{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

et skridt nærmere... {{forumTopicSubject}}

jeg har taget endnu et skridt mod ynkeligheden: den rammer mig bare altid i bagdelen som en svingdør=(

jeg skrev igår en mail til min eks hvor jeg forklarede præcist hvordan jeg har det...
nu ser jeg han er på messenger og mon ikk han læser den nu?

jeg har det såå dårligt over hvordan han reagere, hvilket jo er latterligt egentlig. han har valgt en anden fremfor mig, men jeg vil stadig gerne være venner for han har stadig Kiki og vores 2 katte. den ene har lige fået killinger og dem vil jeg så gerne se....

tror bare jeg havde brug for at lukke det ud... men nu føler jeg mig lidt dum men stadig at det var rigtigt for mig at sende den, så jeg kan komme videre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et skridt nærmere...
  • #1   7. aug 2008 Åh søde.... Hvis du føler det var det rigtige at sende den, så skal du jo ikk ynke dig selv ;o) Du kan jo ikk gøre så meget hvis han ikk læser den.

Hvordan tror du han reagerer på det du har skrevet?

• #2   7. aug 2008 Puuuuh.. jeg har også skrevet mange breve og mails igennem tiderne.. nogle gange fortryder man - andre gange ikke.. men det hjælper som regel altid lidt at få fortalt den anden hvordan man har det synes jeg..

• #3   7. aug 2008 jeg har ærligt fortalt hvordan jeg har det med det hele! jeg har sagt at jeg gerne vil være hans ven og såå gerne vil deltage i dyrenes liv!!
    men nu må vi se...
    han sagde han ville skrive når han havde læst mailen men har intet hørt endnu.. hmm ved ikk hvordan han reagere...
    jeg er bare super bange for han siger dumme kælling skrid ud af mit liv...
    jeg kan ikk holde til at miste alt lige nu=(

• #4   7. aug 2008 Var det ham der smuttede ???

• #5   7. aug 2008 jep sagde han var forvirret... samme dag jeg kom hjem fra ferie, men han var ihh så kærlig den sidste uge jeg boede der...

• #6   7. aug 2008 Hmmm... skisme ikke en nem situation du er havnet i der... Men de mænd der har det jo med at komme til fornuft når de har givet den lidt gas.. Men det kommer jo selvfølgelig an på om du vil have ham tilbage igen...

• #7   7. aug 2008 i løbet af 5 sek!
    han er den´jeg ser resten af livet med,indtil videre i hvert fald...
    men nu må vi se jeg tvivler på han vil tilbage.... smiley

• #8   7. aug 2008 Naaaahhhh Pjuller.. du er ung endnu - meget kan ske i denne skønne verden *ssss*
    Om ikke andet kan du låne Baily og en enkel kat mens du venter på prinsen..

• #9   7. aug 2008 smiley har heldigvis min prinsesse=) hun hjælper sku meget i hverdagen, men har allerede knyttet mig så meget at jeg ikk ka holde tanken om at skulle arbejde i morgen ud=(

Kommentér på:
et skridt nærmere...

Annonce