{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Benzin i Blodet :) {{forumTopicSubject}}

Jaaah jeg kunne da godt tænke mig at høre om der er andre tøser herinde på HG som ligesom mig selv har benzin i blodet???

Så vidt jeg kan se er jeg den eneste pige i min omgangskreds som er så vild med biler at jeg blir "stemplet" som værende skør.....

Hvad kører i i og hvad er drømme bilen ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin i Blodet :)
  • #2   10. jul 2008 Andrea P.. Ahh så er jeg ikk den enste, rart at vide smiley Har ikk selv bil pt. men er på udkig efter en Honda Accord smiley Med go gas i smiley

• #3   10. jul 2008 Nej ikke sådan helt vildt. Altså jeg er vild med at køre bil og synes nogle er rigtig fede, men aner ik noget om dem smiley Min drømmebil er en H2'er :o) Helt klart!!!

Og er nu også ret vild med farten på en MC - den seneste vi havde, kæresten og jeg, var en Kawazaki ZZR 1400 - den var hurtig!

• #6   10. jul 2008 Jeg er med på den, men det er nok nermere dissel jeg har i blodet, (lastbiler) har også kørt som schaufør i mange år

• #8   10. jul 2008 Maiken : Ihh en MC er også lige noget for mig, har bare ikke fundet modet til at sidde bag på en endnu smiley

Andrea : Havde en sidste år, men x'en tog den da vi splittede (SNØFT), den kostede lidt knaster i benzin ja, men gav kun 12000 om året i forsikring for bil, 2 hunde, indbo og 2 ulykke forsikring så det var til a overkomme....
    men den kører satme godt sådan en accord smiley

• #9   10. jul 2008 Har masser af benzin i blodet .. Kører i bilklub .
    Har dog ikke en gejlet en af slagsen , men en der er anvendelig når man nu har både hund og børn smiley
    Men elsker at køre og kører i omegnen af 25-30.000 om året .

• #10   10. jul 2008 a;h.. Uhhh hva årgang er den ? og prisklasse???? det er jo som at lægge kylling foran en hund at vifte en Accord foran mig smiley

• #11   10. jul 2008 Åhh ja elsker biler........ Kører i en Renault Megan (Firmabil :o( )..... Kunne jeg frit vælge......... Åhhh aner det ikke, der er godt nok mange biler jeg gerne ville have så...

Aner ikke meget om det mekaniske, men elsker fart over fæltet og at kører bil :o)

• #12   10. jul 2008 FarveLaden : Hvor er det rart at vide jeg ikk er heeeelt skør, altså jeg drejer sgu madkassen når der kommer sådan et ordentligt Wrooom forbi mig smiley
    Men må indrømme jeg er til de gejlede biler, er sgu nok lidt at en smart-tøv når det kommer til biler...
    Hvad er det for noget bil klub

Drømmen er en Mitsubishi Evo, men den koster sgu knaster.. men man må godt drømme smiley

• #14   10. jul 2008 Karina S : Velkommen i klubben, så længe der er skub i speederen så er det godt, men med måde smiley
    Ville gerne køre en Evo ¨på en lukket bane.... nuuuuiii Meyer ville være glad da smiley

• #15   10. jul 2008 du er bestemt ikke den eneste med benzin i blodet.. jeg har været i lære som mekaniker og jeg elsker alt ved biler og om biler.. jeg er vild med fart, det skal dog være i den rigtige bil og med både nok moment og hk..
    smiley

• #16   10. jul 2008 A:h Årrrh havde 95 modellen, ikke meget forskel i udseende jo, det satme billigt, uhh det kunne godt ske jeg er intra, skal bare lige have fat i banken i næste uge, kan se der er KN i, et MUST jo smiley
    Men har ikk profil på BG så kan desværre ikk se alle billederne.... Uhh.... er in love nu..

hvordan kan det være den står så billigt?

