720 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 95 Svar

ikke som HA men som BRUGER af hg ikke som HA men som BRUGER af hg

Jeg håber at få rigtig mange svar,da vi jo efter hånden er blevet godt over 4.000 brugere.
hvad er det der gør at ikke ret mange tør opretter en tråd
hvad er det der gør at ikke ret mange tør deltager i tråde
hvad er det der gør at det altid er de samme 15-20 brugere der altid brokker sig
hvad er det der gør at det altid er de samme 15-20 brugere der altid mener at de alene vide
hvad er det der gør at det altid er de samme 15-20 brugere der angriber,håner eller er nedladende
over for andre brugere der må gå af med deres hund, sælger deres hund,deres hund har kuperet øre eller
bare ikke har samme mening som disse 15-20 brugere.
jeg kan godt se at de 2 første sådan set bliver besvaret af dem der kommer efter men håber
allige vel at i gider at tage dette alvorligt og svare mig på en ordentlig måde da det for mig om
ikke andre betyder noget.
og så vil jeg gerne spørge de 15-20 brugere, hvad er det der gør at i tror at i kan behandle andre
brugere som dumme,uvidende eller hjerteløse hunde ejere og samtidig tro at i kan sidde og
styrre og gør jer til talerør for over 4.000 andre brugere
jeg vil ikke begynde at nævne navne for den lille håndfuld brugere ved det jo godt selv.
Dette indlæg er ikke for at diskutere men jeg kunne godt tænke mig en masse svar på mine spørgsmål.
Jeg er ikke den store skribent det ved jeg godt men håber at i forstår mig bare lidt *SS*

PS:vil da meget gerne hvis der sidder nogen der normalt ikke skriver i tråde vil svare

Hilsen Claus Bruger af HG

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ikke som HA men som BRUGER af hg
  • #2   4. nov 2005 Nogle af dine spørgsmål kan jeg svare på - men jeg aner ikke om jeg hører ind under disse 15-20 brugere du omtaler - og er i princippet også ligeglad.
    Hvis jeg ser en annonce med en hund som sælgeren kun har haft i en uge eller en måned, og hunden i forvejen er nr. 3 eller 4 - ja så vil jeg have lov til at fortælle sælger at jeg synes det er synd for hunden da det ødelægger denne af at blive flyttet igen og igen.
    Desuden vil jeg have lov til at give min mening til kende om kuperede øre hvis jeg havde lyst til det - da det er min mening, men det kan jo ikke gøre hundens øre større igen.
    Derudover vil jeg sige, at der måske er en grund til at de 15-20 personer du omtaler altid er dem der gør ditten og datten - det kan jo være fordi de har samme holdning, og så ville det jo være skørt at sige hinanden imod, bare for at gøre de resterende 3980 brugere glade ikk?
    Men hvem gør de 15-20 personer talerør for resten af galleriet? Det gør dem som er bange for at sige deres egen mening, hvad enten det er for eller imod! Fordi når der ikke er andre end de 15-20 personer der tør sige deres mening om steder her og dets regler, samt hundenes velfærd - ja så vælger resten af galleriet jo selv at lade de 15-20 personer blive talerør!

• #3   4. nov 2005 Jeg tror at mange holder sig væk, fordi det er svært at trænge igennem. Det er svært hvis man er ny og ikke er vant til det.

• #5   4. nov 2005 hi hi kyllinger for løver.... du er noget nærig med din fodring af løverne så....

• #6   4. nov 2005 Det er SÅ godt skrevet Anne !!! Hatten af for det ....

• #7   4. nov 2005 Takker Ann.... :))))

• #9   4. nov 2005 Som dyreven har man da en naturlig reaktion på sådanne tilfælde, og nogle reaktioner er hårdere end andre, men man må kunne ta de "knubs" når man gør dumme ting. Eller hvad !?

