{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Byd velkomme / afvis {{forumTopicSubject}}

Hmmm... Egentlig gider jeg slet ikke diskutere rigtig og forkert, vil blot lige lufte en tanke.

Man sidder på HG, der bliver oprettet én hund, med kun ét billede, dette er oveni utroligt sløret/uskarpt. Samtidig er der er meget sparsom tekst. Uden problemer stemmes hunden ind... Ikke ét afvisepoint. Det er også helt fint, da alle jo er velkomne på HG, var selv med til at stemme den ind!

Så går der en times tid eller to, endnu en hund bliver oprettet. Fin hund, mange gode billeder og en rigtig dejlig beskrivelse. Den må så hænge i med kløerne for med nød og næppe at få lov at blive stemt ind.

Meget meget mystisk, synes jeg...

Stemmer folk på de hunde de kan lide og ikke lide, eller hvordan hænger det sammen...? Jeg forstår det ikke....

Andre forumemner med "Byd velkomme /"
byd velkomme
nogen der byder velkommen
Skrevet af: **Mette** E - 17. nov 2005
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byd velkomme / afvis
  • #1   27. jun 2008 Det er jo ikke de samme folk der sidder på HG hele dagen. Så dem der stemte den første ind har måske færre kriterier/er mindre kræsne, end dem der stemte hund nr 2 ind.

-så det er vel ikke så underligt (selvom det da er træls for nr 2)

• #2   27. jun 2008 Jeg stemmer alt ind.. Undtagen ulovlige hunde og fake profiler..

• #3   27. jun 2008 Stemmer aldrig. Men en tanke omkring dit spørgsmål. Måske har der ikke været så mange inde omkring da hunden skulle stemmes ind. Kunne det tænkes.????

• #4   27. jun 2008 Nej, men synes sørme der er MEGET forskel på de to hundes profiler... Hund 2 er absolut en helt almindelig, fin standard profil.

• #5   27. jun 2008 Snow:

Hund 2 havde på et tidspunkt MANGE flere afvise-point, end velkomster.

Jeg stemmer også alle ind hvis de ikke er fake eller ulovlige. Og mangler der meget tekst og billede, så skriver jeg nogle gange en lille hilsen til brugeren om at vi da utroligt gerne vil se flere billeder af deres dejlige hund :o)

• #6   27. jun 2008 Hvor kan man se om man har fået afvisningspoint ?

• #7   27. jun 2008 Lonni:

Mens hunden venter på at blive accepteret herinde, kan man kigge antallet af afvisepoint og velkomstpoint inde på hunden, EFTER man selv har stemt :o)

• #9   27. jun 2008 Annika:

Hvorfor ikke døde hunde?

• #10   27. jun 2008 Nååå.. Det har jeg aldrig lagt mærke til.
    Da jeg oprettede min første hund herinde, viste jeg ikke helt hvad det her sted egentlig var, så det var med et par meget sparsomme mobiltelefonbilleder, og en meget kort tekst.. Tænkte at jeg ville rette til når jeg havde fundet ud af hvordan det fungerede.. Heldigvis kom jeg ind - ved ikke om det var med nød og næppe.. Måske der er mange andre der har det lige som jeg havde det i starten.. Så jeg stemmer også ind, selvom det måske ikke er det store partyalbum de ligger ud med smiley

• #12   27. jun 2008 Annika:

Det kan jeg sagtens følge dig i. Men hvad så hvis man har en hund oprettet, og den så dør. Skal den så slettes?

• #14   27. jun 2008 Annika -må jeg spørge hvad det store problem er i at komme ind i en død hunds profil? Det er vel ikke værre end at man kan hoppe ud igen?

Jeg har valgt at lade Møffes profil stå -om ikke andet nogen tid endnu. Det er bl.a. pga alle de søde kommentarer fra folk mens hun stadig levede, og fordi hun jo altså stadig var min hund, og jeg gerne vil vise hende frem .hun betyder jo ikke mindre for mig fordi hun er død.

• #15   27. jun 2008 Jeg har slet ikke noget problem med ubehag, men synes det er rart at folk skriver hvis det er en himmelhund, så man ikke får skrevet en masse dumme ting, som om hunden var i live...

• #16   27. jun 2008 Marianne -det har du helt ret i. Problemet er bare at mange ikke læser det. I Møffes profil står der ved siden af navnet "himmelhund" og i profilen at hun ikke tager imod udfordringer mere
    -alligevel får jeg jævnligt tilsendt udfordringer til hende, og det er da lidt træls.

Jeg gad osse godt at man kunne vælge bedømmelser fra til kun en af hundene, men sådan fungerer det jo nu engang ikke. Og jeg bliver skam ikke fornærmet hvis nogen får skrevet noget uden lige at have set hun er død:o)

• #17   27. jun 2008 Michelle:

Ok, man ved jo aldrig om folk er uhyrligt følsomme angående hunden stadigvæk, men ja, er man det så vil man måske helt automatisk få gjort ekstra meget opmærksom på at hunden ikke er her mere!

Men jeg synes nu også alle har ret til at være her, så længe de overholder kriterierne. Man holder jo ikke op med at elske sin hund selvom den har været død længe.

• #19   27. jun 2008 Annika -rolig nu da, træk vejret. Ingen stiller sig da på tværs. Jeg spørger bare til om det er så slemt, da det jo i mine øjne blot er at hoppe ud af den igen så.
    Og så kommer jeg med min egen holdning til det -og det må jeg da vel nok

• #20   27. jun 2008 Annika: Jeg er bare nysgerrig, og spørger hvad din holdning bygger på, da jeg synes det er interessant. Jeg har bare en anden holdning, JEG har da ikke skældt nogen ud?

Ellers må du da meget undskylde, jeg har absolut ikke skrevet noget som helst for at være negativ, jeg kommer bare med MIN mening da det jo er MIT valg, at vi så ikke alle sammen kan have den samme mening er da bare dejligt!

• #22   27. jun 2008 Annika -at du ikke kan tåle at få kommeteret din holdning er jo helt fint -men så er det nok ikke i et debatforum man skal skrive...

Jeg er da helt enig i at det er rart at det står i hundens profil at den er død, ingen tvivl om det. Me det ER sgu da ikke jordens undergang at der ikke gør.

Kommentér på:
Byd velkomme / afvis

Annonce