{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Overfaldet af hvepse :((( {{forumTopicSubject}}

Ja Chianti var så uheldig at løbe ind i et hvepsebo på redningshunde-træningspladsen...

Jeg sendte hende ind i en tunnel (kloakrør) og hun løb glad ind igennem - og jeg løber til den anden ende, klar med en godbid.
MEN MEN MEN Chianti kommer pivende ud og er forfulgt af hvepse. Jeg og Oskar styrter efter hende. Hun ruller rundt for at få dem af, men bliver bare angrebet af flere hvepse...
Oskar snapper ud efter hvepsene og ruller sig. Jeg selv har hvepse overalt i håret og i nakken, men jeg fortsætter efter Chianti der er helt i panik.

Efter ca 75 meter sætter Chianti sig og sidder helt apatisk mens hvepsene stikker hende.
Jeg kommer hen og får dem af hende - hun sidder bare der....
Får kvast dem der sidder og stikker mig i håret, halsen og i mit ene øre. Chianti og Oskar løber mod bilen. Chianti løber ind under bilen og hyler helt vild. Jeg får hende ud og tjekker en ekstra gang om alle hvepsene er væk.

Hun er ikke stukket i munden heldigvis, men har ca 20 stik, der begynder at hæve.

Vi kører hjemad mens jeg ringer til dyrehospitalet om det kan være farligt med så mange stik. Hendes vejrtrækning er helt normal.
Dyrlægen siger at jeg skal holde øje med hendes vejrtrækning, og smerterne fra stikkene går jo over.

Hun hyler de ca 10 min det tager at køre hjem. Kan da vi kommer hjem ikke finde ro. Putter sig til sidst i kassen i soveværelset og ligger og klynker i ca en time. Jeg sprøjtede Aloe Vera Vet på (Tak Hanne og Steen) og sad hos hende.

Nå men efter en times klynken og en times lur vågnede prinsessen op - bed Oskar i halen og tog hans marvben :))

Så hun er okay igen, men føj da for en oplevelse.
Gad vide om hun nogensinde vil ud af bilen derude igen?

Nå men Oskar er okay.
Jeg har 5 hvepsestik i hovedet og mit ene øre er megastort - Dumbo - jeg kan ikke høre særlig godt på øret og da hævelsen også går helt ned på brystet og rundt om halsen, har jeg været forbi jobbet og få noget antihistamin...

Ja det var vores mandag aften...

Håber i morgen bliver bedre!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overfaldet af hvepse :(((
Kommentér på:
Overfaldet af hvepse :(((

Annonce