{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Puha, uhyggelig oplevelse i aftes.... {{forumTopicSubject}}

For to måneder siden ryddede vi mine forældres loftrum, hvilket betød at det sidste ragelse, diverse legetøj etc, alt hvad jeg ville gemme, kom i vores garage i tre-fire papkasser. Her i blandt er der et par dukker. Det vender vi tilbage til....

I aftes har Kim og jeg så lejet et par film, hvoraf den ene er gyseren The Eye med Jessica Alba. Kim er ikke heeelt enormt god til gysere, så jeg har måttet forvisse ham om at den ikke er så uhyggelig som f.eks. The Ring...

Vi ser så de film, og Kim er hylet en anelse ud af den af gyseren :o)

Da jeg så står på badeværelset og børster tænder lige inden vi går i seng, stopper jeg op da jeg hører en mystisk lyd fra garagen. Nærmest simultant står Kim i soveværelset og lægger lidt aviser på gulvet for natten til tissetrolden Ymer, og han hører også lyden og stopper op.

Jeg lusker ned til Kim i soveværelset, og nærmer mig derfor også garagen. Kim er nu nærmest panisk, da lyden fortsætter, og lyder som et grædende barn!

Det slår mig så langt om længe at det lyder som en af mine gamle dukker der er tændt. Sådan en der græder hysterisk indtil man dunker den blidt, dvs. trøster den med små klap på ryggen. Den skal tændes med en ON/OFF anordning på ryggen!

Kim går modvilligt i garagen, dette kan gøres inde fra huset, så jeg står indenfor og dirigerer ham rundt dernede for at han kan finde dukken. Shit hvor var han forskrækket, og må indrømme at jeg også selv var rigtig rystet på en underlig måde.

Der er ingen adgang til garagen andet end den fra huset, og vi har altså ikke været dernede i to dage! Så nu undrer vi os grundigt over hvorfor hulen den bare pludselig tænder, NØJ det var vammelt skal jeg hilse og sige!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha, uhyggelig oplevelse i aftes....
  • #1   7. aug 2008 Skummelt i DEN grad - yrkkkk

• #2   7. aug 2008 Hehe også er du så ond at sende din skrækslagende mand derud. *GGGG

• #3   7. aug 2008 Ja osse det.... LooooooooL Stakkels mand.

• #4   7. aug 2008 Haha, det er sgu da det jeg har ham til, at beskytte MIG :o) LOOOL...

• #5   7. aug 2008 Pyha, og hvorfor er det så, at sådan noget altid sker, når man har set sådan nogle film:-) Så manglede det bare, at der lige løb en kat hurtigt forbi benene på Kim, så var han nok den, der var smuttet, før han fik set, hvad det var:-)

• #6   7. aug 2008 Så var han flyttet, dét er jeg sikker på! *SS*

• #7   7. aug 2008 Looooool

• #8   7. aug 2008 Eller en løs lille mus i et hjørne af soveværelset eller stuen til at "pusle lidt i krogene" hæ hæ hæ hæ

• #9   7. aug 2008 Arbejdede for flere år siden som nattevagt på et pjejehjem.
    Vi havde et depot-rum , og i et af skabene opbevarede vi gamle briller og gamle høreapparater osv..... som vi bare lagde derind , når en beboer døde.

Så en nat , hørte vi en hyletone.... anede ikke hvor den kom fra..... og listede ind til alle beboerne og kikkede,.... de sov allesammen og ingen underlige lyde der.

Så gik vi på jegt efter hyletonen . og landede i depot-rummet.....kikkede i alle skabe....og endelig .........DER kom hyletonen fra.

Det var i en kasse med gamle høreapparater....og .... ( pyy haaa.... sveder helt nu.)......*GG*

Høreapparatet tilhørte en beboer , der havde været død i 3 år.....og der havde ikke været nogen ansatte i den kasse i over 1 1/2 år.... *LOOOL*

• #10   7. aug 2008 NITTIB- Kender det alt for godt med underlige lyde på en nattevagt.

