{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. tandlæge... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været ved tandlægen af 3 gange og har fået rodbehandlet en kindtand - han lukkede den til i onsdags med en form for plastic og jeg skal tilbage efter sommerferien og have det rigtige plastic i hvis ikke jeg har haft yderligere problemer med den...
Nu har jeg så tygget i et stykke lakrids og knækket to store stykker af tanden....
Kan det være rigtigt?? - De har for fanden lige lavet den for over 3000 kroner !

Irriterende !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. tandlæge...
  • #1   24. jun 2008 Mon ikke han bare skifter den uden regning

• #3   24. jun 2008 Nope det er selve tanden, desværre... Gid det bare var selve fyldningen, men der er slet ingen tvivl .... Og nu er det bare skide spidst.... av...
    Jeg tror det var fordi han proppede sådan en grøn pind imellem kind og visdomstand forleden dag imens han lavede kindtanden. - tror det var for at lave afstand... og det skal jeg love for der er kommet nu... Det er nemlig ind imod visdomstanden der er knækket hjørner af...

Pis oss...

• #5   24. jun 2008 Hehe Charlotte nej det er selvfølgelig rigtigt,,,
    Det "sjove" er at plasticen han har sat i stadig sidder der, helt ubemærket.... Det er sgu konens gebis den er gal med....

Det er også bare mine børns skyld det hele.... hihi - nemt at gi dem skylden ikk??

• #6   24. jun 2008 Så tror jeg du selv skal betale, men det er da langt nemmere at ringe og fortælle dem hvad der er sket

• #7   24. jun 2008 Charlotte - det har jeg desværre - og det blev kun forværret i onsdags, da han sagde at jeg ikke behøvede bedøvelse, for mine rødder var døde... - Det var de så ikke.....

Behøver jeg sige mere ?

• #8   24. jun 2008 Ja det tror jeg oss jeg bliver nødt til René

• #9   24. jun 2008 Jeg ville altså ikke betale yderligere for den tand - tandlægen burde efter min mening have forudset, at tanden ikke ville kunne holde, så han må bare på den igen - det er ham der har vurderet forkert :-((

• #11   24. jun 2008 Mange gange når de skal ned og rodbehandle, så borer de så meget af, så siderne på tanden bliver alt for tynde, og derfor knækker de lige så snart man bruger bisserne. Jeg har prøvet det et par gange.

• #12   24. jun 2008 Jeg har aldrig fået det lavet uden beregning, når det er min egen skyld.. Og det må det være i det her tilfælde

Og som Anita skriver, så er rodbehandlede tænder meget svære at bevar.. Jeg har prøvet det med en tand, jeg blev ved med at få bygget op.. Til sidst opgav vi.. og den blev bare lukket der hvor stumperne var.. Nu er den revet ud.. sammen med den ved siden af.. og når jeg vinder i lotto engang, skal jeg have lavet en bro

DET er hvad man får ud af tandlæge skræk.. Men jeg har så heldigvis fundet mig en sød tandlæge i Sverige og er ikke længere bange..

Kommentér på:
Spørgsmål ang. tandlæge...

Annonce