402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Spørgsmål til campingfolket.. Spørgsmål til campingfolket..

Som nogen måske ved er vi ved at totalrenovere hele vores gård og vi skal derfor inden længe bo i campingvogn i et par uger.. Men den lugter simpelthen så indelukket og ulækker..

Er der nogen der har gode råd til hvordan jeg kan få den gamle lugt væk? Jeg har naturligvis åbnet alle vinduer og rengjort med det skrappeste rengøringsmiddel jeg kunne finde.. Og så har jeg sågar rendt rundt og sprøjtet hundenes fugtighedsspray i hele vognen, men syntes stadig det lugter af gamle mænd..

Især hynderne og skabene lugter det i.. Svaret er sikkert meget indlysende, men lige nu er jeg simpelthen en tanketorsk :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til campingfolket..
  • #1   1. jul 2008 Eddike i en skål smiley Det kan tage selv den værste cigarstank...

Bare fordel et par skåle rundt i vognen og lad dem stå.

det kan også bruges i rygerhjem hvor man ikke gider lugten, i fugtige kældre osv.

• #2   1. jul 2008 Prøv at vaske hynderne... Eller køb nogle nye.. Måske kan rodalon også virke her ???

• #3   1. jul 2008 Kan du ikke tage betrækket af hynderne ? en tur i vaske maskine ville sikkert gøre underværker.
    I skabene kan du ligge de der duft poser i , man kan få dem med forskelllig dufe

• #4   1. jul 2008 Hvor er i bare gode :o) Betrækket er blevet vasket, men det er selve skumhynden der afgiver lugten.. Tror jeg vil have købt noget eddike og en masse duftposer så :o) Rodalon har jeg da forresten i skabet, det kunne da være værd at prøve at lægge hynderne i blød i..

• #5   1. jul 2008 Hvis det er selve hynden, og ikke betrækket der stinker... så ville jeg vælge at kassere dem og købe nye...

Men prøv at tage dem ud og bank dem godt igennem, spray dem med noget desinfiserende og lugtfjernende og lad dem så lufttørre i nogle døgn, gerne ude i solen i dagtimerne (men lad dem ikke ligge på jorden)

• #6   1. jul 2008 Tanja: det vil jeg lige prøve.. Gider ikke ud og købe nye hynder, for vi skal kun bo der i en 14 dage.. Ellers er den kun købt for at kæresten har noget at sove i når han er på Sjælland.. Og mærkeligt nok så plejer mænd ikke have noget mod det lugter lidt.. Mon vi kvinder bare er lidt sippede?! Hihi..

Kommentér på:
Spørgsmål til campingfolket..

Annonce