Man kan blive helt paranoid :o)

• #11   7. aug 2008 *NITTIB* *Lasse*&*Nanna *: pyha, tror at jeg havde skidt en sprællemand:-)

Når man så tænker på filmen nattevagten, hvor "kammeraten" rykker i snoren over de døde, så alarmen går, og han skal ned i ligrummet for at tjekke. Jeg havde simpelthen slået ham ihjel, hvis det var mig.....Looool

• #12   7. aug 2008 Har også en anden underlig oplevelse......

Det var på det samme plejehjem..... jeg var afløser i en aftenvagt.....

Da jeg møder på vagten kl 15.oo..... får jeg at vide at en beboer er død en time før......og man havde låst døren til hendes værelse... fordi hun skulle blive på stuen i 6 timer ( normal procedure )...

Men tiden går og klokken er efterhånden blevet 22.oo ( beboeren er ikke hentet endnu )

Vi havde sådan nogen lamper uden for døren , så man kunne se hvis en beboer ringede på klokken,

Kl. 22.00 blinker lampen udenfor afdødes dør...... vi glor på hinanden.... øhhh..... går du derind... næææ gør du... ....
    Så sender vi bud efter assistenten...... han låser døren op..... og den afdøde ligger stadig sten-død i sin seng.......men snoren til klokken svinger frem og tilbage...........................føj

• #13   7. aug 2008 Uhhhhhhgggggggghhhghghhghhhg SPOOKYYYYYYYYY

• #14   7. aug 2008 Her var der sgu ikke nogen der havde trukket i snoren...... vi havde ikke nøgle til døren...... og assistenten der havde nøglen ,sendte vi bud efter ... han havde slet ikke været på vores afdeling hele aftenen.... *GG*

• #15   7. aug 2008 *NITTIB* *Lasse*&*Nanna *: : føj for den da.....jeg havde nok næsten ikke turde at kigge:-)

• #16   7. aug 2008 *NITTIB*- Føj for den lede, det er bare herre uhyggeligt sådan noget.

Jeg har en gang haft en nattevagt. Fint som det går og jeg sidder og læser en bog hører jeg lige pludselig nogle skridt ude på gangen, sad i køkkenet.
    Jeg bliver helt ligbleg i ansigtet fordi alle beboere skulle jo gerne sovbe havde lige været ved dem.

Jeg kan så hører d der slæbende fødder kommer nærmere og nærmere, jeg sidder helt stiv af skræk og skal lige til at kalde hjælp, da der i køkkendøren træder en hammel mand frem og spørger pænt om en kop kaffe.
    Puha jeg havde jo selvfølgelig glemt om den gammel mand der passede sig selv på hans stue som var oppe hele natten.

• #17   7. aug 2008 nit: Jeg var gået hjem det var sikkert..

• #18   7. aug 2008 Vi havde også en beboer....... en forhenværende sælger , der var vant til at bo på forskellige hoteller rundt omkring,........men nu var han gammel og boede på vores plejehjem.

Han kunne ingenting selv... han blev hjulpet op af sengen hver dag..... hjulpet i bad..... hjulpet tøj på.. osv.

Så en nat....... og min kollega skal gå vores runde..... ser vi sgu et par gummistøvler , stå uden for hans dør......... kæft det var underligt... for vi vidste jo . at han ikke kunne komme ud af sengen.

Vi lister ind til ham... han snorker højlydt..... hmmm........ hvor fanden kommer de gummistøvler fra.. og hvorfor står de der , somom han boede på HOTEL og ville have dem pudset.

Nå , men vi kikker ind til alle de andre beboere...alle sover lystigt i dyb søvn..................vi havde det lidt underligt.. men lod støvlerne stå.