• #10   4. nov 2005 har netop valgt ikk at deltage i så mange tråde, fordi jeg har ikk lyst til at blive svinet til.

syntes som regel nogen af de tråde jeg har oprettet er der aldrig ret mange der svare, så mister man lysten.

Men savner da nogen ordentlige debatter, hvor man kan snakke, uden at blive svinet.

Så vil jeg give tinna ret det er nok svært som ny

• #11   4. nov 2005 Rikke D, du skriver at du ikke bryder dig om at nogen bliver personlige, hvorfor kan du så sige at hun var en klaphat??? Du modsiger dig selv lidt.

• #12   4. nov 2005 Charlotte & Toxic (*ss*): Lige nøjagtig... Hvorfor skal vi ikke have lov til at råbe vagt i gevær når vi ser noget som går imod dyrenes velfærd? Jeg mener helt ærligt - skal vi bare lade stå til? Så kan vi jo lige så godt bare lade hundehandlere, hundekampe med mere blive lovligt herhjemme ikk?
    Og som Toxic skriver - en hund er ikke en ting, men et levende væsen som kan føle kærlighed og sorg lige som vi selv kan...

• #14   4. nov 2005 Rikke D: Ja du har også tit kaldet mig en klaphat.... *LOOOL*

• #15   4. nov 2005 ser ud til at jeg ikke kommer videre nu tager de veltalene og stærke over igen det var et par spørgsmål jeg gerne ville have besvaret af så mange som muligt
    og ikke en diskution men kan se at det ikke kan lade sig gøre

• #16   4. nov 2005 Jeg kan sgu ikke holde min kæft hvis nogen gør noget dumt ! Er man dyrevenner eller ej.. Nååh nej, skal nok spørge anderledes her, MÅ man være dyreven herinde ???

• #18   4. nov 2005 Claus: I så fald skulle du have skrevet at vi skulle have holdt os helt væk.... For ja, jeg tager den på mig som du skriver - jeg betegner mig selv som en af de veltalene... Og hvorfor må vi ikke skrive VORES mening til det du spørger om?

• #19   4. nov 2005 Jann hvilken respons skriver jo netop at det ikke var for at diskutere men for at høre hvad folk mener

• #21   4. nov 2005 Samme her, Anne... nu sagde du de gyldne ord igen !

• #23   4. nov 2005 nej det er fint med det der klaphat fis, men du siger selv at du ikke bryder dig om nogen der bliver personlige. Og du kan sikkert godt skrive det der er værre, det tvivler jeg ikke på, men helt ærligt du modtagde dig selv der. Trine skrev at hun godt vidste at det var en fejl ang. hunden, men folk blev ved selvom hun og jeg havde sagt det 500 gange at det var vores fejl. Men den klaphat er sgu min forlovede og elsket kæreste som jeg har kendt i mange år og ved at hun ikke er en klaphat men at det er mig der skal have æren af ordet da han er min hund og det var mig der valgte ham imod trine's vilje.

• #24   4. nov 2005 Charlotte: *LOOOL*

Ann: Det er fordi jeg er så veltalene - så jeg ligger ordene i din mund...

Men Claus, jeg synes da også vi giver vores mening - og jeg synes det er sundt med en god debat, så længe man kan holde sig til et sobert og fornuftigt sprog...

• #25   4. nov 2005 Peter & anne: det må i da selvfølgelig men kan i ikke selv se at i kommer til at fylde for meget når i skriver i tråden gang på gang

• #27   4. nov 2005 Claus: var det en fed kommentar sys du ?? Til Anne ??

• #28   4. nov 2005 Claus: Selvfølgelig bliver den lang - men F.Y.I. det er altså også ofte de længste tråde, der er flest der kigger i og læser.... Men no worries - jeg skal prøve og se om jeg kan lade være med at lave tråden længere - med mindre jeg virkelig er ved at eksploderer....

From: Synes jeg er lidt trist, fordi de par gange jeg har set dig deltage - er det noget virkelig fornuftigt og relevant du har skrevet.... So keep up the good work - and participate... !!!!

