{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GODMORGEN ALLE SAMMEN
  • #1   19. jul 2008 Godmorgen..

Vi passer hund i weekenden og var oppe første gang kl 3, hvor vi gik en tur på en halv time.. Så fik jeg lov til at sove til kl var 6 og nu sidder jeg bare og forsøger ikke at falde i søvn, inden vi skal afsted til Skælskør *S*

Og hundene.. ja de sover da *GG*

• #2   19. jul 2008 Godmorgen..Det lyder hyggeligt. Her er solskin og helt stille. Alle andre sover mindst et par timer endnu (skønt) ...

• #3   19. jul 2008 godmorgen.. ja her skinner solen såmænd også...
    og jeg laver det her...

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=236394

GAABB vil gerne have bare lidt søvn.. vente bare på kæresten står op så jeg kan komme i seng igen.. eddi render rundt og leger med sin lampeskærm,

• #4   19. jul 2008 Godmorgen, hvis det er det. Kunne ikke sove, så den blev lidt i to inden hovedet overgav sig til søvnen. Kl. lidt over seks var manden og hundene vågen, så kl. 7 stod jeg op. Nu spiser vi morgenmad, og så kan det være jeg allerede bagefter skal have en lur.

Der står ikke noget specielt på programmet i weekenden - så det hedder vist afslapning ovenpå en hård periode.

God dag til jer alle.

• #5   19. jul 2008 go' morn.. alle.. smiler

ja, så er ferien startet... skøøønt... sider med min kaffe og nyder stilheden og nyhederne i radioen... ingen unger der skændes, hundebaserne sover ... dejligt..

• #6   19. jul 2008 Sonja - Ja lige nu er det skønt vejr, her på sjælland. Men de lover regn og torden senere...Øv, vi skal have gæster til grillmad i aften, og har ingen overdækket terasse. For en måned siden, da vi aftalte det, var det jo lækkert vejr.. Vestpå bliver det vist ok til aften..

• #7   19. jul 2008 Dina siger ikke noget til vaskning..Hun er jo også kun 14 uger, men er blevet vasket flere gange fordi hun ruller sig i alt muligt ulækkert (som røde skovsnegle)..Eller hun har leget med naboens supersavlende New Foundlænder og er slimet og klistret over det hele. Nu er hun jo så lille, så vi har ikke haft hende under bruseren, men brugt balje og klud, og tre dråber sæbe..

• #8   19. jul 2008 Godmorgen..
    Min søn vågnede kl 8. Så det var jo dejligt at sove lidt længe.
    Og ja så er alt som det plejer.. Kæresten og hundene sover.. Så kan jeg sidde og sulte til han har tænkt sig at stå op:)

Jeanette - hvad fik dig dog til at stå op kl 3 i nat og gå tur på en halv time? smiley

• #9   19. jul 2008 Godmorgen.....sovet længe her.....
    Jeg har passet tre store killinger og en hundehvalp der tissede indendørs og "ryddede op i kattebakken" hele tiden hele sidste uge.
    Nu er de alle væk, så her er helt stille..................ahhhhh hvor dejligt !

• #10   19. jul 2008 Godmorgen igen, igen. Har lige sove 1½ time mere, for det blev ikke til så meget i nat. Ja, vejret er kun blevet ringere end da jeg var oppe første gang.

Kommentér på:
GODMORGEN ALLE SAMMEN

Annonce