{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

suppekuren {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan fortælle mig præcis hvad den går ud på..
Har jeg forstået det ret at man ikke må spise andet end suppe?
Og hvor lang tid?

Og nogle forslag til nogle gode supper..

Ved godt den sikkert ikke er særlig sund, så det er ikke det jeg har brug for at få at vide. men skal bare af med de kilo nu.. Er ved at brække mig over mig selv.. AD...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suppekuren
  • #1   22. jun 2008 Uuuh har prøvet en suppe kur ... Efter halvanden dag var jeg godt nok ved at brække mig .... Det var for vammelt ... Og ja .. .Man mp ikke spise andet end den ..

• #2   22. jun 2008 ved godt du ikke vil høre noget dårligt om kuren....men den er altså lavet til hjertepatinter og ikke til almindelige mennersker og kan derfor være faglig for din krop overvej om det ikke er bedre at gøre det på den almindelige måde
    Held og lykke

• #3   22. jun 2008 Hvis der er en der ligger inden med kuren, så vil jeg rigtig gerne have den i en pb smiley

• #4   22. jun 2008 Jeg ELSKER suppe :o)

Annika.. Jeg har tænkt mig at ændre lidt på vores kostvaner og være mere opmærksom på hvad jeg spiser..
    Det her er bare for at få et skub i den rigtige retning så jeg kan se der sker noget..
    Og er MEGET forsigtig med hvad jeg skal spise efter.. Har tænkt mig at trappe stille og roligt ud af den når den er slut..

• #5   22. jun 2008 Har du prøvet vægtkonsulenterne? Jeg tabte 3½ kg på en måned, og jeg overholdte den ikke helt, da jeg er ret kræsen *S*

• #6   22. jun 2008 Jeanette det er for indviklet og besværligt:o)

Hende med : jeg bliver nu meget mæt af de supper jeg laver.. Og har måske tænkt på at lave nogle grove flutes og spise ved siden af os..

Men er der ikke nogen der kan forklare lidt hvad den går ud på..

Er det nogle bestemte supper man kun må spise eller bestemmer man selv?

• #8   22. jun 2008 Besværligt? det jeg tænker på er ikke det med point, men med vægt..

Synes da ikke det var besværligt *S*

• #9   22. jun 2008 Mette R - suppekuren går ud på at du spiser en bestemt suppe og ikke selv bestemmer hvilke supper du spiser... så der er ikke rigtigt forslag til gode supper for der er kun dén suppe i kuren og efter hvad jeg kan se er den vist ikke super god... smiley

• #10   22. jun 2008 Man må kun spise den grønsagssuppe ... Der er nogle specielle regler ved den kur ....

Jeg ku ikke engang klare lugten efter en dag ... Min lillesøster ku heller ikke ...

• #11   22. jun 2008 hvis du spiser grove flutes til så er det alligevel spildt arbejde at være på suppekuren... jeg har desværre ikke opskiften på suppen og hvordan det virker... men du bestemmer i hvert fald ikke selv...

• #12   22. jun 2008 Hvad er der i den suppe siden den er så dårlig?
    Er det en uge man skal gøre det eller hvad?

• #15   22. jun 2008 Jeanette..
    Hvordan er reglerne der så?

• #16   22. jun 2008 blev lidt nyskjerrig jeg nu , så jeg gogglet på det...

hved ikke om det r denne i tenker på... men dette fandt jeg.... er godt nokk på norsk da

Fettslukende diett

Denne dietten kommer fra et sykehus i USA, der den brukes for pas som behøver å gå raskt ned i vekt før hjerte/kar-opr.
    Hovedingrediensen er grønnsakssuppe, som spises hver dag og så mye du vil. Du behøver altså ikke å være sulten. Minst 1 tallerken om dagen. Jo mer suppe du spiser, desto mer går du ned i vekt. Dessuten kan du drikke ubegrenset med vann, kaffe og usøtet te.

Under beh skal du kunne gå ned 3-9 kg i uken.