• #29   4. nov 2005 Jann: tror du ved at jeg mener at du er en sober debatør men kan du ikke se at du nu gør tråden til en debat hvor folk ikke vil gå ind

• #30   4. nov 2005 tak Rikke D. Det vil jeg med glæde skrive i min profil, da jeg kan stå ved det:-)

• #32   4. nov 2005 ikke mere diskution folkens....der er sgu ikke været andet i flere dage... Luk siden ned og hyg med hunden eller lav noget lækkert til i aften, nu hvor det er fredag. Glæd jer over at i er sunde og raske. Livet er forkort til at skændes, genere og diskuterer hele tiden... COME OOON:-)

• #33   4. nov 2005 Heidi:kan det slet ikke lade sig gøre at folk kan sige deres mening uden det skal diskuteres og jo jeg vil gerne have at alle svarre

• #34   4. nov 2005 Heidi: Det er også der jeg er forvirret (undskyld nu gør jeg tråden lidt længere) men vil egentlig gerne have et svar på det samme som dig...

• #35   4. nov 2005 kom glad:-)

• #36   4. nov 2005 Om siden hedder Hundegalleri.dk, kend-din-knallert.dk, eller lad-os-allesammen-sidde-i-en-rundkreds-og-drikke-urtete.dk så er forumet ligeså blandet som resten af den danske befolkning.

Der er mennesker der skal have en mening om alt
    der er mennesker der altid synes at have den modsatte mening af alle andre,
    der er mennesker der ikke gider bruge krudt på diskussioner med den slags mennesker
    der er mennesker der er bange for at deltage fordi de frygter at få hug
    der er mennesker der ikke har lært at komme med konstruktiv kritik
    der er mennesker der føler sig forfulgt at alt og alle
    der er mennesker der går ind for sagen med blod sved og tårer
    der er mennesker der ser lettere på sagen

Når alle disse mennesler støder sammen, så giver der konflikter, på nettet, på arbejdspladsen og i gymnastikforeningen.

Hundegalleriet.dk er vist ikke så meget anderledes end verden udenfor.

Så kan man så spørge sig selv hvorfor mennekser opfører sig som de gør, her, der og alle andre steder.

• #37   4. nov 2005 Theis: God pointe.... Mine mosler i deres seng lige nu - og hvis jeg blander mig bliver Baloo sur... *LOOOL* - just kidding....

Claus: Og hvad så om man diskuterer lidt? Kan du forvente andet når du spørger om folks meninger? ER det ikke netop meninger og holdninger der sætter en sund diskution igang?

• #38   4. nov 2005 ja hundene her lege i stuen så jeg tror at gulvet snart gir sig med de kg der løber rundt derinde hl hl

• #40   4. nov 2005 jeg svarer i en tråd hvis jeg ved noget om det spørgsmål der bliver stillet og begynder der en diskoution trækker jeg mig jeg har været ivrig bruger af SG. BG og nu også HG så gallerierne er ikke nyt for mig jeg er lidt tilbage holden med mine kommentar hvis de lyder for stødene eller dumt så retter jeg dem så de bliver mere venlige smiley

Hilsen Martin

• #41   4. nov 2005 Heidi:kan du ikke se hvad jeg har skrevet,at jeg gerne ville have så mange til at svarre som muligt og nu er tråden allerede overtaget og jeg tror allerede nu at der er mange der ikke vil svare

• #42   4. nov 2005 men som sagt i indlæget det var ikke for at diskutere så jeg løber ikke men trækker mig for selv at kunne holde en sober tone resten af dagen

• #43   4. nov 2005 Kuk kuk Charlotte hvor er du henne???? Tryk på din navle så kan det være at du dukker op igen... *LOOOOOOOOL*

