671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bolig Odense Bolig Odense

Jeg ville høre om nogen herinde kender nogle gode boligforeninger eller private udlejere, foreninger med bolighjælp eller evt. hjemmesider hvor disse måtte gemme sig - i Odense.
Nu har jeg være skrevet op til studiebolig siden jul og stadig ikke fået noget tilbudt af den samlede opnotering... Og med studiestrat forestående, har alt, der ikke er et 13 m2 værelse, efterhånden interesse smiley
Nogen der kender nogen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bolig Odense
  • #2   11. jul 2008 Prøv Højstrup, Fyens almenyttige bolig selskab, eller socialt finaltropisk bolig selskab.

• #3   11. jul 2008 Jeg har et par værelser på hånden hos flere venner i/lidt uden for byen, derfor har den slags ingen interesse smiley
    Vil ikke betale indskud osv. for noget jeg kan få hos til billigere penge hos gode venner.
    Så jeg søger kun permanent bolig (de næste år frem)!

Jeg flytter mit biologistudie til Odense. Og ja boliggarranti... Hvilket betyder fire vægge og et tag... Der er grænser for hvad jeg vil byde mig selv smiley

• #4   11. jul 2008 Tine L; jeg lejer hos Barfoed og der har intet været endnu, men nu lavede jeg også den store´kontrol og rapport over ting hvordan det så ud da vi flyttede ind.

Men JEG vil have et andet sted at bo, kan ikke undvære min hund længere..!
    Søger med livet som indsats hos højstrup og fabbo, har fået nogle ting men det var uden dyretilladelse..

Hvad er det for boliger hos Barfoed med hund? Er der have til?
    Kender du til nogle rækkehuse som kan lejes?

Vil helst have have, når jeg skal have hvalpe på min tæve..

• #5   11. jul 2008 Okay, jeg vil prøve at kigge på det, tak:)

Kommentér på:
Bolig Odense

Annonce