{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
203 visninger | Oprettet:

BF (intet med hunde at gøre) {{forumTopicSubject}}

Da, jeg og noget af min familie har spillet BF45 (Battle Fiels 1942) søger vi en masse medlemmer som kunne tænke sig at være med. Det er kanon sjovt og man kan få mange timer til at gå med det. Jeg sætter en link på denne tråd, så du/I kan se hvad det er for noget.

God fornøjelse:-)

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BF (intet med hunde at gøre)
  • #1   15. nov 2005 Hvad går det ud på. nåede bare til en masse sang, så opgav jeg...
    Kan du ikke skrive lidt mere om det, er måske interesseret...

• #2   15. nov 2005 Jo, BF er et spil som handler om krig. Der er 2 hold og man spiller mod mennesker fra hele verdenen når man går online. Det handler om at skyde hinanden ned og tage flagene hos fjenden. BF er den ældre udgave så alle kan være med, men BF2 som lige er kommet på markedet kræver rigtig meget, så det er ikke alle, som kan spille det. Vi spiller fortiden kun BF45 (GAMLE). Vi er så nogen, som træner hver tirsdag og torsdag og går i kamp samme aften. Vi snakker sammen over noget der hedder Ventrillo med hører tlf m. microfon. Det er skdie sjovt og man møder mange mennesker. Hjemmesiden er en som min far og bror har lavet og alle er velkommen.

• #3   15. nov 2005 Grunden til musikken er fordi du bare skal skippe introen:-)

Kommentér på:
BF (intet med hunde at gøre)

Annonce