{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Hvem vil hjælpe de vilde dyr? {{forumTopicSubject}}

Syge og nødstedte vilde dyr omkring Greve vil få kortere vej til hjælpen, når Dyrenes Beskyttelse åbner vildtplejestation i området. Men først skal den nye vildtplejestation findes. Derfor søger foreningen nu efter et menneske, som vil bruge tid, plads og kræfter på at hjælpe dyrene

LINK:
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem vil hjælpe de vilde dyr?
  • #1   25. jun 2008 var det ikke noget med at du hente en hund og dumpe den efter 2 dage lille ven forde du ikke kunne klarre den

• #2   25. jun 2008 Jeg er ikke medlem af dyrenes beskytelse og jeg er ikke blank for at sige at jeg gik psykisk ned over den hund jeg havde i pleje. Hellere fortælle sandheden og så er den skid slået.
    Jeg postede mest dette fordi jeg syntes det er en god ide og der jo måske var nogle fra greve området der var interesserede..

• #3   25. jun 2008 hvordan kan du køre sygisk ned af en hund på 2 dage især den hund da den var sød og kærlig og vand til børn men den mangle ledt kærlighed og omsorg for jeg kendte den hund meget godt

• #4   25. jun 2008 Det kan jeg ikke svare på.. det er svært at svare på hvad man går ned over, men jeg kunne bare ikke klare det.. desværre. Hun var meget angst og hylede og pev bare vi gik fra et rum til et andet. Hun var der ud over meget aggrasiv over for os, og især min kæreste. Og det gjorde mig utryg og det kunne hun mærke. Det skal siges at hun blev godkendt til at være god til børn, men har så senere bidt ud efter flere børn og der har derfor været meget tale om hvordan hendes fremtid skulle være.
    Hvis du kendte hunden meget godt, hvordan kan det så ikke være at du tog den til dig eller måske bare for en periode så hun kunne komme til hægterne som du siger manglede hun jo "lidt" kærlighed og omsorg

• #5   25. jun 2008 cath pittbull i menneskeskikkelse vil gerne ha udf : Nej jeg er ikke blevet medlem, men får deres nyhedsbrev og faldt over linket

• #6   25. jun 2008 har to hunde i forvejen og i den boligforening som jeg bor i MÅ MAN KUN HAVE TO HUNDE desværre for ellers havde jeg tage den til mig men må ikke engang passe min venindes hund uden det bliver betragte som min egen hund det er derfor jeg ikke tog den til mig eller havde jeg gjort det

• #7   25. jun 2008 Det var ikke det emne jeg gad og diskutere i denne tråd, jeg har fået høv over det en gang og jeg kan kun sige hvad der er blevet sagt fra dem som overtog hende.

• #8   25. jun 2008 nej da det skulle vel dysses ned med hunden ikke

• #9   25. jun 2008 Tag dog og forhold jer til tråden og lad Louise Britt være.... Hun poster jo bare et nødråb fra Dyrenes beskyttelse...Et nødråb som er relevant og vigtigt for de vilde dyr i vores natur.

• #10   25. jun 2008 Lise Juul: Tak, ja det mener jeg også..

• #11   25. jun 2008 Hold da op, der er vist nogen der har noget indebrændt de lige skal ud med. Hvad med at følge sidens regler og holde Jer til emnet

Christ hvor har folk travlt med andres liv.

• #12   25. jun 2008 ville bare havde det frem med at hun ikke er egnet til at have med dyr at gøre når hun ikke magter en hund

og ja du ret til at det ikke høre til her inde sorry

• #13   25. jun 2008 Jeg har lært af mine fejl og ved nu at jeg ikke kan klare så store udfordringer. Man kan desværre ikke redde hele verden og alle de dyr som ikke bliver behandlet ordentligt..Jeg vil lige sige at jeg har haft pasningshund den sidste måned og det er gået strålende og der har ikke været nogle problemer og ejeren har været rigtig glad for at mig og min kæreste har passet hans hund.

• #14   25. jun 2008 Louise Britt P
    Synes det er kanon du poster det.. Bor desværre ikk selv deroppe, og har heller ikk overskud til det nu, men rosen skulle du ha...

Og dyans mor, prøv at se hvad Louise har skrevet... Hun har jo skrevet at det ikk er hende der skal ha noget med dyrene at gøre.. Hun forhører sig om der er andre der har mulighed for det....

Kommentér på:
Hvem vil hjælpe de vilde dyr?

Annonce