• #45   4. nov 2005 glemte lige at skrive det med at oprette en så tør jeg gerne men jeg vil hellere spørge venner med hun til råds først og lyder det helt tosset så vil jeg prøve at tjekke spørgsmålet her ved at lave en tråd f.x dqa jeg var i tvivl om at tape sallys øre da de sat total forkert på hendes hoved og de 15-20 stykker som du snakker om er vel dem der ved en del eller bare skal have opmærksomhed jeg ved det ikke men sådan kunne det jo være

• #46   4. nov 2005 Charlotte:Ja for mig i dette indlæg

DANDANELL: baladen var her lang tid før der var noget der hed ha herinde

• #47   4. nov 2005 kan i have en god dag alle sammen

• #48   4. nov 2005 ** Sweet Toxic Love** Gucci Freak* * >> kommer lige med et diskret vuf, tag det ikke ilde op.

Men du skriver til From at du ikke vil diskutere med en du ikke ved hvilken hund har eller om vedkommende ved hvad en hund er.

Men jeg lagde tidligere mærke til at du heller ikke har oprettet nogen hund, så hvordan skulle vi vide om du ved hvad en hund er?

• #49   4. nov 2005 Det synes jeg simpelthen er for groft Claus - hvordan kan du skrive at Charlotte i dette indlæg er usynlig for dig? Det kan man da ikke tillade sig når hun stiller dig et reelt spørgsmål - som vi faktisk sidder flere og venter på svar om...

• #50   4. nov 2005 så må i da forklare mig hvorfor at jeg ikke kan stille et par spørgsmål uden at skulle diskutere tingene og høre at jeg er ha, jeg er også bruger

• #51   4. nov 2005 ** Sweet Toxic Love** Gucci Freak* * >>
    *****er forvirret****
    jamen hvordan i alverden skal man kunne huske folk når de skifter navn og profilbilleder som vi andre skifter undertøj. Jeg er altså arbejdsskadet, "demens light"

• #52   4. nov 2005 for det første hænger jeg ikke nogen ud for det andet syntes jeg at det er meget useriøst at spørge om man nu skal passe på jeg kunne aldrig finde på at være med til at smide folk ud på grund af deres mening tro eller lad være

• #53   4. nov 2005 Claus: Sys det er ringe af dig bare at smutter i en tråd du selv starter.... !

• #54   4. nov 2005 ** Sweet Toxic Love** Gucci Freak**>> jamen for søren da, så skarp er jeg jo slet ikke, kan vi ikke bare aftale at næste gang nøjes du med at skifte en af delene, så kan jeg også følge med**LOOOOOOOOL*

• #55   4. nov 2005 Heidi, det er det samme på alle galleri. BG er der bare mere drengehørm:-)

• #56   4. nov 2005 Ann: startede ikke en diskution men stillede et par spørgsmål og smutter ikke men står af tråden når det passer mig og ikke når det passer andre

• #57   4. nov 2005 Tja nu vi er igang - så vil jeg da også gerne vide om jeg er i den "sorte bog"??? Det tror jeg næppe jeg er med den ringe deltagelse jeg har haft herinde på det sidste...

• #58   4. nov 2005 Jann: der er mestemt ingen sort bog *GG* kan da bare se at det er de samme igen og igen

• #59   4. nov 2005 Heidi:netop derfor at jeg trækker mig nu.

• #60   4. nov 2005 Hmm, jeg er en a dem som tit sidder på sidelinien og læser med, men har ikke lyst til a blande mig i diskussionerne, da man meget tit bliver rigtig personlige, og har bemærket, a som Claus påpeger, er det tit de samme, som er grove, taler nedladende, som desværre styrer alle debatterne... Håber a dette blviver bedre, nu da der er lavet en tråd, men tror det ikke, da det igen kun er de samme som sidder og diskutere...

• #61   4. nov 2005 Ronnie: kunne aldrig falde mig ind at sætte navne på da det jo bare er min mening og tror at jeg har svaret at det er de samme igen og igen så man kan jo bare kigge trådene igennem og se hvem man selv mener det er

• #62   4. nov 2005 Endnu en parallel til den virkelige verden:

Hvis der er nogen der er utilfreds med noget, eller undre sig er en typrisk udtalelse:
    "Der er nogen der har sagt eller gjort, men jeg nævner igen navne, de ved selv hvem det er"

Man har måske 5 personer i tankerne, men 20 personer føler sig truffet, og ud af de 20 er det måske kun 1 af dem den var tilsigtet.