Om morgenen fortalte vi det selvfølgeligt til dagholdet.... og grinte da også lidt............. og hvem står i døren lige pludseligt......det gør en grinende gammel sømand , som også boede på plejehjemmet...... så var det sgu HAM.... der havde lavet fis med os om natten........*GG*

• #19   7. aug 2008 Haha helt sikkert.. Der er sku gang i de gamle alligivel.. DEt lyder til at det er det forkerte job jeg har taget =D

• #20   7. aug 2008 Hehe hvor sødt.

• #21   7. aug 2008 Man oplever dælme mange ting , når man er aften / nattevagt på et plejehjem.......... jeg kan fylde hele HG med sjove oplevelser gennem de 18 år , jeg har arbejdet der...... :O)

• #22   7. aug 2008 Ja der kan ske mange sjove ting.

jeg ved at på en af mine tidligere arbejdpladser et plejehjem her i Odense. Der hævder de ansatte om natten at der er nogle der går på trapperne, de har nemlig tit hørt trin derude men kan ikke finde nogle mennesker der.

Har aldrig selv været på nattevagt, men de lød nu meget overbevisende.

• #23   7. aug 2008 nit: Du begynder bare.. Jeg synes det er sjove historier =D

• #24   7. aug 2008 OK...... her er også en sjov oplevelse.

Vi havde også en gammel fin dame....på 120 kg..... hun havde en gang i tidernes morgen , været gift med en indisk konsul..... hun havde ikke så mange møbler... men dem hun havde... WooooW siger jeg bare,

Hun havde bla. en KÆMPE.... og jeg mener KÆMPE palme.... potten var så stor som et rundt sofabord.... og palmen gik helt til loftet og hen under loftet...... og den skulle passes som et lille barn........ og nede i urtepotten sad der 2 pap-fugle på en lang pind...

Hun kunne heller ikke komme ud af sengen..... og vi synes hun var lidt bims i bøtten... men hun havde jo været gift med en konsul... så man gjorde hvad hun sagde..... hmmm.

Hun havde været på plejehjemmer i 6 år... da jeg kom på afdelingen....
    Og hver aften forlangte hun . at vi skulle give de 2 pap-fugle i urtepotten, den ene af de småkager hun fik til aftenkaffen........
    Og det gjorde vi så.

Så en dag kommer jeg til at se mig tilbage over skulderen.... og hvad ser jeg....... hun sidder og sprutter af grin...
    Hvad dælen griner du af siger jeg...

JOW... siger hun så...... nu har jeg hver aften i 6 år ... siddet her i sengen og set på jer tosser , der ligger med røven i vejret og fodrer 2 pap-fugle i en urtepotte... det KAN man sgu da kun grine af................ men du siger det ikke til nogen vel ???
    Og DET lovede jeg hende..... *GG*

• #25   7. aug 2008 Der er snart materiale til en hyggelig aften-god-nat-læsnings-bog ;o)

• #26   7. aug 2008 Jeg gider da ikke sidde her helt alene og holde liv i en tråd... når der ikke er andre , der gider at sige noget sjovt...... *GG*

• #27   7. aug 2008 Uhhh sikke nogle spændende historier... Godt jeg ikke skal sove alene i nat:o)

• #28   7. aug 2008 I grenå er der et sted ved havnen de kalder "den døde dykker", det er en gammel bøje med et svagt lys der ligger lige ved indsejlingen til molen.. Når det er aften og lyset skinder ned over ligner det der sidder en mand der hænger med hovedet..
    En aften sidder vi nogle unge mennesker og får en lille en mens vi kigger ud over havnen, pludselig skriger en af pigerne og peger ud på den døe dykker.. Vi kigger self. alle og kan godt se "han" bevæger sig.. Hmm Meget mærkeligt..
    VI slår plat og krone om hvem der skal gå ud og kigge.. Jeg taber self. og min daværende kæreste indvilliger i at gå med derud..

