vanvittig lækkert at finde døde fugleunger på fliserne... med mindre en af hundene tager dem med ind... bvadr...

• #33   2. jun 2008 Jeg har 2 svalepar , der har bygget rede under taget på mit hus....det er da dejligt at følge med i.... :O)
    Ok ja.... de skider ... men det gør hunde også......
    Vi har mange forskellige fugle her..... solsort...blåmejser....fuglekongen...musvit...skader... krager...ravne...gøgen...skovskaden...måger ...stære...osv.... og ænder og svaner....de må allesammen gerne bo hos mig...:O)....det er da hyggeligt.

• #34   2. jun 2008 Forskellen på en fuglebæ og hundebæ er som regel HVOR de bliver lagt... og så det faktum at hunden har jeg selv valgt smiley

Kan ikke klare bevingede dyr.. syns de er ækle, om det er en svane eller en myg... bvadr og det skal ikke være omkring mig, kan slet ikke have det.

• #35   2. jun 2008 Hvorfor flytter i ikke ind midt i Storbyen.... der er sikkert ikke ret mange fugle derinde.....så slipper i da for al den "forfærdelige " fuglekvidren.....:O)

• #36   2. jun 2008 Det er der vi kom fra *ss*

Vi flyttede for at få plads... det har vi fået.

Og de fleste fugle holder sig heldigvis væk bortset fra dette gråspurvepar og de 2-3 skader på græsplænen som hundene alligevel jager væk... då jeg er godt tilfreds.

• #37   2. jun 2008 de har unger nu jo, vores solsorte gør det også, men de stopper jo når ungerne "flytter"

• #39   2. jun 2008 Hvis det her er en seriøs tråd.... ja... så fatter jeg ikke folk mere.....
    Herregud... det er FUGLE-KVIDDER......

Jeg kunne forstå , hvis det var ...Elefant-trompetering....Løve-brøl...ulve-hyl...eller for den sags skyld Hunde-gøen.... fra morgen til aften.
    Men fugle-kvidder ??????.... *LOOOOL*

• #40   2. jun 2008 NIIIIIIIB......jeg kender ikke en brøkdel af de fugle du nævner....muligt vi også har alle disse "varianter" *GG*

Nå men jeg syntes fugle er hyggelig nok.......bare de holder der korpus LANGT fra mig....jeg er ræd for alt med fjer :o)
    Har det bedst når de sidder i bur .......og NEJ....det er ikke sødt at lille piphans har lært at lande på hovedet af folk....gyyyyyys

Kommentér på:
Fuc**** Solsort !!!!!!!!!

Annonce