Nu sikker der en masse i forsamlingen og funderer over om de måske er "en af dem" men dem "der ved det er dem" ikke fatter hvad nogen mener er et vink med en vognstang.

Det viser hvor vigtig kommunikation er, og især her hvor vi skriver med hinanden. Det er nærmest umuligt at aflæse ironi og sort humor, ligesom kropssproget er sat helt ud af spillet, og derved opstår der hurtigt misforståelser.

** Sweet Toxic Love** Gucci Freak* * Bare du så beholder navnet, så kan jeg da kende dig.

• #63   4. nov 2005 mener heller ikke jeg løber men stillede et par spørgsmål og føler at jeg har fået svar og så er det vel i orden

• #64   4. nov 2005 Charlotte: du har ikke gjort mig noget for så ville jeg have sagt det til dig

• #65   4. nov 2005 Heidi: Jeg siger bare, jeg selv vælger rigtig tit ikke a deltage, da jeg synes svarere er meget grove, og ikke nødvendige - hvis ikke man kan holde det på et sopert plan, så må man da tæller til 2 mill hvis det kan hjælpe... Har på det sidste set rigtig mange som måske har dummet sig, men forsøger a rette op påtingene, blive svinet til på et personligt plan hvor det slet ikke hører hjemme... Vi kender ikke alle hinanden, derfor kan vi vil ikke udtale os om hvorvidt vi er åndsvage, eller uegnet til a have børn og hunde ???

• #66   4. nov 2005 Claus - først spekulere jeg på om jeg hiddøre til mellem de 15 - 20 brugere du skriver om - men hvis så, er det din sag, mig gør det egentlig ingen forskel hos i mit brug af HG ;o)

Jeg mener ikke jeg har skrevet hverken direkte eller inddirekte at en bruger er dum.

Uvidene ? - hmmm - heller ikke, et skulle ligne mig dårligt hvis jeg peger fingre af en der spørger om råd.

Gøre mig til talsmand/quinde for de 4.000 andre - heller ikke - jeg gør mig til talsmand/quinde for mig og for det og dem jeg tror på *S*

Altid Angriber, er nedladene, håner over for andre brugere der må af med deres hunde?

Heller ikke her - men jo, absorlut har jeg for et par dage siden sagt at jeg fandt en handling skammelig - og den handling var at anskaffe sig en mere hund på trods af uenigheder paret imellem (som det var fremlagt af brugeren selv) og andre forhold ved lige præcis den sag.

Men nej, jeg kaldte ikke brugerne skammelige, var hånene, eller på anden vis dum-smart på deres bekostning.

At jeg alene vide - sammen med en småp 20 andre herinde ?

Nej, absorlut heller ikke - men jeg kommer ofte med min mening, mine tanker og min tro - kanske det kan udlægges som at jeg tror jeg ved bedre end alle andre (?).

Du vil ikke diskutere nogle af disse spørgsmål - fint nok - jeg mener så personligt - og det er også som svar på alle dine andre spørgsmål - at hvis man ikke som voksen (efter de 19 - 20 år) vil høre svar fra allle - også de der ikke mener det der bliver lagt frem er rigtigt, sobert, ærligt, redeligt, empatisk, sympatisk, fornuftigt, velgennem tænkt osv osv osv - Tjaaa, så synes jeg egentlig man sku lade vær med at poste i et offentligt forum.

Nej - med det mener jeg ikke at man ikke må sige det man har på sinde - men gælder det så kun spørgeren ?

Må jeg annoncere med mine handlinger på et offentligt forum og så sige jeg vil KUN ha respons fra alle der er enige?

