{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.761 visninger | Oprettet:

Efter fjernelse af modermærke...Klor! {{forumTopicSubject}}

Heej...
Jeg fik her i Marts fjernet et modermærke bag på mit lår..Nu er det så blevet til et ar, men da jeg var der fik jeg af vide at jeg ikke måtte få sol på det et år efter, men så sagde de også noget med klor..Altså at jeg ikke måtte få klor på, men tror I at de mente at jeg ikke måtte få klor på i mens at det helede eller tror I at de mente at man ikke måtte få klor på et år efter ?

Er meget i tvivl, og skal nemlig i svømmehallen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter fjernelse af modermærke...Klor!
  • #3   8. jun 2008 Du må gerne få klor på det nu. Jeg fik også fjernet 3 stk. i marts og det eneste de sagde var at der ikke måtte komme sol på 9 måneder efter jeg fik fjernet mine sting...

  • #4   8. jun 2008 Jeg har også fået fjernet et modermærke, fordi læger trodede der var kræft i. Bare arret er helet, altså der ikke kan trænge noget ind, må du gerne gå i svæmmeren. Det har jeg gjort, og det skete der ikke noget ved.. God svømmetur:-)

  • #5   8. jun 2008 Jeg har fået fjernet nogle modersmærker med et par år imellem. Senest her i februar, og der er aldrig blevet fortalt mig at jeg ikke må få sol på det.
    Det lyder jo logisk nok. Bare ærgeligt lægen ikke har fortalt mig noget om det.


Kommentér på:
Efter fjernelse af modermærke...Klor!

Annonce