{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg kan ikke logge ud
  • #1   21. jul 2008 Ja det har jeg altid - jeg er holdt op med at logge ud. Det er noget med, at hvis du går ind under Tilbehør - systemværktøjer - diskoprydning - så bliver div. cookies slettet og dermed kan du logge ud igen - indtil næste gang du har logget ind - så det er p.g.a. de coookies, som liggeer på pc'en.

• #2   21. jul 2008 Det er sku lidt træls, hvis det bare lige er for at min veninde kan logge ind og tjekkes hende Pber. Hmm... øv

• #3   21. jul 2008 Nåhhhh på dén måde.

Alternativt, så tager en diskoprydning sjældent mere end et par minutter, hvis man gør det en gang imellem ....

Herunder kan det i øvrigt også anbefales, at lave en diskfragmentering en gang imellem - pc'en bliver huritgere, idet dokumenter etc. bliver pakket / komprimeret, så den får mere plads at arbejde på :o)

• #4   21. jul 2008 Det burde bare ikke være nødvendigt på en nyformateret Pc?

• #5   21. jul 2008 Næh det giver jeg dig ret i. Men jeg sidder selv ved en helt ny pc og da først jeg havde logget på HG en eller to gange, så var jeg fast logget ind. Alternativt, skal du måske fjerne evt. kryds i autologin - måske det er med til at den beholder oplysninerne? ved det ikke, men bare en tanke.

• #6   21. jul 2008 Jeg prøvede med at gå ind i Exploren - der kunne jeg fint. Det er bare her på firefox den døjer.

• #7   21. jul 2008 Hmmm ja nu kender jeg ikke Firefox andet end at jeg har hørt navnet, så der kan jeg ikke hjælpe dig.

• #8   21. jul 2008 Jeg bruger den fordi min explore er sygt langsom - så det er et fint alternativ ;D

• #9   21. jul 2008 Jeg kan heller ikke logge af, og jeg fjerner cookies og midlertidige filer hver nat, jeg har også prøvet at fjerne fluebenet i min konto, men den vil bare ikke, det er altid HG den er gal med, hvis du vil ha andre sku ku gå ind, så genstart din comp. og opret en gæstekonto, det har jeg gjort. den behøver jo intet navn eller noget, så alle kan slette sine oplysninger når de har været på så en ny kan komme til hvis det er.

• #10   21. jul 2008 Det var faktisk en god idé - det tror jeg, jeg vil prøve.
    Tak

• #11   21. jul 2008 heldige jer, jeg kan ikke komme på auto log on - om jeg så bare opdaterer så logger den mig af smiley

• #12   21. jul 2008 Janni L>> Sikkert fordi du kører høj sikkerhed på din computer og derved ikke lagrer cookies. Kan ligeledes være i Explorer du har sat den til ikke at huske sider/gemme cookies. Cookies er både godt og ondt, så en del er begyndt at sætte deres pc'er op til ikke at lagre dem ubetinget.

• #13   21. jul 2008 Lea og Henrik. Takker mange gange for det råd, for jeg har nemlig min på Højst, da det lød sikrest, men sætte den op til ikke at lagre dem ubetinget *smiler* det er desv. igen "sort snak" i mine ører, for jeg aner Absolut INTET om pcère, hvad betyder det , bare kort fortalt, hvis man kan det ?? jeg bare købte min "Blærebare" den var så fed med widescreem osv.osv. og fandt start knappen og har så bare prøvet mig frem siden, uden at læse på noget som helst..
    Jeg har kun lært ekspelvis lige det råd med den extra konto, men mekanikken/teknikken tja alt andet, der er jeg bare fuldstændigt lost.
    Men jeg ved at min da oplagre cookies`ene anyway, til trods for den højste beskyttelse ??? men igen jeg fatter jo ikke hvad jeg laver, for jeg kan ikke forstå de engelske forklaringer, jeg kan godt Engelsk, men ikke "tekninsk", kun samtale sproget ;o) går det helt galt så gendanner jeg puteren fra en dag da den virkede så`n nogenlunde optimalt..LOOL. Fed fidus ik.*.G4V* af mig selv lige nu..
    Jeg håber at du/i fatter hvad jeg prøver at spørge om..Åh pinligt at være så dum med så`n en maskine, men jeg har bare aldrig haft brug for en, og er i den alder hvor man absolut heller ikke er vokset op med dem Hehe..:o))

Kommentér på:
Jeg kan ikke logge ud

Annonce