Vi nærmer os og kan stadig se skikkelsen bevæge sig og bøjen gynge frem og tilbage... Da vi er ca. 100 meter derfra vil kæresten ikke med længere,men jeg er fanme for nysgerrig og forsætter.. Og ved i hvad det var???

En skide sæl der havde fundet en dejlig siddeplads på bøjen.. =)

• #29   7. aug 2008 Vi venter da trofast på flere gode historier, til at live vores ellers kedelige dag op....

• #30   7. aug 2008 Ude på Sletterhage fyr ligger en lille gård som skolerne i ebeltoft bruger som udflugtsmål med overnatning... I gamle dage boede der en fin dame hvis mand gik konkurs og blev fyrpasser.. hun kunne ikke leve i fattigdom og skød derfor sig selv igennem munden, men døde ikke af det, hun blev bare sær i gokken..
    nå men rygtet går at den på den dato hvor hendes mands konkurs blev erklæret der går hun igen i det her fyr..

Da vi skulle gå ud af 9.klasse lavede vi en afslutningstur til sletterhage netop på denne nat.. Og om aftenen sad vi self. med længsel og så op i det her fyr.. og der kom sgu et blåt lys og en skikkelse som man kunne følge ned igennem trapperne på fyret... og da døren gik op kom der ingen ud..

• #31   7. aug 2008 En anden plejehjemsoplevelse,

Vi havde en sød gammel gut ...Julius ......når jeg havde 5-10 minutter ledigt... så spillede jeg billard med ham.... ( han blev ski så glad ).

Samtidig havde vi nogle kæmpe-kummer med blomster efter årstiden.
    Nu kan jeg godt lide blomster.... men jeg får en dundrende hovedpine af Hyacinter.

Nå..... men disse kummer var så lige beplantet med Hyacinter .... da Julius.... spørger..... har du tid til at spille billard med mig i dag.

Ajjjj siger jeg ... ikke i dag... jeg har sådan en hovedpine ... jeg kan ikke tåle duften af de blomster.

Næste dag , da jeg møder kl. 15.oo...... er der ikke een eneste hyacint i kummerne..... Dem havde JULIUS sgu hevet op allesammen og smidt i skraldebøtten....... så vi kunne spille billard ..... uden hovedpine....
    Var han ikke kær..... *LOOOOL*

• #32   7. aug 2008 Lisette J
    Rendte i ikke..... ????..... hi hi

• #33   7. aug 2008 NITTIB- det var sku rigtig sødt af ham

• #34   7. aug 2008 Narj, den eneste gang jeg var rigtig bange var da vi skulle overnatte på min skole.. også om aftenen skulle vi have sådan et o-løb på skolen.. uden lys.. der var bælragende mørkt overalt...
    så skulle vi ned i pedellens kælder.. og i et af rummene var der et gammelt badekar de havde fyldt med rødt vand (blod) man kunne se der var en tråd i bunden af det her kar vi skulle bruge for at komme videre.. Så mig ned med hånden og rage rundt også havde de fanme kommet sådan et afskåret hoved fra en mannequin i der lige kom til overfladen når man rodede rundt... der var jeg godt nok ved at skide en grøn snemand..
    Og samme sted i en gammel reol stod der en masse gamle glas med konserverede ting i.. slanger, grislinger osv. I et af glassene var en tråd og man var virkelig nødt til at koncetrere sig for at læse det.. og lige pludselig hoppede vores lærer op bag ved de her glas.. Der var jeg også ved at dø...

• #35   7. aug 2008 Nøj hvor i kan altså.....

• #36   7. aug 2008 Jeg har også skudt tusindvis af " soldater " på plejehjemmet..... *GG*

Vores søde Vilhelmine..... VILLE ikke i seng om aftenen.... hun var smadder bange for alle de " soldater " der stod ude i hendes altankasse og ville skyde hende , lige så snart hun faldt i søvn......
    Der var INTET at gøre.... når vi endelig fik hende i seng... ringede hun konstant fordi hun var bange....