Nej - det er ikke okay at skrive respons inde på markede - ja, jeg gjorde det forleden - beklagede også i tråden lige efter der var lavet over emnet *S*

Men jeg har nu på fornemmelsen at du heller ikks synes sådanne tråde er okay - og dertil vil jeg sige - DET mener jeg det er, sålænge det bliver holdt i en god tone hvor man går 'efter bolden og ikke spilleren. - hvis du forstår *S*

Og i fald jeg ikke i din "bog" hidhøre til disse famøse 15 - 20 brugere - så vid at jeg uden at vide hvem - sikkert deler hjerteblod, holdninger, tro og meninger med største delen af dem i størstedelen af trådene ;o)

Eneste jeg ikke bryder mig om er - ulidligt og unødvendigt sprogbrug - personfnidder - ikke at holde sig til spillet men gå efter personen - ja, der er sikkert nogle flere men disse kan jeg lige komme i hu regnvåd og forpustet som jeg stadig er ;o)

//Karina.

• #67   4. nov 2005 Charlotte: Jeg tror faktisk det var Claus' mening a prøve a råbe nogen a de mange brugere som aldrig deltager, men som er online op...
    Derfor tror jeg han ignorere dem som plejer a deltage....

• #68   4. nov 2005 Ronnie>>må indrømme at jeg ikke har behov for at fortælle alle min mening om dem, ligesom jeg ikke har behov for at vide alles meninger om mig hvis jeg ikke beder om det, for hvad skal jeg bruge det til?

• #69   4. nov 2005 .......ps.......jeg mener heller ikke, at jeg brokker mig fordi jeg er kritisk og forfølger mine ønsker om debat og svar....

• #70   4. nov 2005 Ronnie: jeg konfrontere skam også folk når jeg mener at de er for grove tag ikke fejl af det og skal også nok fortælle hvis at jeg syntes at du er for meget

• #71   4. nov 2005 Heidi: Har jeg da bemærket - men du tager også selv de slag, ved a blive slettet bagefter ;0)))))))))
    Jeg synes bare det er så trist når der som Karina skriver: Bliver gået efter spilleren istedet for bolden...
    Tror det er derfor a folk holder sig udenfor debatterne...
    Jeg ville blive slemt ked a det, hvis jeg blev udsat for folks vrede herinde, og holder mig derfor ude....

• #72   4. nov 2005 som charlotte også skriver - de kan deltage hvis de vil - fedt hvis man bare bliver ignoreret fordi man åbenbart ofte gider bruge tid og krafter på at svare - not.

• #73   4. nov 2005 Charlotte: Kan jeg sagtens følge, og selvfølgelig skal du også have et svar ligesom alle andre har krav på det...

• #74   4. nov 2005 Charlotte fordi jeg efterspurgte et par svar og ikke nogen diskution men straks var bla.du og Jann igang
    og dermed efter min mening grund til at jeg måske ikke fik så mange svar som jeg håbede på.
    vil lige sige at jeg ikke har noget imod nogen herinde på hg

• #75   4. nov 2005 May-britt med mynder: Det har du fuldstændig ret i, desværre har der på det sidste bare tit været privatpersoner som det er gået ud over, og ikke hundehandlere mv. Og så er der desværre også blevet kørt rigtig meget på det personlige plan, og ikke på hvorvidt hunden el dyrerne har det godt el ej....

• #76   4. nov 2005 ulla - faktisk har de tråde jeg husker fra de sidste mange uger (med utrolig få undtagelser) været helt efter spillet og ikke spilleren - tonen har været god men veholdene ;o)

• #77   4. nov 2005 men det er der jo ikke noget at gøre ved det må jeg tage som det er,men da jeg ikke startede en diskution mener jeg da godt at jeg kan forlade tråden istedet for at høre på ting som dette:I mine øjne mangler man rygrad og nos.... når man ikke kan komme med svar på tiltale i en simpel diskussion om almen deltagelse på HG

• #78   4. nov 2005 May-Britt med mynder: Mente, du har selvfølgelig ret i a man skal bruge dette forum til a advarer mod hundehandlere, dyremishandlere mv....
    Og der er desværre nogen uvidende folk som forsvarer dem, endten fordi de kender dem personligt, el what ever... Men derfor behøver vi jo ikke a blive så personlige a vi sidder som dommere, om hvorvidt folk er istand til a have børn, holde dyr mv... Hmmm, kan desværre ikke lige formulere det som jeg ville - håber meningen er der alligevel...