• #19   10. jul 2008 Meyer ...
    Jamen her er det såmænd noget så simpelt som Ford-Klub-Danmark .
    Alle med ford er velkomne . Og klart der er de unge , som har kassen til at style deres biler . Men der er også plads til os "alm" ford tosser ..
    i har just været i tyskland på træf og dernede må de sgu ALT med deres biler . Snyd .. for de har virkelig nogle fede biler .
    Lige nu kører vi Mondeo 2.0 stc ..
    Solgte fornylig vores Scorpio 2.9 ..

Total drømmebil er Mustang Cobra Shelby 500GT

• #20   10. jul 2008 A:h men ja en gang Honda, altid Honda, selvom Evo'en er i mine drømme smiley

Lotte I :Jeg må indrømme jeg aner ikke så meget om alt det mekaniske, men kan det som er nødvendigt, og så har jeg en forkærlighed for styling både indvendigt og udvendigt....

• #22   10. jul 2008 A;h altså jeg ved min gamle gik for 60000 og den havde kørt 231xxx, men den var også rimelig gejlet med alt muligt, der var sgu knald på, og så lå der fælger på for 22000 smiley

FarveLaden : Ja det kunne satme være rart at have en masse knaster at kaste i en bil, Scorpio kører sgu også godt, Uhh du har samme drømme bil som min daddy smiley

• #23   10. jul 2008 Andrea : hehe kender det alt for godt.... smiley

• #24   10. jul 2008 Jeg er da medlem af Jeep kliubben i Danmark.

Sammen med min mand er jeg medlem af Audi klubben i Danmark. Var til stort Audi træf i Luxembourg sidste sommer, og har været på mange træf.

• #25   10. jul 2008 meyer: ja bestemt også her.. men uden en ordentlig motor er det ikke altid sjov.. men mindre ens kærlighed går til udseendet smiley jeg vil smadder gerne både ha en bil der er pænt styling meget stilren men også har en motor der vil noget.. smiley

• #27   10. jul 2008 www.hundegalleri.dk/grupper/bilerforpiger
    Har sgu da lige lavet en gruppe .. Kom ind og vær med .. GG

• #29   10. jul 2008 Med 2 V 8'ere i garagen, er vi vist både godt, stort og temmelig dyrt kørende......

• #30   10. jul 2008 Farveladen : Sad lige med samme ide, jeg skal da være med, skal nok lige grave nogle billeder frem a den gamle slæde så du kan se den A;h smiley

Lotte I :Ja motor og udseende skal hænge sammen elllers er det ikke sjawt smiley

Må smutte ud af tråden nu, vender stærkt tilbage smiley

• #32   10. jul 2008 Gruppen var lukket , sorry .. den skulle gerne være åben ..

• #33   10. jul 2008 Gitte M ..

Hvilke Audi kører i ...

• #34   10. jul 2008 En Audi V8 3,6 L med automagear - årgang 1991 og hentet hjem i Tyskland. Den kan sammenlignes med nutidens V8.

• #35   10. jul 2008 nu er jeg vokset op blandt drenge, så biler og mc'er er noget jeg hører om hver eneste dag smiley - men alligevel interesserer jeg mig ikke viildt meget for dem smiley og køre må jeg ikke endnu sååh smiley
    til gengæld synes jeg at autolakering er spændende! smiley

• #36   10. jul 2008 PixeLine J: Autolakering - sejt! Hehe... Er det noget du vil arbejde med senere hen? Ser du OCC eller Hod Rods på Discovery? Der er virkelig nogen gode "malere" der maler/sprayer for dem!

• #37   10. jul 2008 Gitte M

Jeg har en bekendt som just har købt en mage ved jeres , bare en årg 90 .. Han har meldt sig ind i Audi klubben også .
    Han er vist temmelig spændt på hvilke folk i er derinde ..*gs*
    Tag lige godt i mod ham .. ggggg

• #38   10. jul 2008 FarveLaden, det er da lidt pudsigt. Vi skal nok tage pænt imod ham.

• #40   10. jul 2008 Jeg elsker at køre bil, men har kun min fars til låns..

