20. jan 2008 Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
petfoods.dk {{forumTopicSubject}}
Nu skal i høre;
Jeg bestilte en 15 kilos Acana hundefoder forrige søndag ved petfoods.dk Jeg har én gang tidligere bestilt ved dem, og det er gået rigtig godt! Jeg fik maden leveret uden problem fra dag til dag og de har endda flexlevering-ordning.
Nå, men jeg bestilte som skrevet noget foder forrige søndag, og da de skriver 1-5 hverdage for levering ventede jeg jo spændt. (De skriver dog "som regel dag til dag levering")
Da der stadig ikke dukkede noget op i fredags, begyndte jeg så at ringe til dem for at høre hvor min bestilling var henne i systemet.
De tager ikke telefonen på fastnet nummret, og mobilen er slukket. Efter athave prøvet hele fredag at komme i kontakt med dem telefonisk, skrev jeg en mail.
Igår havde jeg stadig ikke fået noget foder, og jeg fortsatte med at ringe med 2 timers intervaler. Ingen tager telefonen!! Og jeg har heller ikke fået svar over mail.
Idag er postbilen netop kørt forbi, altså er der heller ikke mad til Bergkamp idag.
Jeg har siden kl 0700 imorgen prøvet at ringe, nu med 1 times mellemrum. Stadig ingen svarer, mobilen er slukket og jeg har heller ikke fået mail.
Nu vil jeg så høre, om der er andre der venter på bestilling fra dem? Jeg går med tanker som; Er de gået konkurs uden at skrive dette? Er de taget på ferie uden at meddele om dette? Er jeg blevet snydt for knap 700kr jeg allerede har betalt? Eller kommer det måske imorgen??
Jeg er bare frustreret...
så hvis nogen ved noget, måske nogen som bor i nærheden af Hvalsø der ved noget, så vil jeg meget gerne lige høre Jeres erfaringer og kommentarer.
nov 2007
Følger: 9 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 111 Svar: 1.173
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Svar: 108
Jeg var også bange for at jeg ikke ville modtage det jeg havde betalt for.
Nu skal jeg snart bestille igen og så må jeg vente og se hvordan leveringen er denne gang.
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
Det havde jeg da ikke set... det lille ikon...
for satan da.
Jeg har bare gået og været så sur og nervøs, og så er det pga ferie.
Jeg tænkte også: Man kan da ikke holde ferie uden at meddele dette.
Arh... det ikon kunne nu godt være større.
Fair nok... så kommer dte nok i denne uge, da de modtager bestillinger igen imorgen, så der får de jo min.
Super.. tak alle sammen!!
Dejligt man har HG. *GG*
jul 2007
Følger: 14 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 151 Svar: 1.003
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.468
jegvar så bange for at jeg havde smidt 700kr ud af vinduet...
og man kan bare blive frustreret over ikke at kunne komme i kontakt med nogen.
Jeg har jo som skrevet været glad for dem den gang jeg bestilte hos dem... så jeg kunne bare ikke forstå det.
Men godt det bare er ferie...
jeg har sendt dem en mail hvor jeg undskylder jeg ikke så ikonet, men opfordrer dem til at skrive det på forsiden en anden gang. ;0)
Glæder mig til at prøve det nye foder i denne uge.
Tak for hjælpen alle.
petfoods.dk