{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
319 visninger | Oprettet:

Fair/unfair? {{forumTopicSubject}}

Ja så sidder jeg her med en lidt trist følelse indeni, men også gal på samme tid. Jeg skal ud at rejse på søndag, og kæresten tager på weekend til familiefødselsdag, så vi har allerede sagt farvel nu. Han vil så tage Baloo med, men jeg siger at det synes jeg er en dum idé fordi, han skal først op til sin ven, og lørdag til kæmpe familiefødselsdag + de har katte hos min kærestes famillie, som Baloo ikke bryder sig om, så det var nok bare blevet til Baloo var blevet lukket inde, til fødselsdagen. Så bliver han gal på mig, fordi jeg tager jo hunden med ned i byen, når jeg går. Det kan jeg egentlig også godt se, men det skal jeg, før vi kommet til stadion, elle slottet. Nu han så taget afsted og god ferie til mig =/ Øv øv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fair/unfair?
  • #1   20. jun 2008 Mille A - hvordan "med ned i byen"? Tager du bare hunden med en tur i byen ind imellem ? For der er da stor forskel på at gå en tur i byen med sin hund og på at slæbe den med i en fremmed lejlighed med katte som hunden ikke kan døje...

Jeg holder sgu med dig på den her.......

God ferie... :))

• #2   20. jun 2008 Mange tak skal i have. Jamen jeg bor faktisktalt nede i byen, så det er når vi går tur han kommer med derned. Det er ikke nårr vi fester eller sådan noget, hvilket jeg slet ikke har gjort siden jeg fik mine skønne hunde. Synes bare han er lidt fej, det jo ikke fordi jeg vil bestemme over ham, jeg vil bare Baloo det bedste, og lige i denne situation fandt jeg det meget stressende for Baloo hvis han skulle med tog, og op til et fremmed sted, med fødelsdag og katte. =/

Kommentér på:
Fair/unfair?

Annonce