{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

ny bil.. {{forumTopicSubject}}

ja vi er så småt begyndt at kigge efter en ny bil... en stationcar da jeg venter mig og der selvfølgelig også skal være plads til chika, barnevogn og kurv når vi skal nogen steder...

vi er ved at være så trætte af den bil vi har nu... en golf... da der hele tiden er et eller andet der går i stykker og nu er udstødningen gået løs for 3. gang i år... men hold da op en jungle det er når man kigger efter bil... og især for en som mig der intet aner om biler...

jeg ville så lige høre om der er nogen derinde der kan anbefale nogle mærker/modeller som er gode og ikke alt for dyre i brugt stand?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny bil..
  • #1   12. aug 2008 en ford mondeo dejlig med plads eller en vento... hvor meget må den koste for ellers er der ´jo rigtig mange

  • #2   12. aug 2008 vi har ikke helt fundet ud af hvad budgettet er på endnu... men vi har i hvert fald ikke flere hundrede tusinder... det er bare altid godt med lidt erfaringer fra andre der måske har haft nogle stykker eller bare kender lidt til hvad der er godt at gå efter.. smiley

  • #3   12. aug 2008 jeg har haft 5 biler den sente to månder tror jeg og dem jeg er mest glad for er en mondeo og vento

  • #4   12. aug 2008 okay... smiley vi må bare kigge lidt på hvad der er på markedet og så kigge os godt for før vi vælger noget som helst.. smiley

  • #5   12. aug 2008 Vi har haft en skoda octavia årgang 2003 (discount audi smiley ) Der er fint med plads, lækker comfort og masser af udstyr som aircon, fartpilot, elspeje osv osv. Kører 30000 mellem hvert service og billig i drift, stumper og forsikring.
    Kigger man i motoren står der vw/audi på alle slanger, beholdere, filtre osv. kun logoet på motordækslet er forskelligt på f.eks. 1,6i eller 1,9 Tdi.

    Vi skiftede den kun fordi pladsen blev lidt træng med 3 retriever og så bagage/tasker til 2 vokse og 2 børn.
    Nu har vi en suzuki grand vitara XL7, den er der meget plads i, der kan stå en vaskemaskine inde bag i, uden bagsædet bliver slået ned smiley men den kører ikke nær så langt på literen og er dyrere i ejerafgift og forsikring. Men dejligt med plads til både hunde og unger

    /Henrik


  • #6   12. aug 2008 Kan også helt klart anbefale Ford Mondeo ... Vi har selv en stationcar fra 99`..
    Prisleje er 40.000 + alt efter km og stand på bil .. Men for at være nogenlunde sikker , så køb ved forhandler .. Taler af dyrt-købt erfaring !!




  • #7   13. aug 2008 Jeg siger også Mondeo, har lige skiftet min 2004 ud med en helt ny og de kører fremragende.

    Derud over så er en Ford noget billigere at holde kørende end VAG biler, VW, Audi, SEAT, Skoda. Rservedele, service og den slags er billigere, plus min klare erfaring er at der er ikke så meget på Ford´en der går i stykker som på de andre. Min erfaring er med VAG´s top bil Audi, har haft 2 stk. 1997 A4 og 2000 A3 begge kostede en formue i værksteds regninger. Og lad mig sige det sådan, jeg har hørt MANGE ligende historier her i Malmø, hvor der er rigtig mange Danskere der køber Audi første gang de køber bil herovre, sjovt nok køber de noget andet næste gang de køber bil;-)


Kommentér på:
ny bil..

Annonce