Så fik jeg en ide'........... Vilhelmine sagde jeg..... hvad med om VI skyder dem først...... er det ikke ok.
    Det gik hun med til...... så hver aften inden vi lagde vilhelmine stille jeg mig op...( og kollegaerne de andre uger )..... med et " luft-gevær ".... og skød de ski** " soldater "........... ta ta ta .... taaa... taa ..taaa... bang ---bang.
    Og vilhelmine sov trygt hele natten....

Ja Ja ... ved det godt.... Jeg ER tosset.... men hvad dælen gør man ikke for freden.... *GG*

• #37   7. aug 2008 Hehe, er det et dement afsnit du er på ?

• #38   7. aug 2008 Der var ski lidt af hvert........ jeg er der ikke mere... det er mange år siden ...................alle dem jeg har skrevet om... er døde for længst... så det er ikke udhængning.... *GG*

• #39   7. aug 2008 Jeg har skam også passet en meget kendt dansk politiker......jeg siger ikke hvem det var... *GG*...... han er også død for 0ver 20 år siden.

Han var ellers noget af en opgave..... han havde en pis** irriterende vane at hver gang han havde fået skiftet sengetøj.... skulle han have sin røde sodavand ( det drak han ).... og HVER gang... ups..... der kom jeg til at spilde sagde han......................( han gjorde det med vilje )

Og der kunne man så skifte hans sengetøj 3-4 gange på en vagt....

Så en aften....efter jeg havde skiftet sengetøj 3 gange... og det upsede igen......... så kom moar her til at til at sætte en finger i hullet på flasken....ryste den kraftigt....UPS.... der spildte JEG......

Der var rød sodavand ud over hele sengen... væggen...gulvet... HAM og hans nattøj......hovsa......
    Han så helt forvirret ud....... og jeg sagde...... ajjj.... DET var ikke så godt, nu skal jeg skifte dit sengetøj og dit nattøj.

Så kunne han alligevel ikke lade være med at grine..... og vi var de bedste venner... og han spildte ALDRIG igen....*LOOOOL*

• #40   7. aug 2008 Sikke dog en masse helt fantastiske historier! Sidder stadig og griner ved tanken om søde Vilhelmine!

-Man kan da heller ikke tage til frisør uden I laver fis uden mig :o)

• #41   7. aug 2008 Ja de er kære de demente gamle mennesker.

Havde en gang en dame der var skide dement og sad i kørestol. Når hun så var i gårdhaven, kørte hun med vilje ud i blomsterne også sad hun der og råbte " hjælp hjælp hjælp, så hjælp mig dog."

Vi kunne flytte hende lidt, men der gik jo kun 10 min så var den gal igen.

• #42   7. aug 2008 haha helt sikkert.. Fuck hvor grineren at ku tage røven på folk i 6år hehe

• #43   7. aug 2008 haha fede historier.. Hmm det eneste jeg har historier om er dumme ting jeg har foretaget mig =D

• #44   7. aug 2008 Underligt, man glæder sig nærmest til at blive gammel med de her historier, så vil jeg være som hende Fru Indisk Konsul, og bare tage røven for vildt på folk! Hun må sgu have haft en god form for humor :o)

• #45   7. aug 2008 Vi havde også et sødt gammelt ægtepar på 82 og 83 år..... de havde 2 sammenhængende værelser med dør imellem....

Nu bankede vi altid på , inden vi gik ind til beboerne.

Så en dag stoppede manden mig og sagde.......ved du hvad... nu har jeg lavet sådan et skilt , til at hænge på døren... og når det er på , så skal i ikke komme ind.... for så laver vi noget der ikke kommer jer ved.....( og han griner )

Ok ...siger jeg og smiler tilbage............ hov hov .... råber han efter mig.... i må altså heller ikke banke på.... det er så forstyrrende... og så kan jeg ikke mere..........*LOOOOOL*
    O

• #46   7. aug 2008 Vi havde også en gammel jordmoder ...på 84 år ...boende på plejehjemmet....
    Sommetider totalt dement.... og levede i sin egen jordmoder-verden....andre gange rimelig normal.

