aften chokö aften chokö
ja jeg fik da lige aftenens KÆMPE chok da fie pludselig flipper ud på hegnet virkelig arrig og "graver" i hegnet og rejser børster jeg fare self. ud men kun lige tids nok til at se hende smutte under hegnet og stå og gø og bide ud efter noget, og vi skal først ha åbnet havelågen(der er 2 snore der skal bindes op) og idét vi gør det tager fie pindsvinet i munden og spæner afsted. mig efter hende og forsøger at indgange hende(velvidende om at det ikke ville lykkedes da jeg har prøvet det før bare med en due, der skinner hendes instinkter igennem) og hun løber rundt op på vejen og ned igen osv. og jeg bliver mere og mere bange(ryster virkelig) og hun ligger det så endelig på fodboldbanen men snupper det inden vi når der hen igen. men endelig ligger hun det og jeg får hende fanget, hun bløder om munden og er heelt oppe at køre. vi får hende hjem og indenfor(hun ville MEGET gerne hen til pindsvinet igen) og i mens er min far på vej som jeg et eller andet sted i forløbet får ringet til. han kommer så og chekker fie og siger at hun er ok. og så ligger vi så det skræmte pindsvin hen i nogle buske og giver den noget vand og noget hundemad.
- det skal lige siges at mig og min veninde(15år) var alene hjemme
måtte bare lige ud med det :S
- så nu er det slut med at være i haven alene og uden snor
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 536
maj 2006
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 446
der var ingen bide huller kun lidt blod på piggene som stammer fra min hunds mund. den trækker vejret og var ved at åbne sig da vi gik hen med vand.
vi har prøvet at kontakte dyrenes beskyttelse og falck men begge steder har lukket.
mar 2007
Min Baloo fandt også et pimdsvin engang, men heldigvis rørte han den ikke, men han var meget opsat på jeg skulle komme til ham og se hvad han havde fundet.... Resultatet var han bagefter jeg havde kigget var blevet mere interreseret i den, men med et nej blev sagt og han lod den være.... Og jeg var stolt af min hund og af mig selv, over at jeg kunne læse ham og se han havde noget han ville vise sin "mor".
maj 2006
skønt at du kan få ham til at lade det ligge, men når fie's jagt indstinkt bliver vækket kan vi råbe og skrige logge med alverden osv. hun er ligeglad. der er bare INTET at gøre :s
kan hunden blive syg af pindsvin ?
mar 2007
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.585
Men ja hør dyrlæge vagten ad, mener ikke der er noget akut de kan få..
maj 2006
vi har prøvet at ringe men vil da lige prøve igen bare for at være sikker.
fie ville BARE ikke slippe den
maj 2006
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 36
aften chokö