Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler kun 135 ....
  • #1   3. jun 2008 Buhaaaa, mine forældre har søvlbryllup om 1½ uge, så jeg har også fjantet byen tynd idag med bestillinger på blomster ext.

• #2   3. jun 2008 Natten er ung smiley
    Det lyder rigtig fint med hjerter i snor. Kommer der godt nok 135 gæster (gisp)

• #3   3. jun 2008 Benedikte ..
    Ja der gør , de er vestjyder , de invitere jo hele vestkysten ,.. hehe ...

NAT ... det her er d. 18.6 ... mangler såmænd kun det meste .. Mine 2 brødre er sløve ...

• #4   3. jun 2008 Berit J
    Her er det d. 11/06 - og jeg mangler..... hmmmm blomsterne (de skulles bestilles langvejsfra), gæsterne, morgenmaden og.... ahhh og at bygge porten ;D

• #5   3. jun 2008 Åh, ja - de vestjyder forstår at feste... og med 2 brødre kan jeg forstå, du er ret dårligt hjulpet *lool*

• #6   3. jun 2008 Benedikte .. de har sgu nok i sig selv , de handyr ..
    Tak for stemmerne og din hilsen ... Har været hos dig og dine ulve .. de er herlige at se på ...

• #7   3. jun 2008 Lægger da lige sanen ind ... så kan i se fidusen med hjerter i snor

Karin og Hans` sølvbryllup d. 18. Juni 2008

Melodi : Skuld` gammel venskab rent forgå.

Når vi vort navn har skrevet ned
    på hjertet, som vi har,
    så lad det gå fra hånd til hånd
    hen til vort brudepar.
    Et minde om en dejlig dag
    vi håber at det bli`r.
    Vi ved, at så vil i forstå,
    hvad hvert enkelt hjerte si`r.

Det bringer nemlig bud fra os
    her rundt om festens bord.
    Hvert lille hjerte er symbol
    på en venneskare stor.
    Vort kære rare brudepar
    som bød os med til fest,
    tag glad imod hvert hjertelil`
    som en tak fra hver en gæst.

Vort brudepar så tag nu her
    hvert hjerte i jer hånd
    og hæng det op på træet der
    i lille fine bånd.
    Hvert enkelt hjerte er til Jer,
    så vi ej glemmes må.
    Vi bringer Jer endnu en tak,
    et tillykke ligeså ..

• #8   3. jun 2008 Kanon - rigtig sød ide. Hvad med at opfordre gæsterne til at skrive navn på forsiden, og en hilsen på bagsiden. Så kan i putte alle hjerterne i en fin lille æske med en flaske champagne og to glas, som de så kan åbne om et år på bryllupsdagen, læse alle hilsner og minder fra en dejlig dag. Sådan noget lignende gjorde vi til min nevøs bryllup.

• #9   3. jun 2008 Rigtig god ide .... men nu er flertallet af gæsterne her jo nok af den ældre generation .. og hvis de skal skrive så meget , skal de jo bådehave lup og briller frem .. hihi

• #10   3. jun 2008 Er glad for at mine forældre valgte at rejse væk, da de havde sølvbryllup... De ville nu også have troet at jeg var gak, hvis jeg havde disket op med blomster, æresport osv... *G* - De er sgu så nemme og utraditionelle, mine forældre:-)

• #11   3. jun 2008 Berit for pokker - kan lige se det for mig smiley

Rie - yes - så nemme er mine forældre heldigvis også. Men mine energiske søstre insisterede da på at modtage forældrene med et kæmpe surprise party, da de kom hjem fra rejsen smiley Uhrrr

• #12   3. jun 2008 Rie ..
    Ja det kan have sine fordele .. Men sådan gør man ikke der hvor de bor .. der skal være fest .... gggg ..... selvom det er møg dyrt ..

• #13   3. jun 2008 Ja, for pokker ... havde jeg slet ikke nået at tænke over ... det må jo koste en mindre herregård med så stort selskab. Ih, hvor er det godt man ikke bor på vestkysten. kan i øvrigt heller ikke fordrage blæst smiley

• #14   3. jun 2008 Benedikte;

Jaaaa, så er det jo godt at man er enebarn...*G* - Jeg skal da nok have givet dem et par hjemmefiltede vanter eller lignende i gave , men mere blev det ikke til - kan godt være de slet ikke fik noget - husker det ikke helt... Men igen - de fejrer ikke den slags... Da de blev gift, havde de besøg af min fars bror og kone... De gik rundt i Viborg, og sagde at de liiiige skulle noget - kom så tilbage efter kort tid og fortalte at nu var de gift, og gik så på værtshus og drak en øl:-) - De blev kun gift p.g.a noget halløj med forældremyndighed over mig!

• #15   3. jun 2008 hehe .. de har sgu penge nok .. Min mors mand har slagter bix og er kreiler med stort K .. Du ved med håndslaw og det hele .. (handler med lidt dyr )
    Det er mere os jeg tænker på ... vil tor jeg kan slippe med ungefair .. 8kg ..

• #16   4. jun 2008 Jamen Berit for pokker .... med sådan en udskrivning har du forhåbentlig fået en rigtig fin kjole ... for ikke at nævne sko, sko, sko ...

• #17   4. jun 2008 Ok.. mig dum.. men betyder 8 kg. 8000 kr??? - For damned... det er meget at bruge!!!!

Kommentér på:
Mangler kun 135 ....

Annonce