En aften ringede hun på klokken , og ville absolut have os til at ringe til sin mor........øhhhh ...ja .. hvad siger man så.....
    Vi prøvede at fortælle hende forsigtigt at hendes mor jo var død... det kan du jo nok forstå ikke ?? ... du er jo 84 år... og din mor er død for mange år siden.

Hun blev ved og ved..... vi SKULLE ringe til hendes mor... og det skulle være NU.....,,, hun var helt hysterisk,,,, så vi måtte sende bud efter assistenten.... så hun kunne få en beroligende pille.

Assistenten kom... og vi forklarede sagen for ham.......... hmmm .. siger han... jamen hvorfor ringer i så ikke bare hendes mor op for hende ??

Vi gloede dumt på ham... .. øhhh ... jamen hun er jo død siger vi....
    Ork nej svarer han.... hun bor på sin egen gård og er 104 år... og klarer sig selv..... hendes tlf. nr. står i kardex.... *LOOOOL*

• #47   7. aug 2008 haha pinligt... Står og nægter at hendes mor levet =D

• #50   7. aug 2008 *LOOOOOOL*...... fed tråd denneher....... helt sikkert der er ånder... ha ha...... og så også Julemænd...... uhuuu.....

Det jeg har fortalt fra plejehjemmet... det er nu ikke historier.... det er simpelthen oplevet gennem mange år... *GG*

• #51   7. aug 2008 Pinky Babs. Nu med ny tatoo smiley .

Piveskid....... *LOOOOL*..... bare sådan et par fodspor ...hi hi

• #54   7. aug 2008 Øhhhh..... og jeg sidder her , i ikke ret meget tøj.... med åben dør lige ud til haven og vejen....... hmmm.... lukker liiige døren *LOOOOL*

Sådan noget må du ikke sige... *GG*.......årrhh.. hvad pokker... skidt pyt.. man må jo ta' hvad man kan få....*GG*

• #55   7. aug 2008 Har heldigvs ingen kælder...... pyy haa....*GG*

• #56   7. aug 2008 Okay nu ka jeg også være med..
    Jeg flyttede fra storbyen til en meget lille by hvor jeg kun kendte min veninde.. DEt gik rigtig fint og hun har set mange ånder.. Nå men vi er ude at gå en tur hvor vi startede oppe ved mig og sluttede nede ved hende..
    Da vi så lige står og snakker inden jeg burde være taget hjem står hun og kigger meget mærkeligt og tror først at der sker noget på den anden side.. Havde godt bemærket et underligt lysglimt..
    Hun siger så at hun har set det her lysglimt der var MEGET mærkeligt men stadig høre til det åndelige.. Og i den by spøger det meget.. Der skyndte vi os hjem til hende.. Ik nok med det da jeg sku ind i hendes have for at komme ned til hendes kælderlejlighed synes jeg at jeg ser en dreng på græsplænen (et genfærd) og jeg havde rimelig travlt med også at få noget for hendes store vinduer da jeg følte han blev ved med at kigge ind da vi kom ind.. Der sku jeg godt nok heller ik hjem alene der =D

• #57   7. aug 2008 Håber ski ikke der bor genfærd i mit hus..... ... har godt nok ikke mødt nogen endnu..... meeeen......syns sgu tit der mangler is i min fryser... og slik i mine slik-bøtter.... hmmm....*LOOOL*

• #58   7. aug 2008 haha nit =D

• #59   7. aug 2008 Jeg har prøvet engang at besøge en veninde på Samsø....vi sad og snakkede, manden var gået i seng, så der var kun hende og mig. Fjernsynet er tændt, og pludselig bliver lyden bare højere og højere, vi begynder at kigge efter fjernbetjeningen, for en af os må jo sidde på den......men den lå på bordet med "næsen" pegende ind mod væggen. Det skal lige siges, at den fjernbetjening normalt kræver at man peger direkte på fjernsynet for at virke....måske vi fik det en anelse dårligt:-)

