{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Pia K
Pia K
Følger: 9 Følgere: 7 Emner: 135 Svar: 1.115

Undskyld jeg spørger igen... {{forumTopicSubject}}

Men det kunne jo være det var nogle andre mennesker som sad foran puteren idag..

Jeg leder efter en lejlighed i Roskilde Amt og tænkte, at jeg ville prøve chancen herinde.
Måske kender du en, som kender en, som har goe forbindelser?? smiley

Selvfølgelig er det er MUST at Bente er tilladt!
-Pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undskyld jeg spørger igen...
  • #1   16. nov 2005 Hehe Pia - det er så bare iorden, ved hvordan det er desperat at lede efter bolig, og man løber hele tiden panden i mod en mur, når man har hund.... Så spørg du bare løs - kunne jo være du var heldig ;0)

• #2   16. nov 2005 kender alt for godt din situation, vi leder også efter en bolig i Århus, og det er ikke alle der er lige vildt med hunde. håber du finder noget

• #3   16. nov 2005 Ja.. Har ledt efter en i 1 år. Det er rigtig svært. Jeg står i forvejen på alle mulige vente lister.. Når man så endelig finder én, er det kun for begrændset periode og så er man lige vidt.

• #4   16. nov 2005 ja vi står også på en masse ventelister i forskellige boligforeninger, men man skal jo nærmest have været skrevet op får man blev født for at få en ordentlig bolig..... og i de fleste lejligheder må man ikke holde hunde. vi skal være ude til April så vi leder med lys og lygte efter noget...

• #5   16. nov 2005 en af mine hvalpekøbere ledte også efter en lejlighed i Roskilde eller omegn. Hans mor foreslog ham at komme af med hans hund, da det var pga. af den han ikke kunne leje en lejlighed nogen steder. Heldigvis valgte han at beholde hunden og har i stedet købt en ejerlejlighed i Roskilde.
    Så Pia, held og lykke med boligsøgningen, håber at du finder noget hvor du må have den dejlige Bente med dig

• #6   16. nov 2005 er der slet ikke nogen??????
    Ditte-->held og lykke..

• #7   16. nov 2005 Tak også held og lykke til dig, din hund er godt nok sød.

Kommentér på:
Undskyld jeg spørger igen...

Annonce