{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Den rette hund {{forumTopicSubject}}

Min kærestes lillesøster går i hundetanker, og jeg hjælper hende på vej med at finde den rigtige race.

Om hende: Hun er nu 15 år, men det er tidligst om 1 år hun skal have hund (pga. efterskole), hun er dyrevant (har selv hest) og er god til dyr, dog kan hun blive lidt overenergisk fra tid til anden, hendes mor bakker projektet helt op og er også rigtig god med dyr, hun har ikke haft hund før, men er villig til at læse, lytte, lære og vil meget gerne gå til hundetræning.

Hendes forventninger til hunden: at det er en loyal følgesvend som 'vil' hende, vil kæles og nusses, vil leges med, hun vil gerne agility

Hendes ønsker til racen: den skal være stor (over wo kg, gerne mere), den skal ikke kræve for meget pelspleje, den skal være egnet til agility (for sjov, ikke konkurrence).

Mine inputs: det skal være en hund som kan klare hendes overstadighed til tider, lærenem, ikke for svær ang. lederskab, social anlagt

Hun overvejede først racen rhodesian ridgeback, men efter at have læst om den talte jeg hende fra det. Var dette korrekt gjort?

Hun er glad for racen golden retriever, evt. ønsker hun den i hvid

Hun elsker collier, men ikke pelsarbejdet, og er ikke glad for korthåret udgave smiley

Håber I har lidt guldkorn smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den rette hund
Kommentér på:
Den rette hund

Annonce