• #79   4. nov 2005 Hmmm - jeg synes jeg svarede claus så godt jeg har kunnet - men jeg er så også usynlig og vil så gå vidre i dagens tekster med hund, indkøb og madlavning :o))

For iøvrigt er det sq ikke rigtigt at her ikke kommer tråde om ens oplevelser med ens hund - men ved i hvor få der GIDER at reagere - MEGET få :-((

Det er som at tale i vinden.

• #80   4. nov 2005 Citat:
    "nå man nu har en mening om en anden mand så konfrontere man ham med det frem for at komme med hints..." citat slut

Det læste jeg bare som om du altid skulle konfrontere de mennesker du havde en mening om.

• #81   4. nov 2005 Heidi: Så har jeg læst hans oplæg som fanden læser biblen, for jeg læste det netop somom han helst ikke ville høre fra dem... ;0) My bad.....

• #82   4. nov 2005 Ronnie: da jeg ikke tror du er dum må du jo forstå at jeg ikke sætter navne på og kan du ikke det er det bare ærgeligt

• #83   4. nov 2005 Karina: Der er vi så desværre ikke helt enige, så sent som igår, og i sidste uge... har jeg set eksempler, som bestem ikke var i sopert tone, efter min mening... Men vi skal jo heller ikke være enige om alt ;0)

• #84   4. nov 2005 claus og du har fået mit svar - da det så åbenbart var til at lave papirsflyvere af, beklager jeg sku at jeg spildte min tid smiley

Hygge til jer.

• #85   4. nov 2005 Ulla - næ det ska vi ikke *SS*

Jeg skrev også næææææsten alle :o))

C U

• #86   4. nov 2005 Ronnie>> "hvis man bliver spurgt" det er jo lige præcist der forskellen er, bliver jeg spurgt får de min mening, ellers har jeg ikke nogen brændende trang til at fortælle alle min mening om dem.

• #87   4. nov 2005 May-britt med mynder: Looool - Det var en fed bemærkning... Og for den synes jeg du skal have en lille udfordring....
    Og synes det er flot a du er her for a rykke holdninger, ville også altid selv anbefale en hund med stamtavle...

• #88   4. nov 2005 STLGF - ved det heller ikke - i lang tid har jeg skrevet tråde om min hund og om vores oplevelser - det har så medført at jeg ikke kunne tages alvorligt når jeg en sjælden gang ytrede mig i en mere "alvorlig" trd - DET er jeg så blevet LIDT træt af - sidst var det en bruger så laaaangt yngre end jeg og jeg måtte korse mig og smile - og svare høfligt igen ;o)

Det er så det sidste jeg er begyndt på igen efter disse mange måneders pause - så om jeg er in eller out ved jeg ikk - gør heller ingen forskel hos mig - tager folk for det de skriver når de skriver det - ikk ret meget andet her på nettet ;o)

• #89   4. nov 2005 May-britt med mynder: Ej, så lige du ikke har nogen hunde herinde mere - Hvorfor det ???

• #90   4. nov 2005 .....tager folk for det de skriver når de skriver det - ikk ret meget andet her på nettet ;o)
    citat slut.

Skal ikke misforstås som, at folk bare kan ændre meninger i flæng, skrive løgne, halve eller hele usandheder mv.....