Så får ikke kørt så meget, som jeg gerne ville.. Der er desværre ikke råd til min egen lille dyt pt

• #41   10. jul 2008 Alle der har interesse for disse 4 hjulede tingester er velkomne i gruppen .
    Jeg må desværre på job . Men læg da en ansøgning og så er jeg tilbage i aften efter kl 19 ..

Hygge

• #42   10. jul 2008 jeg køre normalt i en peugeot 306. men dden står desvære stille i øjeblikket. da remstrammerhjulet til tandremmen er røget smiley

ellers regner jeg med at jeg vil starte ed at køre rally her engang til næste år.. hehe bare ud og lære at køre rådent godt smiley

• #43   10. jul 2008 Masser af benz i blodet, men ... hvem fan gider biler?? =)
    Motorcykel er sagen ;P

• #44   10. jul 2008 Linda T

jeg skal ozz ha mc kørekort ska bare lige ha råd ti det først =D

• #45   10. jul 2008 har vel lidt benzin i blodet, elsker at kører bil.
    Har været til et utal af DTC løb, og har været til LeMans 4 gange.

• #46   10. jul 2008 hmmmmm - nej, mit er nok mere DIESEL og store V8'ere - UHMMMM se evt mit eget fotoalbum for noget af grunden

• #47   10. jul 2008 Alt for meget benzin i blodet her, hjalp dog lidt da jeg røg af vejen med mcén smiley Nu er der næsten altid børn og hunde i bilen så kører rimeligt pænt... Nå ja og så er jeg mester i at skade biler, thi hi ups

• #48   10. jul 2008 maiken - jeg ved ikke om det er noget jeg vil være, kunne da været ret sjovt er bare bange for at blive skør i hovedet smiley ja jeg ser det nogle gange, og jeg beundrer Chip Fooses måde at tegne biler på! Han er virkelig min helt! smiley

• #49   10. jul 2008 Nadja J

Fik mit den 26 juni =)
    Pokkerme svært at lade motorcyklent stå i garagen når jeg kunne høre den hviske til mig "Kom og tag mig, kom og tag mig ...... " *GG*

• #50   10. jul 2008 uha ja jeg eeeeeelsker biler, inden jeg fik min datter tog vi altid på striben, desværre aldrig til dhb for det er en drenge ting min kæreste gør med hans venner, og der er jo nød til at være en hjemme og passe hundene.

har en rigtig trist ford station car, meeen min drømme bil hvis jeg sådan selv måtte vælge ville nok være en evo8. eller en audi rs..

• #51   10. jul 2008 Søde ven, du er da ikke den eneste. Jeg er også skudt i biler :o)

Kører Opel vectra for tiden, men venter også kun på min Audi Quttro kommer ud og kører her inden længe.

Skal du med på stregen på lørdag så ?

• #52   10. jul 2008 er mere til MC, så kan man rigtig mærke suset... har en
    Yamaha xv750se special er oprettet på mc galleri

• #53   10. jul 2008 Jeg er vist også født med Benzin i Blodet og sommetider har folk også fortalt mig at jeg var skør, men heldigvis var jeg da skør sammen med min kæreste.
    Jeg har sammen med min kæreste fået bygget en Citroen Saxo, komplet med skørter osv. den var først Alfa Romeo blå og dernæst blev den malet Orange og Sort med liquid silver på den øverstedel, altså den sorte del.
    Den ligger også inde på Bilgalleri, men vi har solgt den sidste år, der havde vi haft den fra 2001 og var ved at være løbet lidt tør for ideer. Så vi købte ny bil sidste år i August, en lille fabriksny Opel Corsa Sport. Det er sgu en dejlig lille bil og skal faktisk ned og montere ny frontgrill på den i næste uge.

Men dejligt at høre vi er mange tøser som er lidt tossede...Hehe.

• #54   10. jul 2008 Arrh hvor skøøøøønt at se der er så mange bil glade damer herinde smiley nu føler man sig i det rigtige selvskab hehe...
    Lad os få en masse sjov og tips ud at den gruppe smiley

Kommentér på:
Benzin i Blodet :)

Annonce