• #60   7. aug 2008 Er lige vendt tilbage efter en del timers fravær - med det uvejr det er her i det midtjyske lige nu, så tror jeg at jeg vender tilbage i morgen og læser jeres historier - de er for uhyggelige lige nu - uhhhhhhhh

• #61   7. aug 2008 Lykke J

Hmmmm..... hvad er det den film hedder , hvor pigen bliver trukket ind i fjernsynet.........det var nok sådan noget der skete,,, i var bare heldige,, *GG*

• #62   7. aug 2008 Super fed tråd!!! Her er min seneste uhyggelige oplevelse:

Vi var på vej hjem til svigerforældrene efter grøn koncert. De bor lidt uden for byen, hvor det eneste lys om natten er fra vindmøllerne ude i vandet.
    Lige den aften var der den flotteste og støreste fuldmåne jeg nogensinde har set, nå men vi snakker. Så får jeg set på ud på marken og langs den går der en mand i en meget orange lacoste skjorte. Vi kører i bil og jeg ser ham så lige foran os, ved vejkanten, meget tydeligt endda.
    Kæresten taler videre hvor jeg så afbryder ham og siger hold da op det er godt nok en orange skjorte han har på. Han kigger ud på vejen og jeg retter mit blik sammen vej, hvor han så vender sig om og siger hvad snakker du om? Og pist væk, der var ingen mand.

Skal lige siges at jeg ikke havde drukket og manden havde ingen mulighed for at gemme sig, men der var simpelthen ingen mand.

Havde en ret sjov fornemmelse i maven bagefter.

• #63   7. aug 2008 Nu er jeg blevet underholdt af jeres historier, så kan jeg da også lige bidrage med en smiley

Vi var med efterskolen på tur i Sverige, på sådan et skisportssted udenfor sæson. Sådan et sted er der ikke lys udenfor, og der er meget langt mellem hytterne hvor vi var fordelt.
    Som i historien over min, begyndte folk på Ånden i glasset. I min hytte var vi vist 8 mennesker, men kun 7 legede nedenunder i stuen. Der kom nogle forstyrrende svar, og man kommer altid i den her meget, meget uhyggelige stemning, så vi beslutter os for at sove sammen i stuen. Vi henter alle vores madrasser og sover så på gulvet i stuen.

Dagen efter kommer pigen ned, som ikke var med igår og skal i bad. Hun får åbnet døren (som har en masse madrasser i vejen) og udbryder irriteret "Ej hvad er der sket med spejlet?" - det lå smadret på gulvet, i "samlet tilstand" langt fra vasken hvor det hang før. I saunaen er der pludseligt rigtig koldt, hvor der ellers plejer at være varmt.

Så er det pludselig at man kommer til at tænke tilbage på aftenen før, de andre piger var bange for at kigge i spejlet (noget med en film og røde øjne=død) og nu var det smadret. Kold luft plejer man jo at sige har noget med ånder at gøre, så gæt hvem der pludselig blev bange for mørke i fjeldene smiley

• #64   7. aug 2008 Jeg har også en lidt halv klam en fra gymnasietiden..

Det var 3år hvor vi alle besluttede os for at tage tilbage til den samme hytte i en weekend som vi også havde været i til vores puttetur på 1år.

Hytten ligger meget langt ude på lolland og der er ikke engang en vej til den, så man bliver nødt til at gå over en mark. Den minder mest om en gammel spejderhytte. Den var meget mørk med en masse gamle billeder og en pejs, der var kun et soverum og det var oppe på loftet langs en meget stejl trappe.

