{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

Mundtlig eksamen - yes!! {{forumTopicSubject}}

Halløj

Jeg er simpelthen så glad, for jeg var oppe i mundtlig matematik idag, og det gik godt!
Normalt ligger jeg på 2 (eller hedder det 02?) i matematik, tiende klasse, men idag var jeg oppe til eksamen, og fik 7 (på den nye skala). Jeg er bare så sindssygt glad, for det havde jeg aldrig i min vildeste fantasi regnet med!
Jeg trak et spørgsmål om storebæltsbroen, og fik bl.a. regnet ud hvad det ville koste, hvis Bush fik gennemtrumfet sin idé med at bygge en motorvej hele vejen rundt om kloden.

Ih jeg er simpelthen så glad! Andre der "døjer" med eksamener her for tiden? =)

Mvh. en meget glad Line

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mundtlig eksamen - yes!!
  • #1   16. jun 2008 Tillykke ; )
    Nej jeg er heldigvis ovre mine : D

• #2   16. jun 2008 Tillykke!! Jeg fik også 7 i munlig mat i tiende den anden dag.. Jeg var oppe i mundlig dansk i fredags der fik jeg 12 og i overmogen skal jeg op i mundlig engelsk.. Jeg trak i mat. et spørgsmål og juice.. Det var så mærkeligt *S*

Og endnu engang tillykke med dit 7 tal

PS og ja, det hedder 02 *s*

• #3   16. jun 2008 Jeg har været op i fire eksamener indtil videre - to skriftilige (ekngelsk og tysk) og mundtlig engelske og mundtlig dansk. På fredag skal jeg op i mundtlig Dansk som er den sidste, foruden de to sygeeksamener jeg skal tage til vinter.
    I min OSO-opgave fik jeg 12/12, i mundtlig engelsk fik jeg 12, i matematik fik jeg 7, og har ikke fået mine skriftlige karakterer endnu - så jeg klager ikke smiley

Jeg ville være ovenud lykkelig hvis jeg havde fået så gode karakterer som dig!

• #4   16. jun 2008 Malene - Oh my Ö Håber jeg klarer mig ligeså godt i dansk smiley Men håber da på en god karakter i mundtlig dansk, da det er det fag jeg er stærkest i, og har læst mest på her i ferien.
    Hvor er det bare flot, tillykke!

• #5   16. jun 2008 jo tak, jeg sidder og er ved at gå til over at skulle op mundtligt imorgen. Jeg bliver virkelig eksamens angst, og føler mig slet ikke klar. Men håber da det går, for venter spændt på min skriftlige..

Kommentér på:
Mundtlig eksamen - yes!!

Annonce