{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Dyregalleri navnet siger sig selv {{forumTopicSubject}}

Dyregalleri (hvad er det lige man ikke forstår ved navnet??)

Nu har jeg været inde og læse lidt rund i forumet frem og tilbage men støder tit på at folk skriver at man byder alt for mange velkommen eller at man skal godkendes ordentligt!!!!
Helt ærligt folk er herinde af den grund i at dele ens interesse med andre dyre elskere og vise sin hund stolt frem fordi at man har dem kær… Og ender med at man bliver svinet til af andre om alt muligt hvad folk nu kan finde på dem…. Jeg bliver sgu lidt irriteret når jeg læser det, for jeg er herinde af en grund og det er at hygge mig med andre hunde elskere… og de billeder folk sætter ind af sin hund kan enten være gode eller mindre gode og klart hvis folk er ubehøvlet over for andre så kan man gi igen men synes nu at det er lidt at man gå i for små sko hvis man miner at folk ikke kan komme ind sammen med os andre og hygge sig…. Det er til for alle,,,,, men ellers super dejligt at se alle de forskellige hunde som er herinde c”,)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyregalleri navnet siger sig selv
  • #1   6. nov 2005 Dyregalleri = et galleri med dyr.

  • #2   6. nov 2005 Ja, for mig betyder galleri billeder.

    Jeg godkender ikke nogen hvis de kun har et billede. Jeg afviser heller ikke nødvendigvis, men hvid er er flere billeder og de allesammen er dårlige, så afviser jeg.

    Og ja, vi skal hygge os herinde, men nu er det sådan at der har været ganske mange, der har oprettet fake hunde, blot for at komme ind og lave ballade. Derfor er jeg glad for min mulighed for at afvise en hund hvis jeg tror den er falsk.


  • #3   6. nov 2005 Hmm Jeg syntes ikke det er helt fair, at sige folk bilver svinet til, pga. dårligt billedmateriale *ss*
    Og ordet siger jo sig selv.. Galleri er udstilling af billeder, og her er det så hunde *ss*

    Det er rigtigt der har været mange fakes, og eet af kende tegnene ved fakes, har bla. været manglende billeder eller billleder i en dårlig kvalitet *ss*

    Jeg har fuld forståelse for, at hvis man har et mobil kamera, er billederne i en noget ringere kvalitet.. Men så skriver man da lige lidt om det i teksten.. *ss*

    Som Chimp skriver, skal der nu være mindst 4 billeder.. *ss* Og dette er garanteret gjort, netop for at imødegå eventuelle fakes..

    følgelig er det til for alle, men har man interessen, så må man jo også gerne vise det, bla. ved billeder samt en fyldestgørende tekst..

    Mange hilsner
    Moster.


  • #4   6. nov 2005 *gg* jap opfordres til min. 4 pic.

    iøvrigt syntes jeg det skulle gøres til et adgangskrav..*ss*


  • #6   6. nov 2005 Hmm Eva.. !

    God Pointe ! Og god ide !


  • #7   6. nov 2005 Rigtig dårlig løsning Jann.. I mine termer *ss*
    Du skulle hellere oprette bare een af dine lækre pelsbomber.. ! Jap !

    For her er altså lidt mere spændende at være, når du er herinde.. Så er du sød lige at tænke een gang til *ss*

    Møzzere herfra og k(g)ramsere..
    Moster.


  • #8   6. nov 2005 PINLIGT... he he jeg har skrevet dette indlæg et par gange nu fordi at jeg ikke kunne finde det, det må i alle meget undskylde det er ikke fordi at jeg vil ha jer til at skrive mere,,,, smil... men som sagt er det ikke kun de billeder jeg mener jeg mener også at hvis folk at finde en lille fejl på andre så bliver der svinet til og det er ikke et hygge forum for mig... jeg må da indrømme at jeg bliver da lidt deprimeret når jeg løser hvor folk kan være ubehøvlet over for hinanden.. og ja jeg er da enig om at der skal flere billeder en bare et men det er da ikke en grund til at afvise folk...(min mening)

  • #9   6. nov 2005 Til Eva: jeg er helt enig men men men jeg har dog som sagt skrevet opover at folk er hurtig efter en og jeg har selv små børn og jeg som bruger herinde bliver hurtig "ked" når jeg enten bliver "overfaldet" eller læser om hvordan folk er efetr hinanden herinden... og børn er ikke gode til at modtage kritik så tror bare at de bliver kede hvis de dog får en bedømmelse der siger lav det gør jeg da selv smil.......

  • #10   6. nov 2005 Nu har man jo muligheden for at oprette sin profil uden at oprette hunde (ligesom hende der med de lange negle og fehår smiley *S*) og så lige snuse rundt og se om stedet er noget for en, og så bruge tid på at oprette sin vovse bagefter.

    Det der med et børnegalleri, ja der er jeg nok lidt dobbelt. For kan godt se at en på 8-9 år sjældent kan bidrage med så mange råd, men i bund og grund er det jo et galleri med mulighed for at snakke hunde, så hvis der er gode billeder at hunden, så synes jeg egentlig de skal have lov at være her. Der er jo også så mange "voksne" der ikke deltager i forum, eller har viden til at vejlede og rådgive om hunde, skal de så heller ikke have lov til at komme ind? Personligt vidste jeg som 12-13årig mere om hunde end mange voksne jeg mødte smiley



Kommentér på:
Dyregalleri navnet siger sig selv

Annonce