409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

aften chokö aften chokö

ja jeg fik da lige aftenens KÆMPE chok da fie pludselig flipper ud på hegnet virkelig arrig og "graver" i hegnet og rejser børster jeg fare self. ud men kun lige tids nok til at se hende smutte under hegnet og stå og gø og bide ud efter noget, og vi skal først ha åbnet havelågen(der er 2 snore der skal bindes op) og idét vi gør det tager fie pindsvinet i munden og spæner afsted. mig efter hende og forsøger at indgange hende(velvidende om at det ikke ville lykkedes da jeg har prøvet det før bare med en due, der skinner hendes instinkter igennem) og hun løber rundt op på vejen og ned igen osv. og jeg bliver mere og mere bange(ryster virkelig) og hun ligger det så endelig på fodboldbanen men snupper det inden vi når der hen igen. men endelig ligger hun det og jeg får hende fanget, hun bløder om munden og er heelt oppe at køre. vi får hende hjem og indenfor(hun ville MEGET gerne hen til pindsvinet igen) og i mens er min far på vej som jeg et eller andet sted i forløbet får ringet til. han kommer så og chekker fie og siger at hun er ok. og så ligger vi så det skræmte pindsvin hen i nogle buske og giver den noget vand og noget hundemad.

- det skal lige siges at mig og min veninde(15år) var alene hjemme

måtte bare lige ud med det :S

- så nu er det slut med at være i haven alene og uden snor

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aften chokö
Kommentér på:
aften chokö

Annonce