• #91   4. nov 2005 ** Sweet Toxic Love** Gucci Freak* *
    det sys jeg så ikke det er - men det opfattes vist ind imellem som at jeg så er konflikt sky eller en man "bare" kan spise af med et lala-svar og det må jeg ryste på hovedt af og holde fast i mit ;o)

Kun når tråde bliver mudret til, når brugere forsøger at flytte fokus væk fordi der er et emne oppe de ikke bryder sig om o.lig. - ja se det kan bringe mit p.. i kog - tidligere lod jeg det passere pga. arrigskab og galskab - nu bliver der fremover svaret tilbage fra min side - så kanske jeg bare skulle stille mig op i køen af de 15 - 20 brugere med det samme ;o)

• #92   4. nov 2005 Som jeg læste Claus' indlæg var der det for at høre folks meninger, ikke at starte en diskussion.

Til den der føler sig over set og truffet fordi Claus ikke har svare på jeres begrundelser, så har jeg altså heller ikke fået nogen reaktion, men hallo hvad skulle han skrive? han spørger hvorfor vi tror det er som det er, og det har vi svaret på. Længere er den vel sådan set ikke.

Alle tråde behøver vel ikke lægge op til diskussion? Har selv stillet spørgsmål der ikke var ment som diskussionsemne, men hvor jeg bare ønskede at høre hvad andre mener. Men man kan da godt skrive "aha" efter hver svar hvis det er hvad folk ønsker.

• #93   4. nov 2005 præcis reese - og det er så også ofte mange af de samme som er åååh sååå "negative" !

• #94   4. nov 2005 Maj-Britt: klapper dig blidt på ryggen... godt skrevet !

• #95   4. nov 2005 Reese>>der følte jeg mig lige truffet. *RRPGOSAGSTLUAØ*

• #96   4. nov 2005 I det hele taget kan jeg blive rigtig negativ over hele tiden at få at vide at "man" er negativ og et brokke hovede fordi man bliver ved med at spørge kritisk og ind til nogle ting.

se DET kan gøre mig negativ :-PP

Vil nogen forklare mig hvorfor det altid er negativt når det er noget man ikke er enig i - men posetivt og konstruktivt når man er ??

• #97   4. nov 2005 Reese: det er rigtigt og det er jeg også ked af for ja det er også dem der mange gange er positive og jeg kan godt lide at folk siger deres mening,men da jeg startede indlæget for at høre hvorfor der ikke var ret mange der ville skrive indlæg tog det ene bare det andet i mit hovede
    SORRY TIL JER DER SIGER JERES MENING
    VILLE BARE GERNE HAVE FLERE MED

• #98   4. nov 2005 ** Sweet Toxic Love** Gucci Freak* *

Jammen jeg VIL være med i klubben af uromagere *LOL*

• #99   4. nov 2005 undskyld jeg råber Caps Lock

• #100   4. nov 2005 FYYY - Hehe - jeg fik min ;o)

Og det var de indkøb jeg kom fra - smutter for denne gang (i de 30 min. det tager at løbe derned og hjem igen*S*)

Hygge ;o)

• #101   4. nov 2005 Maj-Britt: jeg vil ikke ret gerne forsvare det med HA i denne tråd da det er som bruger jeg oprettede den *GG*

• #102   4. nov 2005 Jann:mener heller ikke man skal holde sig til bage men den ene tanke tog bare den anden *SS*
    og ja jeg elsker gode tråde

• #103   4. nov 2005 Baj-Britt: undskyld hvis jeg misforstod men har jo sat lidt i modvind i eftermiddag så håber det er i orden *GG*

• #104   4. nov 2005 ikke Baj-Britt men Maj-Britt *SS*

• #105   4. nov 2005 Jann:ville altid sige det hvis jeg syntes at en eller anden er for meget og jeg ser det selvfølgelig
    og nej jeg tror da heller ikke at du er sur på mig *SS*

• #106   4. nov 2005 Håber ikke at det gør noget at jeg forlader tråden nu har andre ting at lave som jeg har forsømt i eftermiddag
    hygge til jer

Kommentér på:
ikke som HA men som BRUGER af hg

Annonce