{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

er det dyreplagerri?? {{forumTopicSubject}}

min veninde..henne med hundene. Hun har marsvin..8 stl..eller 7 for det ene har jeg kjøpt..men..

det ene marsvin er blind på det ene øje da det fikk stukket et eller andet i øjet så det hang ud..hun tog det til dyrlegen og den fikk antibiotika..den hadde det helt fint helt til igår hvor der var kommet et eller andet på det blinde øje igjen!! hun sir det er noen som har gjort det men der er ikke noen på skolen som er så lame at de går ind og går såndan noget..nu skal hun så til at rense det igjen..men hadde det ikke været det bedste for marsvinet at bli avlivet..den bed mig igår fordi den ikke så meg..og så vil hun sette kuld på den også da så hun skal låne min lille bandit når han blir gammel nok

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det dyreplagerri??
  • #1   16. nov 2005 hvis marsvinet trives, så skal den ikke aflives og grunden til at den bed er jo, som du selv siger at den ikke så dig. Den forsvarede sig bare. Det kan jo være at det er en anden marsvin som har rørt ved dens øje...tror ikke at det er nogle andre...

• #2   16. nov 2005 jaok..men man så jo at det var et stå på øjet..men som du sier så er det jo ikke det så lenge den ikke har det vondt..men det med avlivning kommer så lidt af mit syn på små dyr..blir sikkert sånd selv vis der sker noget med bandit engang

• #3   16. nov 2005 Jeg syntes ikke at den skal aflives, dyrlægen har jo set på den.

Den kan også sagtens få unger, selv om den er blind på det ene øje, da det jo er en udefra kommende skade, er det jo ikke arveligt.

Det gælder jo om at marsvinet lever så normalt som muligt, trods sit handicap ikke?

• #4   16. nov 2005 jeg sier heller ikke at de er mindre verdt..hadde jeg ment det hadde jeg nok ikke købt et selv..jeg kender da en traver som skal gå løp som har et øje..men det er større mulighet for at en hest klare seg bedre en et marsvin..men som i sier JA det er det beste ves det kan leve men når det er sket to ganger..jeg tenker mere på behandlingen kiki må igjennom, som marsvinet heder det er jo ikke akkurat hyggeligt at må få fjernet ting som sidder inde i hornhinden!

Kommentér på:
er det dyreplagerri??

Annonce