{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Guide: Sådan motionerer du en hare! {{forumTopicSubject}}

Først og fremmest skal du have en bil (og helst også kørekort), og så skal du finde dig en fin landevej om natten. Så tænder man bare for det lange lys og venter til haremissen kommer drønende ud på vejen foran dig, bliver fanget i lyskeglen, og så kører du ellers bare deruda'! XD

Hehe, i aften da Lykke (med karelsk bjørnehund Fifi) og jeg kørte hjem fra hestene, kom der pludselig en hare fisende ud på vejen, og den blev tilsyneladende fanget af lyskeglerne, og vi kørte bagefter den med 20 km/t ca. 500-600 m. *LOL*
Den kunne ikke finde ud af, at dreje af vejen igen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Guide: Sådan motionerer du en hare!
  • #1   10. jun 2008 LoooooL Stakkels bette fyr ;o)

• #2   10. jun 2008 Ih ja,hvor "morsomt" smiley !!!
    Overvejede du aldrig at slukke lyset i få sekunder,så det stakkels skræmte dyr kunne komme af vejen igen...?????? !!!!!!!!

• #3   10. jun 2008 Hvordan kan det være at folk er så snerpede? :o/

<b>Hanne N</b>
    Du lyder jo ligefrem som om at Tanja har "mishandlet" haren :o/
    Den løb både på vejen og ude i kanten af vejen - tror ikke det havde gjort megen forskel om lyset var slukket eller ej - den løb ud, hvor der var plads!

• #4   10. jun 2008 det er meget normal at kaniner og hare løber i lys skæret.. og kom bilen tæt nok på, ville den dreje.. så mishandling er det nu ikke... mon det så også er fejt når en hund løber efter den på marken... det gør min bella tit, ved jo hun ikke kan fange den..

• #5   10. jun 2008 hvis man slukker forlygterne, kan man jo ikke se den stakkels fyr..
    smiley

• Marianne !
    Marianne ! Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 15
    #6   10. jun 2008 Jeg har også kørt efter en hare engang, hvor jeg så endte med at slukke lyset på bilen og bremse helt ned, for jeg kunne jo ikke se haren.

Da jeg så havde holdt et øjeblik og mente det var længe nok til at den kunne nå at hoppe væk, sad den da bare dér midt på vejen da jeg tændte lyset igen!

• #7   10. jun 2008 <b>Hanne N >></b>
    Nu må du altså holde. Hvis jeg havde slukket lyset kunne jeg sgu da ikke se den, eller vejen, og hvis jeg havde overhalet så var den med garanti løbet ud foran bilen. Så snart der var en markvej drejede den af. Og jeg kørte langsomt netop for at den ike skulle stæse livet af sig selv. Er du klar over hvor hurtigt sådan en fætter faktisk kan løbe? En del hurtigere end 20 km/t.
    Det her indlæg var bare for sjov, og skrevet i en "for sjov" tone, og undskyld da hvis det ikke liiiige var den slags du kunne se det sjove i, men tak for at du kan få mig til at føle mig som en led dyremishandler. Det var flinkt af dig...

Jeg bliver virkelig mere og mere skuffet over hundegalleri. Der er ikke tolerance til noget som helst, man bliver bare rakket ned, for noget der i virkeligheden slet ikke er så slemt.

Synes du jeg skulle have kørt den ned, eller selv kørt galt? Tsk tsk... :o(

• #8   10. jun 2008 så så tanja... nu skal du ikke ødelægge din dag bare pågrund af hende...

har nu også prøvet netop det du skriver både med en hare og så en del ager høns.. sider hver gang og små griner.. for man senker jo farten så de har en chance for at dreje af vejen men nejjj det kan de skisme ikk finde ud af.. de løber som om fanden var dem i hælene...

• #9   10. jun 2008 <b>Betina G >></b>
    Det var netop det der var meningen med mit indlæg. Jeg er ikke ond mod dyr, men den bette fættere ræsede rundt foran bilen og det så altså lidt sjovt ud, og sad og stenede lidt på galleriet i går, og så skreve jeg indlægget. Måske overskriften er lidt "sort humor"-agtig, men dét er mig, og hvis folk nu mener det er respektløst overfor harer, eller whatever, så kan jeg da bare sige, at det var ikke det der var meningen...

Ja jeg har nu kun prøvet det med harer, fasanerne og agerhønsene er altid løbet af vejen...

• #10   10. jun 2008 havde du speedet op havde der været gratis frokost ; )

Vi følges også ofte med harer, snuldrer afsted og kigger på det smukke dyr indtil den får nok og vi ikke må beglo dens hvide hale længere, så drejer den af og vi kan komme videre i livet *GG*

• #11   10. jun 2008 <b>* Nina & Koen på Fyn * >></b>
    Njaa, jeg kan ikke lide kanin/hare. Synes det smager mærkeligt XP Hehe...

• #12   10. jun 2008 tanja.. syntes dit indlæg var sødt og sjovt.. overskriften.. tja elsker sort humor.. og det er jo lidt sjovt at det lille dyr bliver i lyset, man kan ikke lade være med at grine over at de er lidt små dumme.. smiler...

Kommentér på:
Guide: Sådan motionerer du en hare!

Annonce