1.420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Dagens vits... Dagens vits...

En sømand ønske sig brænde en stor tatovering af en fuldrigger på sin brystkasse.

Nogle af de andre sømænd, tog ham så med i byen, da de kom til Bangkok, her besøgte de flere våde steder, og sømanden blev ved med at nu vil han ha denne store tatovering, men der var ingen der gad høre på ham og derfor drak de videre.

På et tidspunkt er sømanden blevet så kanon fuld, og de andre beslutter at tage ham med til en kendt og god tatovør, her sætter de tatovøren ind i sagen om den stor fuldrigger sømanden ønsker sig.

Næste morgen da sømanden vågner og går ud på badeværelset, stiller han sig foran spejlet og ser noget overrasket ud, og udbryder et højt råb, <<Hvad fanden er det i har lavet med mig>>….

Det han ser i spejler, er en tatovering at nogle måger og et par master der stikker op ad vandet.. De andre sømænd udbryder i latter,<< hvad fanden er din fuldrigger sunket>>…..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens vits...
  • #1   16. jun 2008 To blondiner har fået arbejde og deres første job var at sætte nogle brædder på et hus ! De stod begge oppe på et stillads og slog søm i. Den ene undrede sig over måden som den anden arbejdede på. Hun tog sømmene, kiggede på dem og enten slog hun sømmet i eller også kastede hun sømmet over skulderen. Hvorfor smider du nogle af sømmene væk ??? Spørger den ene blondine. Den anden svarer: Hvis sømmet vender spidsen ind mod huset så kan jeg bruge det. Vender spidsen mod mig selv kan jeg jo ikke slå det i og så sider jeg det væk. Den anden blondine tænkte og så sagde så: Jeg tror at de er til den anden side af huset.

• #2   16. jun 2008 en ung mand bliver indlagt til operation i de nedre regioner, og en gammel sur sygeplejerske bliver sendt ind for at barbere ham forneden. Hun kan ikke rigtig gøre det, da hun ser han har en tattoovering. Hun går ud til en anden syge plejerske, ung og smuk og siger: Ham idioten derinde, han har sit navn 'Adam' tattoveret på tissetrolden, og jeg kan altså ikke barbere ham. Den unge går der ind, og da hun kommer ud igen, siger hun til den gamle, sig mig, kan du ikke læse mere, der står sku da ikke Adam, men Amsterdam:-)

Kommentér på:
Dagens vits...

Annonce