Alle havde selvfølgelig skyndt sig at ligge deres madrasser tæt på trappen og tæt på hinanden. Mens mig og min veninde så smarte som vi var og ikke rigtig synes vi gad at høre på de andres snorken, lagde os helt i den anden ende. Væk fra alle og endda med god afstand til hinanden.
    For vi da ikke bange for mørke, troede vi..

Skal siges at der ingen vinduer var på loftet, træk eller noget.

Vi havde jo så alle drukket en god del den første aften, og en af vores venner og os havde stillet vores flasker meget pænt helt for enden af loftrummet.
    Alle var gået kolde og af en eller anden underlig grund kom mig og veninden sidst op mens hele loftet snorkede. Vi ligger os så i soveposerne, der går ikke engang en halv time, hvor vi hører det første dunk. Der går ca. 5 sek. og det andet dunk kommer. Endnu fem. 5 sek og det tredje.

Vi begynder at skrige og kaster os over alle de andre tildels for at vække dem og tildels for at finde en lommelygte, det viser sig så at de tre flasker som overhovedet ikke havde nogen som helst chance for at vælte var væltet.

Vi råbte og skreg lidt og prøvede at vække alle de andre, men ingen troede rigtig på os.
    Morgen efter vågner vi som de første og flaskerne stå lige så pænt.

Det var rimelig uhyggeligt eftersom ingen havde ku komme til de flasker medmindre de gik over os, og flaskerne var ikke tæt nok på hinaden til at kunne vælte.

Man skulle nok have været der, men vi var rimelig skræmte over flaskerne der væltede og rejste sig at sig selv. Og de resterende nætter sov vi meget tæt på de andre.

• #65   8. aug 2008 Føj hvor klamt, Natasja! Jeg var nok krøbet ind i soveposen til en anden.. :|

• #67   8. aug 2008 Hmmm jeg har også prøvet i Fakta, at stå ved hylden med toilet papir og køkkenruller. Så bliver jeg prikket på skulderen, og automatisk flytter man sig så. Da jeg har flyttet mig, vender jeg mig selvfølgelig kom for at se, hvem der havde prikket mig på skulderen, men der var INGEN i "miles" omkreds.

En anden gang i samme butik, står jeg ved kassebåndet, og nøjagtig det samme sker, da jeg vender mig om, er der ingen, ikke engang nogen, der står i kø.

hmmmm, og en sidste gang i denne butik oplevede jeg igen at stå ved kassebåndet. Pludselig bliver mit hår SÅ elektrisk, og jeg prøver selvfølgelig at få styr på det, men det er jo svært med elektrisk hår.
    Da jeg går ud af butikken, fanger jeg mit eget spejlbiillede i vinduet, og mit hår sidder helt perfekt...hvilket jo er nærmest umuligt, hvis det lige har været elektrisk, og man ikke at puttet vand eller lign i......

• #68   8. aug 2008 vi sad hjemme hos vores venner som vi har gjordt mange gange før. de har en udestue hvor vi kun må ryge, så det er altid der vi opholder os.

vi havde fået noget at drikke og men ikke nok til at dingle rundt..
    jeg sidder og snakker med de andre, men kan ikke konsentrere mig, da jeg hele tiden kunne se en gå rundt ude i køkkenet. men hver gang jeg kiggede var der ikke nogen.
    hende der boede der lagde godt mærke til at jeg var lidt distræt og spurgte om jeg kunne se ham? hvem, siger jeg så og de andre kiggede også ud i køkkenet(man kunne tydeligt se derud, for de har store vinduer) men der var selvfølgelig ikke noget at se.

jeg sagde at det bare virkede som om der hele tiden var en derude, og hun sagde at det var første gang der var andre der havde set ham. hun mærkede ham tit og han gjorde ikke noget. men hun hvidste når han var der. i 15 min efter kunne jeg hele tiden se ham ud af øjenkroen og til sidst var der ikke mere.

tænkte lidt over det da jeg skulle ud og tisse senere på natten:-)

Kommentér på:
Puha, uhyggelig oplevelse i aftes....

Annonce