Dietten varer i 1 uke. Dersom du vil gjenta dietten, skal du ha et opphold på minst 2 dager da dietten ikke inneholder alt det kroppen behøver. Dessuten er en pause med mer variert mat nødvendig.

Suppe:
    1/2 kål
    1/2 bunt stangselleri
    1 grønn paprika
    3 løk
    2-3 tomater
    persille
    1,5-2 liter vann
    3 terninger grønnsaksbuljong
    krydder av eget valg

Kok opp vannet med buljong. Skjær grønnsakene i biter og putt de oppi det kokende vannet. Kokes i ca 10 min. Krydres etter smak.

Dag 1: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset med frukt(ikke banan)

Dag 2: Suppe, vann, kaffe, te, 1 bakt potet, ubegrenset med grønnsaker(ikke mais, bønner eller tørkede erter)

Dag 3: Suppe, vann, kaffe, te, ubegrenset av frukt eller grønnsaker

Dag 4: Suppe, vann, kaffe, te, 3 bananer og lettmelk

Dag 5: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller kylling, 5-6 tomater

Dag 6: Suppe, vann, kaffe, te, 200-300 gram oksekjøtt eller mager fisk, ubegrenset med grønnsaker

Dag 7: Suppe, vann, kaffe, te, ris og grønnsaker

• #17   22. jun 2008 Du kan læse mere her: (link fjernet)

• #18   22. jun 2008 Tak marianne..
    Det tror jeg altså godt jeg kan leve på en uge..
    Os når ma må spise frugt og grønt ved siden af..
    Så skal der handles i morgen..

• #20   22. jun 2008 her også på dansk , men med mere beskrivelse osv...

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=20268&Hvidk%C3%A5lskuren%20-%20Suppekuren

• #21   22. jun 2008 Den der klamme suppe får man BARE nok af efter et par portioner.

Den lyder ellers så lækker...

• #22   22. jun 2008 Hehe jo det skal jeg nok :o)
    Når man må spise frugt ved siden af er der jo ingen der siger man skal spise sig heeelt mæt i den :o)

• #23   22. jun 2008 Jeg har prøvet den TO gange ! Jeg tabte mig lige knap 8kg på 5 dage !

Men så kunne jeg heller ikke mere ! Den smager rigtig godt faktisk - men jeg blev til sidst så syg så syg ! Jeg kastede op flere dage efter ! Men anden gang kom jeg igang, men havde lige fået ny kæreste i den uge det stod på så der får man jo altid alt mulig lækkert når man hygger ! Men vil da nok på den igen her i ferien ;o)

• #24   22. jun 2008 har også lige været på den, da jeg kom til 4 dagen, måtte jeg stoppe. Fik det så dårligt. Kastede op og følte jeg skulle besvime.... Men jeg fik også for meget af suppen, kunne slet ikke klare lugten mere. Puha.... Min hed den amerikanske drøm, det må man spise bøf sidst på ugen og bagt kartoffel på 3 eller 4 dagen mener jeg og så en masse frugt og grøntsager... smiley

• #25   11. jul 2008 spiste suppen i 4 dager og tabte 4 kg... var ikke så ille da jeg tog forskjellige krydderi hver gang jeg spiste suppe...

så blev jeg smittet med influensa ( min far ( sjæf) kom på arbeid i 3 dager og var syg)
    så da spiste jeg pizza og andre usunn mad...

men nu har jeg " startet " igen men ikke så¨seriøst , da jeg må godt spise anden mad i weekend og drikke alkohol hehe

men jeg skal fortsette og spise suppen ca 3-5 dager i ugen , frugt istedet for brød osv... nu skal jeg heller ikke tabe mig så mange kg... max 10 kg så er jeg fornøøyd , men skal spise mere sund mad fremover og begynde at styrke træne...

Jeg bliver ikke så træt / utmattet efter måltid når jeg spiser frugt/suppe... når jeg spiser kød så er jeg helt færdig efter jeg har spist....

Kommentér på:
suppekuren

Annonce