548 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
15. jan 2006 Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 516
ynglings disney-sang? {{forumTopicSubject}}
jaah , hvad er jeres ynglings disney sang??
Min er "a dream is a wish your hearts makes"
skriv ;D
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.733
mar 2008
Følger: 75 Følgere: 74 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 9.950
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.887
men jeg elsker stort set alle disneysange
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 75
nov 2005
Følger: 61 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.692
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.620
Wont say im in love..
Eller den fra prinsen af egypten.
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.620
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 516
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 516
mar 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.620
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 85 Svar: 1.805
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 67 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.939
Fra disneys juleshow, som det blev lavet, da jeg var barn...
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.244
Og jeg holder meget af "en verden af liv "fra løvernes konge , men den er bedst på dansk
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 190 Svar: 1.890
Får altid tårer i øjene når jeg hører den sang, den er så smuk.
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 190 Svar: 1.890
Kan stort lide alle sangene fra spirit
ynglings disney-sang?