571 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Opfølgning på mit indfriet lån..... Opfølgning på mit indfriet lån.....

Ja så fik jeg endelig fri fra arbejde i går..

Jeg skyndte mig hjem og ringede til min far på vej hjem.. Han huskede mig på at min fars fætter er bank-mand.. Han ringede til ham og i mellemtiden ringede jeg til kredit-selskabet.
Jeg blev stillet om to gange og fik til sidst fat i en sød mand.. Jeg bad om at få mit gældsbrev tilsendt. og så spurtge jeg om han kunne se hvem der havde indbetalt penge og sagde endda at det ikke var mig.. Han sagde at han kun kunne se at de var gået ind.. ikke hvor de kom fra.. Og sluttede med at sige at jeg nok bare kender en sød sjæl der ville hjælpe mig lidt..
Han sagde at gældsbrevet helt automatisk bliver sendt til mig, men pga. ferie kunne det først blive sendt derfra d. 15 august..
Jeg bad ham om at gå ind på mit CPR-nr og ikke kun min kundenr. for at se om der så lå andre lån, men det gjorde der ikke..

Bagefter ringede min far og sagde at vores familie-bankmand havde sagt at jeg bare skulle sørge for at få fingrene i det gældsbrev og så bagefter sende dem en skiftlig meddelelse om at jeg er uforstået med at mit lån er blevet indfriet.
Han sagde at efterfølgende ville de kun kunne erkende at det er dem der har lavet en fejl og så kan de ikke gøre noget..

Nu føles det bare som om at der er KÆMPE lang tid til d. 15 August..

Ville bare lige holde jer orienteret....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfølgning på mit indfriet lån.....
Kommentér på:
Opfølgning på mit indfriet lån.....

Annonce