{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Kat ;o) {{forumTopicSubject}}

Heeej alle - ved dette ikke er KG - meeeen synes ikke om de svar man får derinde og det er ikke så seriøst ;o)

Vi står i en lidt dum situation - vi har som sagt to katte - som egentlig er ude/inde katte - Men men men !

Vores ene mis mener åbenbart at han er velkommen i alle hjem og får ind til forskellige folk - dog kun i deres bryggers - sjovt for nogen - men andre blir sk*de sure smiley Og truer med at få ham skudt osv ! Ikke til os da de ikke ved det er vores - men vores nabo havde talt med dem og de havde nævnt det ! Så nu blir de stakkels katte nød til at være inde - MEN her kommer mit spørgsmål så - jeg overvejer at bygge en voliere til dem - har allerede fået tilbud fra en prof.. men er det synd ? altså når de er vant til at rende frit ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat ;o)
  • #1   7. aug 2008 jep en hundegård for katte ;o)

• #2   7. aug 2008 Jaaah ;o)

Men vil bare heller ikke have de afliver ham og vi SKAL jo i reglerne have katte i snor herude - men inegn overholder det - men deres katte går jo heller ikke ind til folk !

• #3   7. aug 2008 Syntes ikk det er syndt, bare den er stor nok smiley

Heller det end blive skudt...

• #4   7. aug 2008 Lille my....:

Nej det er ikke syndt, men det vil nok tage lidt tid med tilvænningen af at de ikke kan løbe ligeså frit som før.

Men hvis i sørger for noget skygge de kan rende til, når det er for varmt, og laver en masse grene, huler og liggesteder, så vil de synes det er helt fint.

Jeg har selv arbejdet som frivillig hos Inge's Kattehjem i Glostrup. De har en pensions afdeling til både inde og ude katte. Ude kattene kommer i bur til de virker trygge (ingen form for aggrasion eller nervøsitet). bliver de lukket ud, og der bliver de til de bliver afhentet af deres ejere. De har en kæmpe voiliere ( 5 x 10 meter) hvor kattene kan rende ude i så tit de lyster, med mulighed for at kunne komme ind af en kattelem som der er i døren ind til rummet. Og i den tid jeg har været der er der ingen katte jeg har set der har løbet rundt på nettet for at bryde ud.

Skriv endelig hvis du vil vide mere.... smiley

• #5   7. aug 2008 hihi - tror du ikke de kommer til at savne at kunne komme derud og fange fulge og mus ?

er det ikke bedre at holde dem inde - "væk" fra fristelserne ?

skal så siges at det er ikke for resten af deres liv - men måske et år eller til vi finder et hus vi vil købe !

• #6   7. aug 2008 syntes ikk det er synd.. vores main coon kat har været inde kat siden fødsel, og vi har planlagt at hun skal have en katte gård, hun skal også ud og dufte og mærke vinden.. så nej syntes kun du tager god andsvar for dine katte...

• #7   7. aug 2008 Lille my....:

De katte der var i pensionen så ikke ud til at savne deres frihed, men jo tror de vil savne den.

Hvordan vil du have det med at kattene, som jo er vant til at være ude ligepludselig bliver holdt inde, vil jeres katte ikke begynde med at komme med en beklagende miauv? Min kat ville hvis vi beholdte ham indendørs en hel dag og han ville blkive pænt fornærmet.

• #8   7. aug 2008 En voliere er en god ide. Mange katte har stor glæde af at kunne komme lidt ud i sol og blæst, selvom de ikke ubegrænset kan løbe rundt.
    Ja, det er da lidt ærgeligt set fra dine kattes synsvinkel, men hvis de fik valget mellem kun at være inde eller være inde med mulighed for at kunne komme lidt ud, så tror jeg bestemt, de vælge det sidste.

Kommentér på:
Kat ;o)

Annonce